2014-08-31, 22:33
Medlem
foool13s avatar
Goja av mig.
Senast redigerad av foool13 2014-08-31 kl. 22:42.
2014-08-31, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Det är det Officiella (Engelska) kontot....

EDIT: http://en.clubatleticodemadrid.com/noticias/agreement-with-torino-fc-for-the-transfer-of-alessio-cerci

Stod på Sky Sports transfer ticker.

Nu misstar du dig. Jag ifrågasatte något helt annat

Blir åka av för Malmö med Cerci och Griezmann på kanterna.
2014-08-31, 22:42
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Nu misstar du dig. Jag ifrågasatte något helt annat

Blir åka av för Malmö med Cerci och Griezmann på kanterna.

Åh jävlar då vilken miss. sorry.
2014-08-31, 22:44
Medlem
Fin offensiv trio som Atletico värvat nu; Mandzukic, Griezmann och Cerci. Ni som följer Atletico vecka ut och vecka in, skulle ni säga att laget är starkare än förra säsongen?
2014-08-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det där är ju bara rena spekulationer. Artikelförfattaren vet inte ett skit mer än oss.

Jo håller med dig om det, men får ändå hoppas på att Arsenal värvar en anfallare innan fönstret stänger.
2014-08-31, 22:59
Medlem
Axezzs avatar
Negredo till Valencia och Falcao till City. Det är vad det pratas om.
2014-08-31, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Fin offensiv trio som Atletico värvat nu; Mandzukic, Griezmann och Cerci. Ni som följer Atletico vecka ut och vecka in, skulle ni säga att laget är starkare än förra säsongen?
Jag följer inte Atlético vecka ut och vecka in, men man har knappast försvagats - förutom på målvaktsposten så klart. Jag skulle vilja säga att man blivit starkare.

Ut:
Courtois (MV)
Filipe Luis
Diego Costa
Diego
Adrián
Manquillo (lån)
eventuellt Alderweireld

In:
Moyá (MV)
Siqueira
Correa
Mandžukić
Griezmann
Cerci
Ansaldi
Gámez
Jiménez

Visst, Diego Costa är en väldigt bra spelare, och Villa kommer nog saknas lite även om Jiménez förmodligen kommer vara en duglig ersättare - men man har gjort ett utomordentligt jobb när de som "ersätter" Diego Costa är inga mindre än Mandžukić, Griezmann & Cerci. Siqueira kommer nog ersätta Luis på ett ypperligt sätt. Correa ska tydligen vara nästa Agüero/Falcao/Costa.
2014-08-31, 23:10
Medlem
4522s avatar
Det återstår dock att se om Cerci klarar pressen i Atletico. Det är allt annat än garanti på det. Simeone känns i och för sig som den rätta tränaren för att få ut all potential ur honom.
2014-08-31, 23:47
Medlem
Gooodfellas avatar
Jag kommer bli så besviken om inte Wenger nu landar en forward i morgon. Ser så fel ut när Sanogo spelar, som om han inte har något att göra i detta Arsenal. Sju resor sämre än alla andra(med Özil som näst sämst).
2014-08-31, 23:59
Medlem
Skranks avatar
Tancredi Palmeri och Guillem Balague har ju någon jävla fetisch för att koppla ihop Falcao med United. Det här är typ sjunde gången på två år någon av dom dundrar på om att United budat. Visst, ingen rök utan eld kanske men skulle bli mycket förvånad. Tvivlar på att det är sant.
2014-09-01, 00:09
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella
Jag kommer bli så besviken om inte Wenger nu landar en forward i morgon. Ser så fel ut när Sanogo spelar, som om han inte har något att göra i detta Arsenal. Sju resor sämre än alla andra(med Özil som näst sämst).

"Arsenal have had their £12.5m bid for Jordan Rhodes rejected"
2014-09-01, 00:46
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
"Arsenal have had their £12.5m bid for Jordan Rhodes rejected"
Haha, kan ju aldrig stämma ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto