2014-09-05, 12:44
Medlem
Jag likställer denna armbindel med en palestinasjal men sådana finns det gått om.
Senast redigerad av ascheberg 2014-09-05 kl. 12:46.
Citera
2014-09-05, 12:45
Medlem
Kommer alla vänsterpartister som någon gång poserat med en kommunistflagga eller med hammaren och skäran att slängas ut ur partiet nu?

Citera
2014-09-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDrapa
Jag tror att bilden är äkta. Man har dock inte kunnat hålla fingrarna ifrån att höja kontrasten och lägga på lite extra skärpa för att "hjälpa sanningen på traven" om nu någon läsare skulle se lite dåligt...

För övrigt påverkar inte detta debacle ett jota det faktum att SD är enda partiet man kan rösta på i dagens Sverige. Sedan får PK-ögontjänarna här inne skrika sig blå i ansiktet om "nazistiska SD".

Håller med om att den ser äkta ut av vad man nu kan bedöma av småbilderna dock så har någon varit och pillat med färgerna helt klart. Skulle vara intressant att få se originalbilderna.
Citera
2014-09-05, 12:46
Medlem
Idioter som Catharina är lika skyldig som yttersta vänsteranhängare till att massinvandringen kan fortsätta.
Ideligen poppar det upp SD politiker som "skämtar" med nasse anspelningar och rasistiska utspel.

Alla ni är orsaken till att normala väljare undviker att rösta på SD trots att dom egentligen vill det.
Utan stödet från normala väljare ändras ingenting, tväryom blir det värre tills det kraschar.

Jävla White Trash, det är gott åt er att eländet fortsätter.
Håll käften istället.
Om ni inte kan kontrollera er så gå med i M eller MP etc istället och kör ert dumskallerace så ni inte förstör för SD.
Då är ni i slla fall nyttiga idioter.
Senast redigerad av Medburgare 2014-09-05 kl. 12:50. Anledning: Tilägg
Citera
2014-09-05, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-hunchback
Kommer alla vänsterpartister som någon gång poserat med en kommunistflagga eller med hammaren och skäran att slängas ut ur partiet nu?

I kommunisternas valstuga i Malmö kan du se Lenin i glas och ram.Och dom rodnar inte ens.
Citera
2014-09-05, 12:51
Medlem
Snapcounts avatar
Nå bara för sakens skull.., hennes version : – Det här känns väldigt knepigt, för det har jag inte gjort, det skulle inte falla mig in. Jag tar definitivt avstånd från sådant, säger hon till tidningen.

http://www.metro.se/nyheter/stadar-efter-fest-med-hakkorsbindel-runt-armen/EVHnie!PWz45m5HIdTE/

Skall bli intressant att se vad som sker..
Citera
2014-09-05, 12:51
Medlem
Olämpligt såklart. Mycket lågt av media att sitta och slänga ut sånt här dagar innan valet.
Hade haft mer respekt för er om ni publicerat detta då det var nytt.
Nej, ni/media har sågat ytterligare i ett av benen i stolen ni sitter på.
Tjejen kommer få sparken ur SD om hon ens är kvar.
Alla vet att detta är ingenting som SD stödjer på minsta lilla sätt.
Det finns inte extra mycket lågbegåvade i SD. Media har dammsugit efter ALLT och sparat det för att släppa sista dagarna innan valet, även om det är gamla grejer eller t.o.m lögner.
Var inte oroliga röstare. Det är bara smutskastning av bästa förmåga då makten(7-klövern) är oroliga att vi skall vända det sjunkande skeppet in mot land.
SD 14:e sept.
Citera
2014-09-05, 12:52
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttepuff
Det är inte fejk, det kan vem som helst se. Den lilla idioten har sprungit runt och lek städande nazist, inse att det är så.

Hon hör inte hemma i ett riksdagsparti, oavsett hur mycket "hon mognat" mellan 18 och 20, som verkar vara det enda försvar som finns för tillfället. Fy fan vad patetiskt tunt.

Det vore förbannat klädsamt om fler än jag som röstar på SD, tar avstånd från sådana här jävla fasoner. Hon har inte i SD att göra, någonsin igen, och det bör göras förbaskat klart.

Det där är ju din åsikt, och du låter precis som den värsta våldsvänstern just nu.
Själv talar jag mer för förståelse, empati och förlåtelse.
De som talar svart eller vitt, de ska även behandlas på samma vis de förespråkar.
Förstår du vad jag menar?
Citera
2014-09-05, 12:53
Medlem
RexGermanias avatar
En av era partikamrater blir uthängd och bespottad och ni reagerar genom att vilja slänga ut henne? Fy fan vad lågt SD har sjunkit. Det är en ung tjej som antagligen ville skoja till det lite och då kommer ni "sverigevänner" med krav på uteslutning.

En svensk kvinna har rätt att bära vilka symboler hon vill i sitt eget land och ni äckliga hycklare i SD som bespottar era egna partikamrater borde skämmas.
Citera
2014-09-05, 12:53
Medlem
Citat:
Det är inte fejk, det kan vem som helst se. Den lilla idioten har sprungit runt och lek städande nazist, inse att det är så.

Hon hör inte hemma i ett riksdagsparti, oavsett hur mycket "hon mognat" mellan 18 och 20, som verkar vara det enda försvar som finns för tillfället. Fy fan vad patetiskt tunt.

Det vore förbannat klädsamt om fler än jag som röstar på SD, tar avstånd från sådana här jävla fasoner. Hon har inte i SD att göra, någonsin igen, och det bör göras förbaskat klart.

Det jag inte förstår är varför hon är medlem i SD om hon tydligen sympatiserar med Adolf's ideologi?

SD är i nuläget samma sak som att stödja Israel och motarbeta de europeiska folken.
Citera
2014-09-05, 12:54
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:

Äsch, klart det är dumt av henne men vafan tjejen var 17 år och full när bilden togs. Det är en liten dumhet som alls inte behöver leda till att folk får akut mens och börjar yla om att diskvalificera henne från politiken livet ut.
Citera
2014-09-05, 12:55
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Det där är ju din åsikt, och du låter precis som den värsta våldsvänstern just nu.
Själv talar jag mer för förståelse, empati och förlåtelse.
De som talar svart eller vitt, de ska även behandlas på samma vis de förespråkar.
Förstår du vad jag menar?

Hur menar du nu? Att jag tycker hon bör uteslutas ur SD på direkten - är det att vara "våldsvänster"?
Vilken världsbild vaknade du upp med idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in