2014-09-01, 05:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Tror inte att hon direkt "väntade" med mat; mer att det var underförstått att det fanns lagad mat när VB kom hem (och att VB hade velat ha någon thailändsk rätt med svamp verkar stämma).
Det har hänt tidigare att hon inte har kommit hem som förväntat.
Citera
2014-09-01, 08:09
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Man har fått både tider och annat om bakfoten om man "glömmer" en tid: VB skrev också till MB den 3 maj kl. 00:20.
Innehållet 3/5 kl. 00:20, eller för all del också tidigare meddelanden, vittnar inte om att hon planerade att träffa MB; ej heller om någon "plan" (hon dessförinnan skulle avhandla med MB via sms).

Nu emotses en fullständig beskrivning av denna "plan"; det går ju inte bara att snacka om diverse planer utan att binda samman de i fallet ingående komponenterna till en helhet.

Meddelandet 00:20 är skrivet natten mellan 2-3/5 (då är V inte glad) sen efter det hade dom en intensiv kontakt fredagen 3/5.

Torsdag 2/5
23:38 Vatchareeya Bangsuan
ska aldrigt mer ligga med dig hatar dig jag är säkert på att hon gör det också för hon tappade förtroende för dig)) tillslut så har du ingen kvar. tur att ni har företag tillsammans annars hade hon gjort slut med mig. Du verkar inte gillar när vi älskade dig.
Fredag 3/5
00:20 Vatchareeya Bangsuan
Vad fan har du mer för anledning att dissa mig för? Så man känner inte varandra efter knullade med varann? :@

Sedan fortsätter dom kontakten via SMS 3/5.
VB 24 SMS till MB och MB skickar 13 SMS till VB.
Senast redigerad av Namibia1 2014-09-01 kl. 08:56.
Citera
2014-09-01, 09:12
Medlem
Namibia1s avatar
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-straff/article21961.ab

Fin förklaring åklagarna har ang master och VBs uppkopplingar.
En hel det påståenden i inslaget som inte stämmer... tex att tejpen är av samma fabrikat (dom har ju ingen aning om vad det är för fabrikat).

Intressant att dom kan sitta och dra osanningar på en PK, undra om detta kan ha påverkat medierapporteringen.
Senast redigerad av Namibia1 2014-09-01 kl. 09:35.
Citera
2014-09-01, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-straff/article21961.ab

Fin förklaring åklagarna har ang master och VBs uppkopplingar.
En hel det påståenden i inslaget som inte stämmer... tex att tejpen är av samma fabrikat (dom har ju ingen aning om vad det är för fabrikat).

Intressant att dom kan sitta och dra osanningar på en PK, undra om detta kan ha påverkat medierapporteringen.
Att man kan konstatera tejpen är av samma fabrikat utan att därför veta vilket fabrikat det handlar om saknar fullständigt relevans.
Det som är av betydelse är att man kommit fram till att det är samma fabrikat. Hur tänker du?
Citera
2014-09-01, 13:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambora
Att man kan konstatera tejpen är av samma fabrikat utan att därför veta vilket fabrikat det handlar om saknar fullständigt relevans.
Det som är av betydelse är att man kommit fram till att det är samma fabrikat. Hur tänker du?
Vem har sagt att det är samma fabrikat?
Citera
2014-09-01, 13:46
Bannlyst
@ Quarrel.

Du har vid några tillfällen uppgett här i tråden att ni är några som samlar in material för en framtida resning i fallet. Har för mig att du skrev ungefär att ni samlar på hög. Väldigt intressant att få ta del av hur ert arbete fortskrider.
Är det framgångsrikt?
Kan du i nuläget delge oss några konkreta exempel på vad ni har åstadkommit?

Det fram till dags dato som konspirationsteoretikerna/alternativteoretikerna och rättshaveristerna i tråden har presenterat är enbart av noll och intet värde beträffande att få till stånd resning i fallet.
Citera
2014-09-01, 13:48
Medlem
Citat:
En sviken kvinna försöker larma, sms:ar MB, slutar sms:a 18:40, kollar - efter div. sovrumsaktiviteter - på TV tillsammans med KJ, får en gul plastpåse till sina böcker, och startar så på fastande mage en lång skymningspromenad för att ställa MB mot väggen - trots att hon är vrålhungrig och hennes mamma väntar med mat hemma.

VB var sannerligen mer hungrig på upprättelse/konfrontation med AN och MB än mat den 4 maj 2013.
Citera
2014-09-01, 13:50
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
@ Quarrel.

Du har vid några tillfällen uppgett här i tråden att ni är några som samlar in material för en framtida resning i fallet. Har för mig att du skrev ungefär att ni samlar på hög. Väldigt intressant att få ta del av hur ert arbete fortskrider.
Är det framgångsrikt?
Kan du i nuläget delge oss några konkreta exempel på vad ni har åstadkommit?

Det fram till dags dato som konspirationsteoretikerna/alternativteoretikerna och rättshaveristerna i tråden har presenterat är enbart av noll och intet värde beträffande att få till stånd resning i fallet.
Jag har redogjort för materialet. Att du anser att det enbart av noll och intet värde får stå för dig, det är inte du som avgör.
Citera
2014-09-01, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ser du inte att jag citerar Namibia 1 som påstår att åklagarna säger så på presskonferensen som hen länkar till? Missförstår du med avsikt?
Citera
2014-09-01, 13:58
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:

Åklagarna påstår det i en PK.
Citera
2014-09-01, 14:02
Bannlyst
Citat:
Jag har redogjort för materialet. Att du anser att det enbart av noll och intet värde får stå för dig, det är inte du som avgör.
Skulle då min artige herre vilja ha godheten och ange var jag kan hitta det och även om det har tillkommit mer resningsgrundande uppgifter efter din förra redogörelse.
Givetvis så är det av synnerligen goda skäl inte jag som avgör om ert material kommer att ligga till grund för en framtida resning. Varför påpekar du det? Jag redovisade bara min åsikt i saken precis som du har en benägenhet att göra när det gäller din i tid och otid.

Svara nu istället på mina frågor med konkreta svar och sluta upp med att tramsa dig.
Citera
2014-09-01, 14:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Skulle då min artige herre vilja ha godheten och ange var jag kan hitta det och även om det har tillkommit mer resningsgrundande uppgifter efter din förra redogörelse.
Givetvis så är det av synnerligen goda skäl inte jag som avgör om ert material kommer att ligga till grund för en framtida resning. Varför påpekar du det? Jag redovisade bara min åsikt i saken precis som du har en benägenhet att göra när det gäller din i tid och otid.

Svara nu istället på mina frågor med konkreta svar och sluta upp med att tramsa dig.
Varför det, du vet ju redan?
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in