Citat:
Ursprungligen postat av
Istidraj
haha precis. En regel är att du får skriva på vilket språk som helst utom finska har jag för mig. En öm tå där kan jag anta.
Njae. Här får man skriva på svenska, norska, danska och engelska men inga andra språk. Ja, det finns ju några uppenbara undantag för till exempel Språkforumet.
Citat:
Sen är det nog klokt att inte lita fullt ut på att andra bistår dig med anonymitet. Var lite klöver också.
Man är inte mer anonym än man gör sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zmutzig
visst är man ny i den världen så kan man ju läsa, men jag har aldrig haft nytta av det.
Hade du läst våra regler hade du förmodligen inte råkat ut för den avstängningen som du fick så jag vet inte riktigt om jag vare sig tror dig eller håller med.
Citat:
Och man ser ju vad det är för typ av forum rätt fort, och ni snälla mods <3 får kanske dela ut en varning eller två

men folk fattar fort ändå ^^
Folk fattar ännu bättre om dom har läst reglerna, det är faktiskt inget man kan komma ifrån.
Citat:
Förstå vad tråkigt ditt moddande skulle bli om alla följde reglerna och skapade trådarna rätt och så -.^
You love us and you know it!
Själv hade jag nog tyckt att det var ganska skönt, då hade jag helhjärtat och utan dåligt samvete kunnat bara slöläsa på forumet. Missförstå mig inte, jag tycker min syssla är rolig men jag tycker nog att det hade varit allra bäst om vi mods inte hade behövts.