2014-09-05, 08:07
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Här är de tre bilderna av henne med nazibindeln:

http://expo.se/www/images/140905_sd_hakkors_02_464.jpg

Bäst är att hon lämnar.
Men jag klandrar henne inte utan att veta hela bilden. Att hon fått på sig detta i fyllan när hon var 18 år.
Jag tror på henne när hon säger att hon inte kommer ihåg det här. Men bild är bild.
Tycker inte hon ska kastas ut för all evighet för det här om man inte är säkert att det är något hon faktiskt stödjer. Men att hålla sig borta något år eller så och börja om från början är nog bra.

Jag laddade ner de tre bilderna och förstorade dem, och det syns tydligt att hakkorsbindeln är pålagd i efterhand, i synnerhet på övergången mellan hakkorset och den rutiga vikta skjortärmen under svastikan Detta är lågt!
Citera
2014-09-05, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Fascinerande att en del kallar det här för smutskastningskampanj, känns mest löjligt. Det ska ska gå att kritisera era favoritpolitiker om ni nu inte tycker att det är helt ok att glida omkring med hakkors så där.
Självklart är det helt rätt att kritisera. Det som väcker frågor i alla fall för mig är hur länge de hållit detta tillbaka enbart för att kunna presentera det lagom till valet. För jag har enormt svårt att tro att de skulle fått nys om detta helt nyligen.
Citera
2014-09-05, 08:13
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Jag laddade ner de tre bilderna och förstorade dem, och det syns tydligt att hakkorsbindeln är pålagd i efterhand, i synnerhet på övergången mellan hakkorset och den rutiga vikta skjortärmen under svastikan Detta är lågt!

Mmm...vi säger så.

Ärligt, tror du på det själv?

Citat:
Ursprungligen postat av pc158214952
Självklart är det helt rätt att kritisera. Det som väcker frågor i alla fall för mig är hur länge de hållit detta tillbaka enbart för att kunna presentera det lagom till valet. För jag har enormt svårt att tro att de skulle fått nys om detta helt nyligen.

Det är högst troligt planerat men det gör knappast hennes handlingar bättre. Det var sjukt dumt av henne och SD får ta hand om det. Hur kommer det sig att man har en hakkorsbindel hemma?
Senast redigerad av Zog Rules 2014-09-05 kl. 08:16.
Citera
2014-09-05, 08:15
Medlem
nikolateslaghosts avatar
Jadu om man kan göra dator animation utav James foley och de andra halshuggna så kan man givetvis göra detta åxå på en bild. F.ö så tycker jag att bilden när hon städar så.ser det inte ens ut som henne, utan en full fjortis som är extremt fet. Inte en smal och snärtig brud som sitter med de andra där på rad.. Kom igen FB är ni verkligen så lättlurade?!

Inte är det ju första eller sista gången som tja, svenska partier ber CIA om hjälp med att vinna ett val! :-P

Vill minnas att Mona Sahlin gjort det och vart jobbade hon eller sitter i styrelsen? ;-)
Bara en tanke, så skärp er va!
De sjuka är att hon troligtvis kommer få säga "jaa det är väl.jag då"
Sen kommer det komma ut en 14.årig tjej efter valet som just har börjat gymnasiet och ta på sig detta, någon vänsterfaschist flickvän antagligen men men..
Citera
2014-09-05, 08:19
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Mmm...vi säger så.

Ärligt, tror du på det själv?

Det är högst troligt planerat men det gör knappast hennes handlingar bättre. Det var sjukt dumt av henne och SD får ta hand om det. Hur kommer det sig att man har en hakkorsbindel hemma?

Har du sett bilderna i förstoring?
Citera
2014-09-05, 08:19
Medlem
NativeVLANs avatar
Festbilder på en ung tjej som givetvis gjort detta på skämt, när jag var ung så målade många tjejer hitlermustacher och heilade på fester "för skojs skull". Dessa tjejer var redan då väldigt vänster och är inga jag har kontakt med längre men jag skulle gissa att de är F! Anhängare.

Tror knappast det var något unikt för dessa tjejer, tonåringar tycker om att provocera. Det finns flertalet bilder på dessa tjejer med hitlermustacher och heilandes, jag har ett par själv på någon gammal hårddisk. Tänk om de hade blivit svrigedemokrater istället för vänster

Edit: nu har jag inte kollat bilderna som tråden handlar om så noggrant, kanske de är fejk eller inte, vad jag vill på på är att unga tycker om att provocera.
Citera
2014-09-05, 08:21
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Har du sett bilderna i förstoring?

Ja. Ser inte ut som det skulle vara photoshoppat.
Citera
2014-09-05, 08:23
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ja. Ser inte ut som det skulle vara photoshoppat.

Jo, det gör det.
Citera
2014-09-05, 08:26
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Aftonbladets trams om SDs skattesmäll på struntsumman 64000 var årtiondets mest fiaskoartade försök till smutskastning utan ha något på fötterna.

Nazi-armbindeln är avsevärt värre. Vad är det för korkad jävla brud? Jobbar man åt SD får man väl för fan fatta att hålla sig ifrån nazist- ock kukuxklan-attribut och liknande.

Problem och dribbel med skatteverket kan drabba alla, nazistprylar däremot hoppar ju inte fram av sig själv och fastnar på kroppen.

(Reservation om bilden skulle visa sig vara manipulerad).
Citera
2014-09-05, 08:28
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Säger inte att det är på ena eller andra viset men på andra bilden ser det lite mysko ut där skjortan möter bindelns överkant på höger sida.. Liksom ett litet hak som inte borde vara där.

Är bilderna äkta så är flickebarnet så puckad att hon borde tas under förmyndare och definitivt sparkas så långt ur partiet att hon aldrig hittar tillbaks
Citera
2014-09-05, 08:31
Medlem
Evaristos avatar
Citat:
Jo, det gör det.
Men då får du ju beskriva tekniskt vad det är som avslöjar fusket. Ditt subjektiva intryck har noll tyngd.
Citera
2014-09-05, 08:38
Medlem
Oboros avatar
Jag kan inte säga att jag är förvånad. Jag orkar inte läsa igenom tråden men jag känner sdare väl. Dom är hycklare och anser sig vara så perfekta att allt detta måste vara fejk.

Typiskt råttor som inte kan stå för det dom har gjort.

"MEN VAD ÄR DETTA?! JAG KOMMER INTE IHÅG DET!"

Eller klassikern "DET VAR INTE JAG SOM SKREV DET, DET VAR MIN DOTTER!"

Tror jag förstår varför många har problem med äktenskap och familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in