Jag tror inte de har alla medlemmar, jag tror inte heller de har flashbacks databas. Tror mer att de kommit över mejladresser som de sedan enkelt kan koppla ihop med konton. My 2 cents.
hoppas Martin Fredriksson känner sig riktigt hård när han läser igenom mina inlägg.
För att spara dig tid så kan jag sammanfatta lite.
Jag håller på blåvitt.
Jag gillar att köra motorcykel.
Jag har inga husdjur.
Jag är svag för väl tillagade hamburgare.
Jag gillar mörk öl och whisky.
jag tycker att över 1000:- för ett par jeans är hutlöst.
Jag hade ingen semester i år.
osv osv.
Men ditt jävla kukollon admin! Jag varnade dig för flera år sedan, flera gånger. Jag blev ignorerad. Jag skulle kunna länka till trådar, men vill inte bli ännu mer outad. Jag var så jävla rädd för att bli outad. Ditt jävla rövhål. Om de fått tag på databasen eller inte spelar ingen roll eftersom att problemet finns kvar, kontakta mig din jävla fis admin för att visa att du bryr dig! Jag kan länka till gamla trådar med ett annat konto, admin --såvida de inte papperskorgades.. vilket jag tror att de faktiskt gjorde-- (men helst inte då det outar mig). Den här gången kan du väl fanimej lyssna!
No hard feelings admin, jag är bara så jävla arg. Vet inte hur länge jag har haft ångest över detta problem, och varit tvungen att ha min gamla mail fortsatt registrerad pga detta.
Det är enklare än vad ni tror. Jag väljer här att helt enkelt avslöja det istället, kom jag på nu. Det finns massvis med sätt som man kan missbruka vissa funktioner .. nej jag tänker fan inte outa mig mer .. och var inte så jävla blåögda och säg "bööööl det gååååår inte alls deeet". Sedan så kan jag väl inte berätta det för admin heller utan att råka ut för repressialier.. och se..... näe, skyll er själva ... jag har försökt förut och blev inte särskilt trevligt mottagen, utan idiotförklarad.
Fick kommentarer som "det kommer aldrig att hända", "äh, det finns så många användare så vem fan kommer bry sig om just dig" osv.
Är du efterbliven nog att använda en mail som kan outa dig när du reggat dig så får du ta-mej-fan skylla dig själv.