Nucky: ''Been a while...''
Lansky: ''A.R's funeral.. rest his soul''.
Rothstein dog p riktigt 1928, han blev mrdad pga spelskulder. Antar att det r samma i serien. (I slutet av ssong 4 frlorar han en massa jvlar pengar p poker eller liknande om ni kommer ihg det)
Men varfr inte visa det? En av huvudkaraktrerna, en gangster, blir mrdad i en serie som frmst handlar om mord och gangstrar. Verkligen en miss, frutsatt att det inte kommer visas i senare avsnistt.
Men varfr inte visa det? En av huvudkaraktrerna, en gangster, blir mrdad i en serie som frmst handlar om mord och gangstrar. Verkligen en miss, frutsatt att det inte kommer visas i senare avsnistt.
h, det har ju blivit ett jvla stressmoment, producenterna och regissrerna vill bara avsluta serien...Man kommer skert knna av flera luckor under resterande 7 avsnitt.
Fattade dock inte vad detta berodde p, de hade vl vldigt fina tittarsiffror fr att vara HBO?
h, det har ju blivit ett jvla stressmoment, producenterna och regissrerna vill bara avsluta serien...Man kommer skert knna av flera luckor under resterande 7 avsnitt.
Fattade dock inte vad detta berodde p, de hade vl vldigt fina tittarsiffror fr att vara HBO?
Snittade runt 3 miljoner frsta 2 ssongerna fr att i de tv senaste dala till strax ver 2 miljoner
Knns verkligen s iom att s5 bara har 8 eps. Tycker det r tragiskt, hade grna sett fler seasons.
Det r extremt trkigt att inte den i mitt tycke intressantaste karaktren Arnold Rothstein r med mer.
Frn ssong 1 till 4 s r det en ren manifestation i stil och klass i de scener som Rothstein medverkar i.
Det r ocks helt obegripligt hur de kan hoppa fram s mycket i tiden, det skulle vara minst en ssong till innan vi nr den tidsperioden som r nu.
r bara att hoppas p att det kan bli en vrdig, bra ssongsavslutning som detta msterverk till serie frtjnar.
r faktiskt besviken p skaparna att de inte kr en ssong som fljer tiden innan 1931 d jag grna hade sett en fortsttning med kriget mellan Chicago outfits och North side gang s kunde ssongen sluta med
Saint Valentine's Day Massacre
.
Trist ocks att Al capone inte kommer att vara med n mer d han sitter p kken, sen s verkar ju Van Alden,Eli och hans son inte vara med n mer.
r faktiskt besviken p skaparna att de inte kr en ssong som fljer tiden innan 1931 d jag grna hade sett en fortsttning med kriget mellan Chicago outfits och North side gang s kunde ssongen sluta med
.
Trist ocks att Al capone inte kommer att vara med n mer d han sitter p kken, sen s verkar ju Van Alden,Eli och hans son inte vara med n mer.
Ja, varfr hoppa ver en sn stor hndelse?
Allts va? Kommer inte Al Capone vara med ngot mer s har manusfrfattarna verkligen skjutit sig sjlva i ftterna.
.
Allt detta baserar du p frsta avsnittet? Sk efter fakta innan du yttrar dig.
.
Har jag inte ens tnkt p. Vilket jvla fiasko det hr blir.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!