2014-09-05, 18:05
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
S är ett betydligt större parti och ändå är det inte ens i närheten av lika många korkade fyllesnedsteg som uppdagats som det gjort med SD. Just ja, förlåt. Det är etablissemangets hat som är boven till det.
Fast när skandalerna blir legio blir det ett problem.

Anledningen till varför du hittar så många skandaler med SD, är för dem kom in 2010.
Internet gör MSM mycket mer tillägänglig och alla 'skandaler' förvaras på internet för alltid.
Hade internet funnits när sossarna hade sina glansdagar, 1650. Hade man kunnat läsa om exakt samma info.

Varför?
För att alla dessa människor som går över till SD, med extrema åsikter, måste ha röstat på något annat part, då inte SD var lika stora.
Senast redigerad av tlcswe 2014-09-05 kl. 18:07.
Citera
2014-09-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
OM det stämmer så är det olämpligt men ändå inte samma sak som att gå omkring i nazistuniform.
Så nu har armbindeln vuxit till en hel uniform.
Det är väl som järnrören som blev till att de gick runt och slog ner folk.
Citera
2014-09-05, 18:08
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Patetiskt att du försöker lägga över skulden på media. Huruvida man har suttit och ruvat på bilden eller inte är helt irrelevant.

Nej. Det är inte irrelevant att försöka påverka ett riksdagsval med en obetydligt händelse med en naiv tonårig kommunalpolitiker, som man förstorar upp till astronomiska proportioner.

Dels krossar de en ung människa och dels så försöker de påverka valutgången i hela Sverige med en händelse som egentligen är helt irrelevant utanför den kommun som hon skulle ställa upp i.
Citera
2014-09-05, 18:08
Medlem
CuteSpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
om du tänker efter lite så fattar du nog det också.

Om bilden är falsk, varför har hon avgått? Jag tänker efter så att det knakar, men nej, ditt konspiratoriska svar är fortfarande obegripligt.

Om Expo gjort ett fotomontage så har ju SD äntligen chansen att förgöra denna organisation för evigt. Eftersom du vet hur det ligger till: varför inte gå ut med all info du har och bli dagens hjälte?
Citera
2014-09-05, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Just sånt här som inte får en att vilja rösta på SD, för man vet fan att det finns en jävla massa nazister vilket är lite obehagligt faktiskt. Jag är ju ense om det mesta med SDs politik, men jag vette fan om jag vill rösta på dom i alla fall. Det känns som en trojansk häst.

Nej, du kan lugnt rosta pa SD. Tyvarr tror en del rasister att SD ar partiet for dem, sad but true.

Det enda som kan goras ar att utesluta dem. (nolltolerans)

Darfor kommer det fortsatt att uteslutas SD-medlemmar med rasistiska asikter.

Vi vill Sverige val, ett Sverigevanligt parti. Det retar manga!

SD-hatet har gatt sa langt att vanstermanniskor infiltrerar SD for att sen propagera rasism.
Tyvarr, sa langt har det gatt.

SD ar Sveriges enda hopp pa en ljus framtid.
Citera
2014-09-05, 18:10
Medlem
Svinhudens avatar
Citat:
då förkastar du Catharinas beteende och uteslutning och avrättning även på henne? okej.

Nej. Jag anser att alla människor har olika värde. En flaggbrännande imam är inte värt ett öre för mig. En svensk ung kvinna är betydligt mycket mer värd, med eller utan skandaler i bagaget.
Citera
2014-09-05, 18:10
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
S är ett betydligt större parti och ändå är det inte ens i närheten av lika många korkade fyllesnedsteg som uppdagats som det gjort med SD. Just ja, förlåt. Det är etablissemangets hat som är boven till det.
Fast när skandalerna blir legio blir det ett problem.

Finns det en motsvarighet till EXPO, Researchgruppen m fl som specialbevakar Socialdemokraterna dygnet runt, 7 dagar i veckan, 365 dagar per år?
Citera
2014-09-05, 18:12
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Patetiskt att du försöker lägga över skulden på media. Huruvida man har suttit och ruvat på bilden eller inte är helt irrelevant. Precis som man släppte SOL-spektaklet om hans påstådda horköp under Almedalen, så är det väl klart att man väljer sitt tillfälle att släppa en sådan här story. Pressen vill ha klick och läsare, givetvis är det då rationellt utifrån affärssynpunkt att släppa det veckan innan valet. Det förstår du väl själv?

Faktum kvarstår att det nästan alltid är engagerade inom SD det rör när det briserar en politisk skandal. Men du kanske vill påstrida att det bara är en komplott och att SD är oskyldiga i alla sammanhang? Nu vet jag att du springer SDs ärenden eftersom 99 procent av dina inlägg är direktreklam för partiet, men någon jävla måtta får det väl ändå vara?

