2014-09-10, 20:53
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Brjan nr Nucky trffar Lansky i Cuba ..

Nucky: ''Been a while...''
Lansky: ''A.R's funeral.. rest his soul''.

Rothstein dog p riktigt 1928, han blev mrdad pga spelskulder. Antar att det r samma i serien. (I slutet av ssong 4 frlorar han en massa jvlar pengar p poker eller liknande om ni kommer ihg det)

Men varfr inte visa det? En av huvudkaraktrerna, en gangster, blir mrdad i en serie som frmst handlar om mord och gangstrar. Verkligen en miss, frutsatt att det inte kommer visas i senare avsnistt.
Citera
2014-09-10, 20:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Men varfr inte visa det? En av huvudkaraktrerna, en gangster, blir mrdad i en serie som frmst handlar om mord och gangstrar. Verkligen en miss, frutsatt att det inte kommer visas i senare avsnistt.
h, det har ju blivit ett jvla stressmoment, producenterna och regissrerna vill bara avsluta serien...Man kommer skert knna av flera luckor under resterande 7 avsnitt.

Fattade dock inte vad detta berodde p, de hade vl vldigt fina tittarsiffror fr att vara HBO?
Citera
2014-09-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
h, det har ju blivit ett jvla stressmoment, producenterna och regissrerna vill bara avsluta serien...Man kommer skert knna av flera luckor under resterande 7 avsnitt.

Fattade dock inte vad detta berodde p, de hade vl vldigt fina tittarsiffror fr att vara HBO?

Snittade runt 3 miljoner frsta 2 ssongerna fr att i de tv senaste dala till strax ver 2 miljoner
Citera
2014-09-10, 21:09
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Knns verkligen s iom att s5 bara har 8 eps. Tycker det r tragiskt, hade grna sett fler seasons.
Citera
2014-09-12, 01:04
Medlem
TheSubjectSteves avatar
Det r extremt trkigt att inte den i mitt tycke intressantaste karaktren Arnold Rothstein r med mer.
Frn ssong 1 till 4 s r det en ren manifestation i stil och klass i de scener som Rothstein medverkar i.

Det r ocks helt obegripligt hur de kan hoppa fram s mycket i tiden, det skulle vara minst en ssong till innan vi nr den tidsperioden som r nu.
r bara att hoppas p att det kan bli en vrdig, bra ssongsavslutning som detta msterverk till serie frtjnar.
Citera
2014-09-12, 18:38
Medlem
ragingcows avatar
r faktiskt besviken p skaparna att de inte kr en ssong som fljer tiden innan 1931 d jag grna hade sett en fortsttning med kriget mellan Chicago outfits och North side gang s kunde ssongen sluta med
.

Trist ocks att Al capone inte kommer att vara med n mer d han sitter p kken, sen s verkar ju Van Alden,Eli och hans son inte vara med n mer.
Citera
2014-09-12, 20:44
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
r faktiskt besviken p skaparna att de inte kr en ssong som fljer tiden innan 1931 d jag grna hade sett en fortsttning med kriget mellan Chicago outfits och North side gang s kunde ssongen sluta med
.

Trist ocks att Al capone inte kommer att vara med n mer d han sitter p kken, sen s verkar ju Van Alden,Eli och hans son inte vara med n mer.

Ja, varfr hoppa ver en sn stor hndelse?

Allts va? Kommer inte Al Capone vara med ngot mer s har manusfrfattarna verkligen skjutit sig sjlva i ftterna.
Citera
2014-09-12, 21:03
Medlem
Citat:
.

Allt detta baserar du p frsta avsnittet? Sk efter fakta innan du yttrar dig.
Citera
2014-09-12, 21:15
Medlem
Tercios avatar
Citat:
.

Har jag inte ens tnkt p. Vilket jvla fiasko det hr blir.
Citera
2014-09-14, 07:11
Medlem
Falcos avatar
Hur vet ni att Capone inte kommer att vara med mer? r vl inte omjligt att de kommer att ha ngra scener med honom p kken?
Citera
2014-09-14, 10:34
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Har jag inte ens tänkt på. Vilket jävla fiasko det här blir.

Enligt wikipedia ska både Eli och Al Capone vara med, oklart i vilken utsträckning
Citera
2014-09-14, 12:27
Medlem
Jesus kristus r det ingen som lser tidigare inlgg lngre?

https://www.youtube.com/watch?v=256DDB3Ht44

Fler frgor p det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in