Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Hon går hellre på en upplyst gångväg utan trafik än på en oupplyst bilväg utan belysning.
Och det vet du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Titta på gångvägen i Google Gatuvy, så ser du att det finns lyktstolpar. Om de lyste 4-5 maj tycker jag är en fånig fråga. Jag vet inte. Men sannolikheten för att de lyste är hög. VB kan inte heller ha vetat säkert, men det är troligt att hon valde den vägen eftersom det finns gatljus.
Är hela vägen fram till Sävast lika "trevlig"? Men du
vet att VB utan tvekan skulle valt den vägen pga, belysning fast många kvinnor hellre väljer en väg med mer folk i omlopp än en gångväg där mindre trevliga typer kan dyka upp till fots eller cykel alt, ligga och passa i buskarna eller är skogen på sidan av gångvägen också upplyst?