2014-02-24, 13:36
Medlem
NewBodhums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Hur menar du tjaffs? Mellan HA och SMC?
Nej mellan invandrargäng och HA.
Citera
2014-02-24, 13:52
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Nej mellan invandrargäng och HA.

jo men nu snackade jag om SMC.
Citera
2014-02-24, 13:58
Medlem
NewBodhums avatar
Citat:
jo men nu snackade jag om SMC.
Jaha. SMC finns väl bara i Malmö än så länge. Risken finns ju alltid, frågan är hur stor den är, det får framtiden visa.
Citera
2014-02-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Jaha. SMC finns väl bara i Malmö än så länge. Risken finns ju alltid, frågan är hur stor den är, det får framtiden visa.

Någon som vet mer om Romanos och ett eventuellt samarbete med SMC? Hur kommer HAMC att stå sig mot SMC i Sverige?
Citera
2014-02-24, 17:34
Medlem
HA kommer stå upp bra emot dessa små ligister nämn ett gäng i Sverige som har stängt ner en Hells Angels avdelning ? HA styr mycket mer än vad folk tror . Dem vinner alla sina krig i Sverige , dem kan välja sina krig också !! För man väljer att inte kriga betyder inte att du inte vågar . Det kostar att kriga med . HA har många vänner från många olika håll Albanien tex lycka till smc ni blir nersläckta om ni ger er på HA så är det bara
Citera
2014-02-24, 17:37
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Någon som vet mer om Romanos och ett eventuellt samarbete med SMC? Hur kommer HAMC att stå sig mot SMC i Sverige?

Dom som är SMC i Malmö är väl samma gäng som var med i outlaws, som har nämts i tråden innan...
Dom kan inte stå emot HA. Skulle dom ge sig på HA i Malmö, då finns där ingen annan utväg än krig, för det ser inte bra ut, om HA skulle lösa de på annat sätt en krig.

För då är all respekt för dom borta, och det kommer dom inte acceptera, Då blir de en jobbig sommar
Citera
2014-02-24, 19:16
Medlem
NewBodhums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Romano gör som BMC säger, dvs bra relationer med SMC.
Citera
2014-02-24, 20:09
Medlem
boggeswedens avatar
Fan va jag känner mig hemma här!

Men vilken massa skitprat å dumma frågor!
Citera
2014-02-25, 18:23
Medlem
Citat:
Dom som är SMC i Malmö är väl samma gäng som var med i outlaws, som har nämts i tråden innan...
Dom kan inte stå emot HA. Skulle dom ge sig på HA i Malmö, då finns där ingen annan utväg än krig, för det ser inte bra ut, om HA skulle lösa de på annat sätt en krig.

För då är all respekt för dom borta, och det kommer dom inte acceptera, Då blir de en jobbig sommar

Menar du allvar ?

Haha. Jag tror att blattarna välkomnar krig mer än hamc.

Glöm inte att kriget mellan Bandidos och Hells Angels inte krävde så många dödsoffer, medans krig hos blattar är mer hänsynslösa.

Så vi lär se vem som skämmer ut sej och vem som vinner.

Du har för höga förväntning på dina idoler. Och tiden lär visa dej sanningen
Citera
2014-02-25, 18:38
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trelleborgpalm
Menar du allvar ?

Glöm inte att kriget mellan Bandidos och Hells Angels inte krävde så många dödsoffer, medans krig hos blattar är mer hänsynslösa.

jag har inga idoler, vare sig om dom har alla färger i världen.

sen beträffande antal dödsfall, allr är ju realtivt. Statistikmässigt så kanske det var en fiasko, men för alla andra runt omkring så var det inte så jävla hallon... men du vet väl, du levde väl hardcore livet under den epoken.
Citera
2014-02-25, 20:07
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trelleborgpalm
Menar du allvar ?

HA (och givetvis också andra mer etablerade gäng) kör mer strategiskt. Kolla bara hur de tog ner Outlaws Sweden med några få likvidationer. Om "blattarna" skulle vara så hänsynslösa som du påstår, hur kommer det sig de inte gjort mer väsen av sig än kiosk- och personrån, eller misshandelsfall där de i majoritet går på ensamma individer? Genom att ta bort de "ledande" individerna skulle de återgå till att leka de bor i något amerikanskt ghetto (samt imitera Afroamerikanerna som bor i dessa). Sluta dröm och återgå till verkligheten.
Citera
2014-02-25, 20:24
Medlem
HA rörde inte Outlaws när Malmöblattarna var med så varför skulle de göra det nu. Folk överskattar gäng med tuffa namn på det här forumet....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in