2014-09-07, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Nämn en smart ängel. Bara en...

Vad heter han som startade skiten? hmmh thomas möller är väl ganska smart va?
Citera
2014-09-07, 05:58
Medlem
peppargass avatar
Citat:

Jag skulle kunna namnge flera, men samtidigt så "hänger" jag inte ut någon namnmässigt, då personerna ifråga personligen inte är med i diskussionen. Samt Du ser mig aldrig skriva något illa om någon annan personen, oavsett gruppering. Jag har inget behov av att via Internet sitta och vara "stöddig". Jag vet vem jag är, vet vilka jag känner, och jag vet vad jag har varit med om.
Citera
2014-09-07, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastakatteridiket
Varför rip till honom?`du kan läsa dödsannonserna i tidningarna och rippa dom istället..tvivlar på att du kände den här snubben iaf jävla tjockis
Vi var arbetskamrater zellen var en trevlig person men lite vilsen så RIP
Citera
2014-09-07, 09:45
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Sonny Barger! I Sverige finns det dock ingen.
Citera
2014-09-07, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
Möller uber social träffade honom när jag var medlem i belkers hundra år sedan ja
Citera
2014-09-07, 10:13
Medlem
peppargass avatar
Citat:

Sonny Barger är en för evig legend... Sedan kan Du inte generalisera, då Du helt omöjligt kan känna alla members i Sverige. Dom jag känner är oerhört skärpta, med bra affärssinne.
Citera
2014-09-07, 10:20
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogflash
Möller uber social träffade honom när jag var medlem i belkers hundra år sedan ja
Möller är en trevlig prick ja, har festat med honom ett par ggr. Men han är ingen biker i mina ögon.
Citera
2014-09-07, 10:39
Medlem
Vad rör det här sig om?
Citat:
Hells Angels-mannen och hans kamrat överöstes av slag och fick flaskor, glas och barstolar kastade på sig.
Flera av de tio misstänkta som nu åtalas för attacken har kopplingar till andra kriminella nätverk.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19490296.ab
Citera
2014-09-07, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kastakatteridiket
Vad heter han som startade skiten? hmmh thomas möller är väl ganska smart va?

Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Jag skulle kunna namnge flera, men samtidigt så "hänger" jag inte ut någon namnmässigt, då personerna ifråga personligen inte är med i diskussionen. Samt Du ser mig aldrig skriva något illa om någon annan personen, oavsett gruppering. Jag har inget behov av att via Internet sitta och vara "stöddig". Jag vet vem jag är, vet vilka jag känner, och jag vet vad jag har varit med om.
Ha ha... Som jag antydde, det finns inte någon smart ängel i Sverige. Möller wtf!! Bara feta losers som i bästa fall lyckas lura till sig litet bidrag. Det är väl fint att peppargas inte baktalar folk men själv har jag inga problem med det när det gäller pajaser som HA.

Citat:
+1
Citera
2014-09-07, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gluppsker
Vad rör det här sig om?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19490296.ab
Du kan ju läsa den här tråden t.ex.
Citera
2014-09-07, 11:20
Medlem
peppargass avatar
Tyvärr är det svårt att argumentera mot någon/något som har gett sig jäveln på att hata HA... Men som jag tidigare skrivit... ALLA har rätt till sina åsikter och funderingar. Fula påhopp och trams är inte min grej.
Citera
2014-09-07, 11:49
Medlem
Citat:
Möller är en trevlig prick ja, har festat med honom ett par ggr. Men han är ingen biker i mina ögon.
RAGGARE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in