2014-09-09, 12:24
Medlem
PretIdiotiems avatar
Jag läste på ansiktsboken att det var wifoganvändare som hade helt fria sms, obegränsat. Jag kollade och testade på våra wifog-kort, och det hade tydligen vi också. Nån som vet nåt mer?
Citera
2014-09-09, 12:59
Medlem
Ghastens avatar
Hoppas bara inte allt fuskande med script och liknande får detta trevliga projekt att försvinna.
Citera
2014-09-09, 13:00
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
Hur går den påfyllningen till? Kostnad/motprestation?

Tre reklam - 10 minuter samtal, max påfyllning 120 minuter
Citera
2014-09-09, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Tre reklam - 10 minuter samtal, max påfyllning 120 minuter

Jag tittade på 3 st reklam och fick 100mb surf dock så fick jag inga ytterligare minuter att ringa för, och det har jag inte fått tidigare heller, jag får endast nya minuter vid månadsskiftet.
Citera
2014-09-09, 14:17
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Jag tittade på 3 st reklam och fick 100mb surf dock så fick jag inga ytterligare minuter att ringa för, och det har jag inte fått tidigare heller, jag får endast nya minuter vid månadsskiftet.

Om du läser tråden så ser du att jag är BETAtestare och såldes har testat detta under sommaren
Citera
2014-09-09, 14:38
Medlem
bluntcunts avatar
Är det bara jag som - idag - inte har behövt kolla på några reklamfilmer alls för att fylla på?
Direkt när jag har tryckt på "Fyll på" så kommer det upp "Vill du bekräfta din påfyllning?", och vips så har jag fulladdat igen.
Citera
2014-09-09, 14:39
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Är det bara jag som - idag - inte har behövt kolla på några reklamfilmer alls för att fylla på?
Direkt när jag har tryckt på "Fyll på" så kommer det upp "Vill du bekräfta din påfyllning?", och vips så har jag fulladdat igen.

De har haft problem sen i helgen, de släpper nätet fritt när det är driftstörningar, som jag skrev förut, de håller på att byta reklamportal och då kan det bli strul.
Citera
2014-09-09, 17:15
Medlem
FSGLs avatar
Nu kan man köpa aktier i Wifog. De har till och med som målsättning att börsnoteras under nästa år. 10 000 aktieposter med 1000 aktier/aktiepost till ett pris av 90 öre per aktie. Om det blir fulltecknat så får de alltså in 9 miljoner kr. Max investering är 10 aktieposter, alltså 9000kr. Någon som funderar på att investera?
Jag har inte gjort någon närmare analys, ingen koll på skuldsättning,ägarna, deras avtal med tre osv.. Att hoppa in i ett bolag som är så här ungt och antagligen inte ens går med vinst är ju lite som en trisslott. Kan verkligen reklam finansierad tele/surf vara så lukrativt? Jag tycker om produkten men det gör det inte till en bra investering. Om nu framtids utsikterna är så goda, så varför vill de göra sig av med delar av bolaget? Till vad ska de använda de 9 miljonerna? Kunde de inte få in valfri riskkapitalist som kanske till och med hade kunnat bidra med något? Det hade känns som en betydligt mer smidig lösning...Hur går era tankar? Läs mer på http://wifog.com/wifogaktien/
Känns för övrigt sådär att ha crowdfunding@wifog.com som info mail för aktieinvesteringar.
Citera
2014-09-09, 17:22
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSGL
Nu kan man köpa aktier i Wifog. De har till och med som målsättning att börsnoteras under nästa år. 10 000 aktieposter med 1000 aktier/aktiepost till ett pris av 90 öre per aktie. Om det blir fulltecknat så får de alltså in 9 miljoner kr. Max investering är 10 aktieposter, alltså 9000kr. Någon som funderar på att investera?
Jag har inte gjort någon närmare analys, ingen koll på skuldsättning,ägarna, deras avtal med tre osv.. Att hoppa in i ett bolag som är så här ungt och antagligen inte ens går med vinst är ju lite som en trisslott. Kan verkligen reklam finansierad tele/surf vara så lukrativt? Jag tycker om produkten men det gör det inte till en bra investering. Om nu framtids utsikterna är så goda, så varför vill de göra sig av med delar av bolaget? Till vad ska de använda de 9 miljonerna? Kunde de inte få in valfri riskkapitalist som kanske till och med hade kunnat bidra med något? Det hade känns som en betydligt mer smidig lösning...Hur går era tankar? Läs mer på http://wifog.com/wifogaktien/
Känns för övrigt sådär att ha crowdfunding@wifog.com som info mail för aktieinvesteringar.
Håller med i dina tankegångar. Jag har svårt att tro deras affärsidé håller. För vem finns marknaden? De som inte anses sig ha "råd" med ett ordinärt abonnemang? Och de är väl knappast en köpstark krets att rikta reklam till.

Jag kommer inte att köpa några aktier eftersom upplägget inte känns stabilt.
Citera
2014-09-09, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Om du läser tråden så ser du att jag är BETAtestare och såldes har testat detta under sommaren

Okej men knappast jag orkar bläddra bakåt för den sakens skull,
och jag är egentligen nöjd med den samtalstid jag får jag är ingen lång och storpratare.
Senast redigerad av M1159 2014-09-09 kl. 22:38.
Citera
2014-09-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSGL

Håller med dig! Antagligen har man problem att få in riskkapital och jag förstår det för man kan uppenbarligen inte ge ett seriöst intryck.

Att man vill börsnoteras så snabbt är också ett tecken på att det kanske inte är världens seriösaste bolag enligt mig, jag är inte expert på sådant men jag löser och lyssnar mycket om ämnet. När det dessutom är Nasdaq OMX/First North inom ett år som man vill börsnotera sig känns det som att målet bara tagits fram för att locka "investerare" som tror att det är världens chans..
Citera
2014-09-10, 06:16
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Okej men knappast jag orkar bläddra bakåt för den sakens skull,
och jag är egentligen nöjd med den samtalstid jag får jag är ingen lång och storpratare.

Fast din kommentar till mig var ju som en gnällig fråga, därför jag förtydligade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in