Vill du veta varför du tror att det bara är SD som står för skandaler?
Jo, för att Aftonbladet och de stora medierna, skriver inte om en sådan här händelse t.ex:
http://www.goteborgsfria.se/artikel/113978

Miljöpartist köper sex april 2014

Du är lika förd bakom ljuset som dina naiva sosse-kompisar. Skillnaden är bara att jag söker min information på andra vägar. För när en miljöpartist köper sex, då är det inte många rubriker.
Citera
2014-09-05, 18:12
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
är hon inte en bonnläpp? Det är hon, däremot är det väl kanske inte 100% att hon alltid är en idiot, även om mycket tyder på det, enligt den diskurs jag lever i kram
Vilken tur att man inte känner dej då.
Diskurs, har du Googlat?
Senast redigerad av Avva66 2014-09-05 kl. 18:16.
Citera
2014-09-05, 18:15
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Game-Set-Match
Nej, du kan lugnt rosta pa SD. Tyvarr tror en del rasister att SD ar partiet for dem, sad but true.

Det enda som kan goras ar att utesluta dem. (nolltolerans)

Darfor kommer det fortsatt att uteslutas SD-medlemmar med rasistiska asikter.

Vi vill Sverige val, ett Sverigevanligt parti. Det retar manga!

SD-hatet har gatt sa langt att vanstermanniskor infiltrerar SD for att sen propagera rasism.
Tyvarr, sa langt har det gatt.

SD ar Sveriges enda hopp pa en ljus framtid.
Ja, det är ju det man gillar att det är någon som bryr sig om att kanske bevara lite av det som en gång var bra med sverige. Men det som jag tycker är lite jobbigt är ändå att det kanske sitter ett gäng tokiga onda nazister som har en baktanke med allt. "Den fina fasaden". Tror att om SD skulle ha makten så är det en hårfin linje mellan att det går för långt med något. För man vet ju fan inte vad det är för folk egentligen bakom SD.
Citera
2014-09-05, 18:15
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. Det är inte irrelevant att försöka påverka ett riksdagsval med en obetydligt händelse med en naiv tonårig kommunalpolitiker, som man förstorar upp till astronomiska proportioner.

Dels krossar de en ung människa och dels så försöker de påverka valutgången i hela Sverige med en händelse som egentligen är helt irrelevant utanför den kommun som hon skulle ställa upp i.

Varför är det obetydligt när ev. förtroendevalda har spatserat runt i en armbindel med ett hakkors på? Maken till enögdhet har man aldrig skådat. Nu vet jag inte din ståndpunkt partipolitiskt, men det är samma personer som sitter i denna tråd och fördömer att media gör en höna av en fjäder för att konspirera mot SD, som sitter i andra trådar där en sosse har snattat en flaska på Systembolaget, eller där en centerpartist har länkat någon som kan associeras med judehat och proklamerar att det är helt åt helvete och att alla måste avgå.

Det är oerhört fegt att försöka tillskriva det här mediadrevet enbart mot SD. Problemet är att det finns oerhört mycket stolpskott i leden. Hade en trött och förhållandevis obetydlig moderat varit prydd i en armbindel med samma symbol så hade det tagit hus i helvete också.

Varför är det obetydligt och inte i allmänhetens intresse, även för exempelvis mig i Stockholm? Jag tycker det är min och allmänhetens rätt att veta vilka förehavanden våra folkvalda politiker, oavsett instans, har för sig.
Citera
2014-09-05, 18:16
Bannlyst
Citat:
Patetiskt att du försöker lägga över skulden på media. Huruvida man har suttit och ruvat på bilden eller inte är helt irrelevant. Precis som man släppte SOL-spektaklet om hans påstådda horköp under Almedalen, så är det väl klart att man väljer sitt tillfälle att släppa en sådan här story. Pressen vill ha klick och läsare, givetvis är det då rationellt utifrån affärssynpunkt att släppa det veckan innan valet. Det förstår du väl själv?

Faktum kvarstår att det nästan alltid är engagerade inom SD det rör när det briserar en politisk skandal. Men du kanske vill påstrida att det bara är en komplott och att SD är oskyldiga i alla sammanhang? Nu vet jag att du springer SDs ärenden eftersom 99 procent av dina inlägg är direktreklam för partiet, men någon jävla måtta får det väl ändå vara?

Media "dammsuger" efter negativa saker om SD. Hade samma sak skett med MP sa hade pedofilen i partiet fatt lopa "gatlopp".

Miljopartist som sog kuk pa 14 -aring atskilliga ganger...(Inte tre ar gammal nyhet, utan farsk) Var laser vi om denna "skandal" - Ingenstans alls!?

Samma kan sagas om i stort sett alla ovriga partier, men SD "granskas under lupp".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in