2014-09-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Jag säger att hon må vara en idiot och lämna partiet. Vad jag är kritiskt mot är hur sdare bara "jamen hon var 18 och en barnunge lägg av". Itoniskt nog kallar dom "flyktingsbarn" för skäggbarn.

Det skrämmer mig att se. Och att ni kallar alla som är kritiska för pkister och kommunister visar hur ni är.

Ja ni får fortsätta bevisa vilka typer ni är. Jag ska nämligen jobba nu..

Det är minst sagt tragiskt, nätkrigarna och SD-fanatikerna i tråden är som du skriver de individer som kallar ensamkommande flyktingbarn för "skäggbarn" och liknande. Däremot när det handlar om en SD-anhängare som gjort ett felsteg, ja, då är hon endast ett barn och hon har inte gjort något fel, "pk-media" har säkert bara photoshoppat för att få henne att framstå som en imbecill...
Citera
2014-09-05, 12:55
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nå bara för sakens skull.., hennes version : – Det här känns väldigt knepigt, för det har jag inte gjort, det skulle inte falla mig in. Jag tar definitivt avstånd från sådant, säger hon till tidningen..

Minneslucka efter en rejäl fylla? Inget konstigt med det. Det händer de flesta i tonåren. Kanske inte i relation till just nazi-symboler men mer generella pinsamheter.
Citera
2014-09-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
En av era partikamrater blir uthängd och bespottad och ni reagerar genom att vilja slänga ut henne? Fy fan vad lågt SD har sjunkit. Det är en ung tjej som antagligen ville skoja till det lite och då kommer ni "sverigevänner" med krav på uteslutning.

En svensk kvinna har rätt att bära vilka symboler hon vill i sitt eget land och ni äckliga hycklare i SD som bespottar era egna partikamrater borde skämmas.

Haha, gott folk, här har vi en utvecklingsstörd SVP-fanatiker som vill komma till tals!
Samma imbecill gråter blod varje gång en individ med utländskt påbrå gör minsta lilla sak men som erkänd nazist kan han inte bry sig mindre om denna incident. Snacka om att vara ett rikspucko..
Citera
2014-09-05, 12:58
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Äsch, klart det är dumt av henne men vafan tjejen var 17 år och full när bilden togs. Det är en liten dumhet som alls inte behöver leda till att folk får akut mens och börjar yla om att diskvalificera henne från politiken livet ut.

Hon får lov att rösta på vad hon vill, men att stanna kvar i ett parti som tar avstånd från rasism, efter att i "ungdomligt oförstånd" betett sig så jävla korkat... Nej du. Det vore inte bara dumt, det vore direkt oklokt.

Det är samma skäl som håller mig från politiken, jag har i "ungdomligt oförstånd" gjort korkade saker som skulle kunna komma tillbaka och bita både mig och ett eventuellt parti i baken, om jag blev politiker.
Därför låter jag bli. Det spelar ingen roll att det är snart 30 år sedan - sådan skit letas det reda på.

Kan vi ha helgonlika politiker? Knappast. Det finns nog lik hos dom flesta. Men det här är ett sådant "lik" som kommer flyta upp varenda gång hon försöker dyka upp i politiken igen. Hon är stendöd politiskt sett. Inse.
Citera
2014-09-05, 12:59
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Haha, gott folk, här har vi en utvecklingsstörd SVP-fanatiker som vill komma till tals!
Samma imbecill gråter blod varje gång en individ med utländskt påbrå gör minsta lilla sak men som erkänd nazist kan han inte bry sig mindre om denna incident. Snacka om att vara ett rikspucko..
Det är ju ni Sverigedemokrater som brukar gråta blod så fort någon blir utslängd ur andra partier på grund av "rasism". Vill ni ha verklig yttrandefrihet eller inte?
Citera
2014-09-05, 13:00
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttepuff
Hur menar du nu? Att jag tycker hon bör uteslutas ur SD på direkten - är det att vara "våldsvänster"?
Vilken världsbild vaknade du upp med idag?

Är du trög? Vet du inte ens vad du själv har skrivit?
Eller måste jag curla dig?

Du får skriva vad du vill, jag är klar med dig.
Citera
2014-09-05, 13:01
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Det är ju ni Sverigedemokrater som brukar gråta blod så fort någon blir utslängd ur andra partier på grund av "rasism". Vill ni ha verklig yttrandefrihet eller inte?

Aha, svastikor är "yttrandefrihet".
Jag baxnar.
Citera
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Hon får lov att rösta på vad hon vill, men att stanna kvar i ett parti som tar avstånd från rasism, efter att i "ungdomligt oförstånd" betett sig så jävla korkat... Nej du. Det vore inte bara dumt, det vore direkt oklokt.

Det är samma skäl som håller mig från politiken, jag har i "ungdomligt oförstånd" gjort korkade saker som skulle kunna komma tillbaka och bita både mig och ett eventuellt parti i baken, om jag blev politiker.
Därför låter jag bli. Det spelar ingen roll att det är snart 30 år sedan - sådan skit letas det reda på.

Kan vi ha helgonlika politiker? Knappast. Det finns nog lik hos dom flesta. Men det här är ett sådant "lik" som kommer flyta upp varenda gång hon försöker dyka upp i politiken igen. Hon är stendöd politiskt sett. Inse.
Om hon tvingas ge upp politiken så kan hon få bli min germanska musa och sprida nordisk skönhet i min närhet.
Senast redigerad av Germangestalt 2014-09-05 kl. 13:21.
Citera
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Är du trög? Vet du inte ens vad du själv har skrivit?
Eller måste jag curla dig?

Du får skriva vad du vill, jag är klar med dig.

Skönt då du fördummar min dag samt troligtvis även många andras, då medel-IQ ligger på 100.
Citera
2014-09-05, 13:02
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Aha, svastikor är "yttrandefrihet".
Jag baxnar.
Så yttrandefriheten skall sättas på undantagstillstånd inför vissa symboler?
Citera
2014-09-05, 13:03
Medlem
longbow4ys avatar
Nyheten faller nu snabbt ner på expressen.se.

Har det tillkommit något nytt som gör att Expressen börjar dra åt sig öronen?

Det verkar inte bättre.
Citera
2014-09-05, 13:03
Medlem
Citat:
En av era partikamrater blir uthängd och bespottad och ni reagerar genom att vilja slänga ut henne? Fy fan vad lågt SD har sjunkit. Det är en ung tjej som antagligen ville skoja till det lite och då kommer ni "sverigevänner" med krav på uteslutning.

En svensk kvinna har rätt att bära vilka symboler hon vill i sitt eget land och ni äckliga hycklare i SD som bespottar era egna partikamrater borde skämmas.

Okej att ljuga om sitt yrke också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in