2014-09-01, 21:59
Medlem
HanUtanNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boola
Så du presenterar ett påstående utan någon som helst källa och refererar till Google?

Vill du ha källor, klicka på länken:
http://bit.ly/1tUlbTg
2014-09-01, 22:00
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Finns det någon som helst substans i Reus-till-Arsenal ryktena?

Har väldigt svårt att tro att det skulle vara mer än ett slappt rykte.
2014-09-01, 22:01
Medlem
santacls avatar
Aftonbladet silly tv sa att Hull börjar bli sexiga. Vilka har dom värvat mer än Abel Hernández ?
2014-09-01, 22:02
Medlem
uffeoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Aftonbladet silly tv sa att Hull börjar bli sexiga. Vilka har dom värvat mer än Abel Hernández ?

Ben Arfa och Gaston Ramirez ryktas dit.
2014-09-01, 22:03
Medlem
Smirmats avatar
Citat:

Ben Arfa på gång.
2014-09-01, 22:04
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ben arfa ska vara klar om jag inte förstått fel.
2014-09-01, 22:04
Medlem
HanUtanNamns avatar
Citat:

De har köpt Diame också. Knappast sexigt nyförvärv, men Hernandez har jag alltid diggat!
2014-09-01, 22:05
Bannlyst
En fågel viskar i mitt öra att PSG är ute efter Reus och att man är beredd att betala stora pengar för att landa denna bomb.
2014-09-01, 22:06
Medlem
ischs avatar
Släpper United Welbz så är jag grymt besviken oavsett om man plockar in Falcao eller inte. Släpper man till arsenal, som det ryktas om så är det inte bara grymt tråkigt utan rent idiotiskt.
2014-09-01, 22:07
Medlem
BigBadClowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Reus är väl för fan inte en spelare som Arsenal behöver. Helvete Wenger, det här är allvarligt, värva det som behövs och inte en massa offensiva mittfältare hela tiden.

Han kan spela överallt i anfallet. Väldigt snabb, teknisk, och med ett bra skott vore han ett bra tillskott till Arsenals anfall. Säker på att han skulle producera mycket mer mål än både Sanogo, Campbell, Podolski, och Giroud som anfallare.
2014-09-01, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Släpper United Welbz så är jag grymt besviken oavsett om man plockar in Falcao eller inte. Släpper man till arsenal, som det ryktas om så är det inte bara grymt tråkigt utan rent idiotiskt.

Welbeck är ju en extrem medelmåtta med endast 20 mål på 90 matcher eller nått. United har absolut ingen användning av honom och han kommer knappast göra Arsenal starkare. Sälj skiten.
2014-09-01, 22:10
Medlem
boolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Welbeck är ju en extrem medelmåtta med endast 20 mål på 90 matcher eller nått. United har absolut ingen användning av honom och han kommer knappast göra Arsenal starkare. Sälj skiten.

Finns en poäng i vad du skriver, Welbeck har definitivt kvalitéer som fotbollsspelaren men dessvärre är han ingen klinisk målgörare. Oavsett vad som händer så hoppas jag i alla fall att Arsenal får betala ett grisigt överpris för honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in