Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Jag kallar amerikansk skitforkning för skitforskning.
Och du vet lika väl som jag att den feministiska ideologin har betydligt fler forskare och vetenskapliga aukoriteter bakom sig än vad den antifeministiska gruppen någonsin kan samla ihop på ett sop-bräde.
nu är vi dock off t. här
om du vill diskutera feminismens seriositet eller dylikt så får du skapa en ny tråd.
Vill du fortsätta klaga på hur jag debatterar så får du komma in med något vettigt i saken.
ett exempel på allt vad du påstår för skit vore ju på sin plats...
SW, din debattstil är bedrövligt. Du hittar på ett citat från mig och när man frågar varför etc, så svarar du inte.
Du får slängd dina ologiska slutsatser i ansiktet och då svarar du inte.
Du bygger halmgubbar etc och klarar inte av att resonera det minsta.
Det jag citerar ovan är ett bra exempel på hur du jobbar.
"Du vet likval som jag att" och sedan världens påhitt utan substans relevans samlat med ngt nedvärderande.
I jämförelse med Micro är du fullständigt bedrövlig
Du är en usel debattör en usel person att diskutera med, det leder bara till sandlåda när du startar trådar eller är med i dem.
Micro går faktiskt att diskutera med och komma fram till saker. Du har bara en bild av världen och inget får rubba den. Du tror du kan ngt om evolutionsteori och ALLA bara skrattar åt dina kunskaper. Du klarar inte ens av att se felet i mitt citat. Du klarar inte ens av att gå ner frn den höga hästen du satt dig på utan måste sitta kvar däruppe på oavsett.
Släpp hästen.Kom ner på marken och försök att LYSSNA!