Vet inte om detta har med politik att göra men vet inte vart ämnet passar annars.
Som rubriken lyder, jag ser på facebook dessa radikalfeminister skriver sjuka åsikter till höger och vänster.
Nästan allihopa är enligt mig iaf väldigt fula, tex ovårdat skitet hår samt gamla raggiga äckliga kläder.
Visst de kanske finns en och annan snygg feminist med de hör till ovanligheterna.
Så varför är tex F! och V en samlingsplats för så avskyvärda kvinnor?
De vågar bryta mot normerna och klä sig i sånt de gillar. Det du inte är van vid att se uppfattar du som konstigt och det din hjärna inte klarar av att acceptera försöker du istället kalla för "äckliga feminister", för det motstrider samhällets normer som du följer till punkt och pricka.
De vågar bryta mot normerna och klä sig i sånt de gillar. Det du inte är van vid att se uppfattar du som konstigt och det din hjärna inte klarar av att acceptera försöker du istället kalla för "äckliga feminister", för det motstrider samhällets normer som du följer till punkt och pricka.
Men varför sträva efter att vara enligt alla andra "ful"? Bara för att man kan eller vadå? :s
Anses detta utseende som attraktivt inom V och F!?
.. för SD/NS-folk ser alltid så välstädade ut? Handlar nog mest om dina preferenser, samt att de känner ett väldigt lågt behov av att "göra sig fina" för människor som går under ditt eget parasoll.
.. för SD/NS-folk ser alltid så välstädade ut? Handlar nog mest om dina preferenser, samt att de känner ett väldigt lågt behov av att "göra sig fina" för människor som går under ditt eget parasoll.
Jag jämför inte med SD eller ND eller motsvarande, bara rent allmänt.
Jag har många vänner som är feminister (jag är själv också feminist), och dom är då inte fula. Dom har en unik stil och är genuint vackra, både av manligt och kvinnligt kön.
Jag har många vänner som är feminister (jag är själv också feminist), och dom är då inte fula. Dom har en unik stil och är genuint vackra, både av manligt och kvinnligt kön.
Har de den vedervärdiga klädstilen? Eller klär de sig hyfsat "normalt" eller hur man ska uttrycka sig?
Ofta är de ju många ohygieniska piercingar över hela ansiktet och töjningar som får mig att spy i munnen...
De har gjort det till en kamp att våga skita i att snygga till sig för att tillfredsställa patriarkatet.
De kan inte va så att många har insett hur fula de egentligen är om man jämför med normalsnygga kvinnor?
Och istället för att göra en ansträngning så skyller man på patriarkatet och visar sitt sanna ovårdade fula jag?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!