Citat:
Ursprungligen postat av
Kvackelikvack
Uteplats med grill skriver de, men jag ser ingen avgränsning av grillplatsen som markerar att den tillhör lägenheten. Kan det vara föreningens gemensamma eller är det verkligen lägenhetens egna uteplats?
Och vad är det för dörr i hörnet som verkar saknas på insidan? Kan detta vara det gamla soprummet på gården? Känns ju inte så mysigt i så fall.
Förutom att priset är totaltokigt tyckte jag faktiskt att den lägenheten var jättemysig och hade inte haft nåt emot att bo där om priset varit rimligt.
Även om grillplatsen egentligen tillhör föreningen känns det som att den ligger lite för nära lägenheten i fråga för att andra boende skulle använda den utan att känna sig väldigt obekväma... Jag hade iaf inte gjort det, men kanske pratat med den som bodde där för att ha grillfest tillsammans.
Dörren är lite konstig. Jag ser inte att något utrymme i lägenheten försvunnit pga den, och lägenheten går ju både upp och ner. Tänkte att det kunde vara en källardörr men det finns ju inte plats för nån trappa.
Huset i sig lär väl vara en fd tvättstuga som inte behövs längre när "alla" har tvättmöjligheter i lägenheten.