Citat:
Ursprungligen postat av
Framtyr
Vilka hjältar.. Det är inte första gången heller, man kan ju undra om de verkligen tycker att det är klipskt utav dem att lägga ut sådana filmer på Youtube?
Min bedömning är att det är listigt gjort, att det är en smart plan bakom som du inte förstår och som ingen kommer att vilja avslöja för dig. Varför tänker du att det inte är klipskt?
Missförstå mig inte, jag försöker inte få dig att ändra din uppfattning. Vissa tycker att det är smart att SvP-politiker twittrar om att klippa fingrarna av folk, att under ett judiskt kapitalistiskt förtryck i första hand kämpa mot muslimer och kommunism, att under en svensk valrörelse satsa sin tid på väst-ukrainsk imperialistisk "nationalism" finansierad av rika gangsterjudar och Israel osv. Genom ditt inlägg i den här tråden gör du dig del av det senare. Det är vad du tycker är smart. Och alla måste ju få välja själva och jag vill inte styra över vad du väljer. Vill bara belysa det faktumet att vad folk anser är klipskt är väldigt olika från person till person.
Här är en till film som Nordfront bäddat in:
https://www.nordfront.se/film-motstandsman-i-folkrepubliken-luhansk-tillfangatog-soldater-fran-kievs-bataljon-aydar.smr
Den visar en västukrainsk bataljon SvP:are stödjer. Bataljonen finansieras av bland andra Kolomoisky (jude efterlyst för krigsbrott) och Lyaschko (väst-ukrainsk nationalist efterlyst för pedofili).