Efter att ha läst igenom HELA tråden, från inlägg ett och nu till sista så har jag gått igenom alla inlägg och de flesta länkar som enligt mitt intresse har intresserat mig och har därmed laddat ner kanske 85% av alla FUPar samt domar.
Jag funderar på att hitta någon bra lösning där vi alla skulle kunna dela med av oss av FUPar, slaskar, domar, filmklipp, videoupptagning osv på ett enkelt sätt. Dels där man kan ladda ner och även ladda upp så att det hela tiden skulle fyllas på. (ursäkta för att jag hållit mig lite från topic men det kommer nu, ville bara påpeka att jag faktiskt läst igenom hela tråden och testat de flesta länkar och att flera ej funkar)
De FUPar (även domar), FUPar är av mest intresse men även domar som sagt, som jag saknar och efterlyser är följande:
* Rosie i Mora, mord
* Fabian Bengtsson, kidnappning
* Malin Kristiansen i Sparsör
* Polismorden i Malexander
* Riccardo Campogiani, mord?
* Therese Johansson Rojo , Enskede
* Julian Assange, misstänkt för våldtäkt i Stockholm/Enköping
* Alexandramannen
* Marina Johansson, Stenungsund, mord
* Bobby-fallet, mord
* Nathalie Johansen i Alingsås 2008, mord
* Lennart Persson, kannibalen 2006
* Blocket målet
* (FB) Fyra unga män åtalas för samlag med 14-åring
* Arlandarånet, byte 46 milj
* Värdedepå rånet mot Loomis i Umeå 2009, en rånare blev skjuten, en polishund blev ihjälskjuten
* Hallunda-rånet. Värdetransport sprängdes 2006
* Grovvåldtäkt och Grovmisshandel på nyårsnatten i Biskopsgården/Göteborg på Jenny Lemon och Linda. 2004/2005.
* Instagram-upploppen // GBGOrroz.
* Landvetter rånet
Jag funderar på att hitta någon bra lösning där vi alla skulle kunna dela med av oss av FUPar, slaskar, domar, filmklipp, videoupptagning osv på ett enkelt sätt. Dels där man kan ladda ner och även ladda upp så att det hela tiden skulle fyllas på. (ursäkta för att jag hållit mig lite från topic men det kommer nu, ville bara påpeka att jag faktiskt läst igenom hela tråden och testat de flesta länkar och att flera ej funkar)
De FUPar (även domar), FUPar är av mest intresse men även domar som sagt, som jag saknar och efterlyser är följande:
* Rosie i Mora, mord
* Fabian Bengtsson, kidnappning
* Malin Kristiansen i Sparsör
* Polismorden i Malexander
* Riccardo Campogiani, mord?
* Therese Johansson Rojo , Enskede
* Julian Assange, misstänkt för våldtäkt i Stockholm/Enköping
* Alexandramannen
* Marina Johansson, Stenungsund, mord
* Bobby-fallet, mord
* Nathalie Johansen i Alingsås 2008, mord
* Lennart Persson, kannibalen 2006
* Blocket målet
* (FB) Fyra unga män åtalas för samlag med 14-åring
* Arlandarånet, byte 46 milj
* Värdedepå rånet mot Loomis i Umeå 2009, en rånare blev skjuten, en polishund blev ihjälskjuten
* Hallunda-rånet. Värdetransport sprängdes 2006
* Grovvåldtäkt och Grovmisshandel på nyårsnatten i Biskopsgården/Göteborg på Jenny Lemon och Linda. 2004/2005.
* Instagram-upploppen // GBGOrroz.
* Landvetter rånet