2014-09-02, 00:02
Medlem
Klyxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
Vart en riktig varmsommar och ända in i augusti med höga natt temperaturer, vänta en vecka till då natt temperaturen är under 10 grader ska du se dom ploppar upp lite här och var
tack, kan knappt vänta! blir första säsongen
Citera
2014-09-02, 00:04
Medlem
benderrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
tycker mig se 1-2 svampar som verkar vara fel men annars bra.

nej 72 st är ingen bra första dos då toppisar är bra jävla potenta. prova 30-40 st max. har du bara testat 4-ho-met??

4-ho-met är den enda riktiga psykedeliska drogen jag testat. Tack så mycket för svaret! Jag kommer dock ändå äta alla svampar, har redan börjat sleva i med yoghurt, here we go!
Citera
2014-09-02, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benderr
4-ho-met är den enda riktiga psykedeliska drogen jag testat. Tack så mycket för svaret! Jag kommer dock ändå äta alla svampar, har redan börjat sleva i med yoghurt, here we go!

skulle inte vilja kalla en RC för ''riktig'' drog då det i min mening är raka motsatsen.

trevlig (sne)tripp.
Citera
2014-09-02, 00:23
Medlem
benderrs avatar
Citat:
skulle inte vilja kalla en RC för ''riktig'' drog då det i min mening är raka motsatsen.

trevlig (sne)tripp.

Ok, det blir spännande att testa the real thing! Jag tror förresten att det kommer gå bra, jag är fortfarande nykter 20 min efter intag.
Citera
2014-09-02, 00:48
Medlem
Citat:
Ok, det blir spännande att testa the real thing! Jag tror förresten att det kommer gå bra, jag är fortfarande nykter 20 min efter intag.

Kom bara ihåg att allt som sker är svampen som leker med dig, och att allt blir normalt om 7-8 timmar.
Och viktigaste av allt, glöm inte att skriva tripprapport!
Citera
2014-09-02, 01:01
Medlem
benderrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Triforce-
Kom bara ihåg att allt som sker är svampen som leker med dig, och att allt blir normalt om 7-8 timmar.

Tack så mycket! Det känns bättre nu faktiskt. Det här är amazing
Citera
2014-09-02, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Triforce-

7-8 timmar? jag åt 50st och höll på nära 12 timmar...

Citat:
Tack så mycket! Det känns bättre nu faktiskt. Det här är amazing

ja nu lär det gå stadigt uppåt i runt 2-3 timmar innan du når peaken.
Citera
2014-09-02, 02:31
Medlem
benderrs avatar
Citat:
7-8 timmar? jag åt 50st och höll på nära 12 timmar...

ja nu lär det gå stadigt uppåt i runt 2-3 timmar innan du når peaken.

Haha, vet inte riktigt vad jag ska säga... Det här är nog det mest intensiva jag upplevt. Jag börjar inse saker om livet. Allt är 1. jag ser mönster överallt och färgerna andas hahahh jag känner att ajg är människa liksom... inget är svart eller vitt
Citera
2014-09-02, 02:34
Medlem
spegelens avatar
Citat:
Haha, vet inte riktigt vad jag ska säga... Det här är nog det mest intensiva jag upplevt. Jag börjar inse saker om livet. Allt är 1. jag ser mönster överallt och färgerna andas hahahh jag känner att ajg är människa liksom... inget är svart eller vitt

Är avundsjuk och spänd på en fullständig rapport!
Citera
2014-09-02, 03:08
Medlem
Citat:
tycker mig se 1-2 svampar som verkar vara fel men annars bra.

nej 72 st är ingen bra första dos då toppisar är bra jävla potenta. prova 30-40 st max. har du bara testat 4-ho-met??

Är bara nyfiken, snackar vi 30-40 st torkade eller färska?
Citera
2014-09-02, 03:17
Medlem
benderrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holk1
Är bara nyfiken, snackar vi 30-40 st torkade eller färska?

jag käkade alla svamparna på bilderna, färska alltså. Det var för lite drygt 3 timmar sen och jag trippar fortfarande. jag har lite svårt att bilda meningar och så.

jag har upplevt så mycket och insett så mycket om livet och mig själv... inte bara bra saker kanske återkommer med tripprapport
Citera
2014-09-02, 03:28
Medlem
Citat:
jag käkade alla svamparna på bilderna, färska alltså. Det var för lite drygt 3 timmar sen och jag trippar fortfarande. jag har lite svårt att bilda meningar och så.

jag har upplevt så mycket och insett så mycket om livet och mig själv... inte bara bra saker kanske återkommer med tripprapport

Men du käkade 70st? Riktigt så mycket hade jag kanske inte tänkt mig haha! Ser fram emot en tripprapport!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in