Citat:
Ursprungligen postat av
bambulansen
Vad som slår mig som newbie är allt gnäll av de självutnämnda experterna som är gröna/lila. "F***ng noob team", "Uninstall pls", "go back to school stupid kid" etc, ja ni har säkert sett..
Tycker det oftast är spelare som har max 46% wr som ska försöka bestämma och hålla på.
Citat:
Ni sitter ju på en stor kunskap och vill ni förbättra situationen så varför inte hjälpa till med vänlig ton in game eller i klan så har ni ju iaf gjort någonting?
Det gjorde dom flesta av oss under beta, vi pratade oftast ihop oss innan matchen började hur vi skulle spela, det räckte oftast att nån slängde fram en taktik så hängde dom flesta på men allt eftersom tiden gått har det blivit sämre och sämre.
Idag är det väldigt sällan som någon lyssnar, ta encounter på lakeville till exempel, ser ofta 5 vagnar kampa dalen, 5 vagnar kampa mitten och 5 stackars vagnar ska försöka hålla staden.
Skräckexemplet jag varit med om va ett lag med 13 vagnar i dalen, 1 i mitten och bara jag som försökte försvara flaggan.
Bästa matchen på den kartan va med 3-4 plutoner med +48% spelare, jag slängde ur mig en taktik om att jag och en till försvarar dalen, 1-2st vagnar i mitten och resten till staden och det blev en grymt lyckad match.
Citat:
Det är ju ändå bara ett spel,
Ett OTROLIGT frustrerande spel.
Citat:
Ursprungligen postat av
knypplarN
Däremot bör du akta dig för att gå framåt i tiersen för fort. Jag vet att det är lockande att skaffa sin första T10 vagn men gör dig själv en tjänst och skynda långsamt.
Tier10 är överskattat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grishnac
Nu har jag snart 200k exp att "fria loss" men jag kan inte bestämma mig för vad jag skall göra med dom.....gå ryska trädet upp till IS-7 eller det tyska trädet upp till E100?
Klanen säger IS-7 för CW och E100 för random battles och jag är inte så sugen på cw så skall man köra på E100 då? IS-7 verkar ju rätt kul i random också tycker jag...
testservern är uppe.