2014-09-06, 04:24
Medlem
Är väl khl som inte vill vara med, de satsar väl snarare på att bli större än NHL. Gå med i chl skulle vara ett rejält nerköp för dom

Ett lag från Norge, Tyskland Schweiz och 2 från Sverige har jag hört är deras nästa målsättning.
Citera
2014-09-06, 15:51
Medlem
Läst lite tråden,Och jag tycker det behövs ryska lag i denna turnerning! Skulle bli bättre matcher då.
Citera
2014-09-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Läst lite tråden,Och jag tycker det behövs ryska lag i denna turnerning! Skulle bli bättre matcher då.
Håller med helt, blir inte ens spännande matcher för vissa av lagen. För att ta Skellefteå och luleås matcher till exempel. CHL skulle vara mycket bättre om ryska lag var med. Dom får mer än gärna ställa upp nästa säsong.
Citera
2014-09-06, 17:27
Medlem
J.R.s avatar
Skellefteå och Växjö vinner sina matcher men Färjestad förlorar på straffar.
Alla lagen har dock en fin chans att gå vidare till slutspelet.
Citera
2014-09-06, 17:36
Medlem
Man behöver liksom inte säga så mycket längre, funkar bra med en:
Citera
2014-09-06, 18:03
Medlem
Mikojans avatar
Fin form på Skellefteå AIK. Lill-Homer Holmström,19, hjärnskakning. Alldeles för bra för griniga tyskar.
Citera
2014-09-06, 18:22
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Fin form på Skellefteå AIK. Lill-Homer Holmström,19, hjärnskakning. Alldeles för bra för griniga tyskar.
Snarare kanadensare tror jag, iaf. han som proppade Holmström.
Citera
2014-09-06, 20:34
Bannlyst
Vad är det för fel på Skaiket!?

De blir ju skadade av allt, bara en petar på dem. Dåligt försäsongstränade? Vete fan om de klarar av att nå den nionde plasten som jag tippat dem på. Hmm, börjar undra om de ens orkar ta sig förbi Brynäs som jag tippar elva ifall de ska fortsätta så här Skaikarna...
Citera
2014-09-06, 20:40
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Vad är det för fel på Skaiket!?

De blir ju skadade av allt, bara en petar på dem. Dåligt försäsongstränade? Vete fan om de klarar av att nå den nionde plasten som jag tippat dem på. Hmm, börjar undra om de ens orkar ta sig förbi Brynäs som jag tippar elva ifall de ska fortsätta så här Skaikarna...
Har jag missat något? Vem har blivit skadad?
Citera
2014-09-06, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Har jag missat något? Vem har blivit skadad?
Vem har inte blivit skadad? Nu senast någon klant som tydligen inte nu under sommaren tränat alls på att ta emot en lite enklare och hederligare tacklingspropp. Inte bara Bert utan nu oxå Wallson har visst börjat visst gråta oxå, haha
Citera
2014-09-06, 20:49
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Vem har inte blivit skadad? Nu senast någon klant som tydligen inte nu under sommaren tränat alls på att ta emot en lite enklare och hederligare tacklingspropp. Inte bara Bert utan nu oxå Wallson har visst börjat visst gråta oxå, haha
Om det är Holmström du menar så är han inte skadad.
Citera
2014-09-07, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.

Ryska lagen spelar ju i khl som är en liga med de bästa lagen från Ryssland, finland, Lettland, Vitryssland, Ukraina Slovakien och Tjeckien.

De kommer aldrig att vilja byta ner sig rent sportsligt och spela mot sämre lag från dessa länder som finns i chl.

Vad skulle de vinna på det?

Är väl enklare och bättre för dom att i så fall värva 2-3 lag från Sverige och 1från Tyskland och 1 från Schweiz.

Om de vill utmana NHL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in