2014-09-01, 00:54
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Haha, kan ju aldrig stämma ..

Haha nä det tror jag inte heller, men tänk dig härdsmältan som skulle infinna sig ifall affären gick igenom.
2014-09-01, 01:00
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
"Arsenal have had their £12.5m bid for Jordan Rhodes rejected"

Den meningen väcker ångest på alla sätt och vis

Kriga för Negredo istället herr Wenger!
2014-09-01, 01:07
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Haha nä det tror jag inte heller, men tänk dig härdsmältan som skulle infinna sig ifall affären gick igenom.
Haha, själv så hade man ju inte kunnat göra annat än att bryta ihop, skulle nog kunna bli ett mindre uppror i norra london också.
2014-09-01, 01:15
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Nja är inte så säker då visar man ju allafall att de är medvetna om att alternativen längst fram fan inte håller måttet men sedan är för inkometenta för att plocka hem något vettigt vilket nu ser ut att vara fallet.
2014-09-01, 10:25
Medlem
Ryktas om att summan för att låna Falcao under en säsong snuddar 200 miljoner SEK, rätt vansinnig summa, tror inte att Arsenal är intresserade av att hosta upp. För övrigt tråkigt om en klubb plockar honom på dyrt lån och han sedan åker på skada.

Håller det tveksamt att en striker kommer att anlända öht, i alla fall på en permanent affär. Vem finns tillgänglig på lån som skulle kunna höja oss? AW är en beundrare av Remy men verkar inte ens ha mött hans klausul, känns dock klokt då ett kontrakt på 4 år lär ha erfordrats.

En försvarare kommer att komma in innan fönstret stängs. Med Sagna, Vermaelen ut så behövs det täckning centralt, Miquel lämnar dessutom vilket dock var väntat. Kvar står vi med Chambers och Hayden vid ev. skada på Mertesacker och Koscielny.

Prioritet är utan tvekan att förstärka i backlinjen, allt annat ser jag som bonus.
2014-09-01, 10:59
Medlem
Axezzs avatar
Falcao till United enligt spanska AS.
2014-09-01, 11:01
Medlem
Spinnacers avatar
13 timmar till sen är det äntligen över. Så jobbigt med rykten.
2014-09-01, 11:01
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

United verkar inte ha en tanke på att lägga pengar på en mittback istället.
2014-09-01, 11:03
Medlem
Om nu Falcao till United ryktet stämmer. Hur tänker man? Vart ska han in? Är ju knappast anfallare vi behöver. Hur ska laget ställa upp? Orimligt.
2014-09-01, 11:04
Medlem
Parnborrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
Om nu Falcao till United ryktet stämmer. Hur tänker man? Vart ska han in? Är ju knappast anfallare vi behöver. Hur ska laget ställa upp? Orimligt.
Kanske säljer Chicha och Welbeck. Både suger rejält enligt mig.
2014-09-01, 11:08
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parnborr
Kanske säljer Chicha och Welbeck. Både suger rejält enligt mig.
Visst är det så men hur man ska formera ett lag med Rooney,Van Persie,Mata,Di Maria och Falcao tänker jag inte ens lägga tid på, borde gå för en försvarare istället.
2014-09-01, 11:08
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Ser ut som att jag måste svälja det jag skrev tidigare om att det troligtvis är bullshit. United verkar på allvar vara efter Falcao. Nu rapporterar till och med Mark Ogden om att det är nära och han brukar ha koll.

Sommarens fetaste transferbomb om det visar sig stämma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in