2014-09-08, 21:43
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kul att anti-feministerna tycks sakna alla typ av argument och försöker göra komik istället...
Vilken grupp som saknar argument kan vi absolut diskutera!

Vilken grupp som saknar humor är däremot definitivt klarlagt, och det är inte antifeministerna.
2014-09-08, 21:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Vilken grupp som saknar argument kan vi absolut diskutera!

Vilken grupp som saknar humor är däremot definitivt klarlagt, och det är inte antifeministerna.
En öm tå som hamnade i kläm?

Var skrev jag att de skulle sakna humor? Givet vilket skämt det handlar om så förutsätter jag att de flesta av dem har en del varan faktiskt - kanske inte lika som min, men nog för att få dem själva att fnissa förtjust i alla fall.
2014-09-08, 21:50
Medlem
Celenos avatar
Citat:
En öm tå som hamnade i kläm?
Nej. Råkade jag skriva nåt som kunde tolkas så, nu igen?
Citat:
Var skrev jag att de skulle sakna humor?
Det gjorde du inte, det var jag som skrev att feminister saknar humor, och det skrev jag på ett humoristiskt sätt.
2014-09-08, 23:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10minuteman
Är jag den enda som börjar misstänka att micro är ett troll? Alltså helt seriöst?
Nej, ni är många som försöker trösta er med sådana tankar .. ungefär som barn som gömmer huvudet under täcket när natten kommer och tänker att "mörker är på låtsas"...
2014-09-08, 23:51
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Nej, ni är många som försöker trösta er med sådana tankar .. ungefär som barn som gömmer huvudet under täcket när natten kommer och tänker att "mörker är på låtsas"...
FWIW, jag tror inte du är ett troll. Du verkar däremot ha oerhört gott om tid.
2014-09-09, 00:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
FWIW, jag tror inte du är ett troll. Du verkar däremot ha oerhört gott om tid.
Absolut. Mitt dygn består av 24 timmar, och när jag är klar med det jag ägnar min tid åt så har jag massa fritid eftersom jag bor tillsammans med vuxna män som inte behöver daddas som småbarn -- det ger en hel del fritid och är något jag varmt förespråkar andra kvinnor som lösning.
2014-09-09, 00:22
Medlem
Citat:
Absolut. Mitt dygn består av 24 timmar, och när jag är klar med det jag ägnar min tid åt så har jag massa fritid eftersom jag bor tillsammans med vuxna män som inte behöver daddas som småbarn -- det ger en hel del fritid och är något jag varmt förespråkar andra kvinnor som lösning.

Hur stort hus har ni? Det kan vara många som nappar!
2014-09-09, 00:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du är kvinna och har nästan 43.000 poster på ett internetforum. Någonting säger mig att du inte alls har en man eller en familj. Någonting är riktigt konstigt med dig micro. Ett normalt fruntimmer sitter inte på flashback 10 timmar om dagen och krigar om något sånt här.

Det är nåt fel med dig, jag vet inte vad, mycket möjligt att du helt enkelt är en manlig anti-feminist i fårakläder som vill dra ner ert rykte ännu längre ner i skiten.
Manliga anti-feminister kan du alltså tänka dig ha ett högt post-count och tid att sitta vid datorn .. men kvinnor...

Det kanske är dags för dig och landa och förstå att det är Sverige 2014 - kvinnor i vårt land är inte kopplade vid spisen och analfabetismen är inte särskilt utbredd...
2014-09-09, 00:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Hur stort hus har ni? Det kan vara många som nappar!
Ett par till får det plats..
2014-09-09, 01:04
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Manliga anti-feminister kan du alltså tänka dig ha ett högt post-count och tid att sitta vid datorn .. men kvinnor...
Tja, du har ju snart passerat Ruskigbuss på hälften så många år...
2014-09-09, 02:39
Medlem
Citat:
Ja, män är i regel mycket mer nördiga än kvinnor och snöar in sig på saker. Män kan vara enormt nördiga och fast vid något, men ändå väldigt "normala" ute i verkliga livet.

Men när en kvinna sitter på ett internetforum 24 timmar om dygnet, då är det något som inte står riktigt rätt till. Endera är du ett troll, ett manligt sådant som har en kvinnomantel på dig, eller så är du helt enkelt en rejält vrickad människa, någon form av konstig kuf som bor i en soc-lägenhet i förorten och aldrig någonsin sticker ut näsan genom dörren. Bilden jag får av dig sittandes där framför burken 18 timmar om dygnet är inte vacker kan jag säga.

Det finns en del här som kanske har ett lågt antal inlägg på sitt nuvarande nick, men kompenserar det genom att ha ett otal andra nick som de också skriver under.

Ni vet vilka ni är. Och jag med.
2014-09-16, 08:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tja, du har ju snart passerat Ruskigbuss på hälften så många år...
Och din tanke är då att det är jag som skall lastas för att han inte har tid (eller lust) att engagera sig mer i Flashback...?

Så fungerar det inte. Jag förvaltar min tid och han(?) sin.
Senast redigerad av micro113 2014-09-16 kl. 08:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in