2014-08-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Och våra högsta ledare anser oss öppna upp ännu mera för detta folk, och nyttjar all sin makt och sin arbetande tid på att motarbeta det minsta lilla som är kärt Sverige.

Ja vad i helvete har hänt?

Pakistanier specifikt?
Citera
2014-08-31, 09:44
Medlem
Jag håller på blir jävla skogstokig på detta. Ursäkta att min Svenska är inte 100 (jag är Brit). En del av anledning jag flyttade till Sverige var att jag såg mitt hemland omvandlas från en rättvis och trevlig stolt land till en stinkande öppna avlopp full med människor som inte kan kontrollera sig, med en helt annan främmande kultur, och ingen som vågade säga emot!

Rotherham är alltså inte det enda stad i Storbritannien som har detta problem, Detta är ett systematisk våldtäkt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rotherh...tation_scandal

The Rotherham child sexual exploitation scandal refers to the existence of widespread child sexual abuse in the town of Rotherham, South Yorkshire, England, between 1997 and 2013, and its alleged cover-up.
In 2010, five men of Pakistani heritage were found guilty of a series of sexual offences against girls as young as twelve.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rochdal...afficking_gang

The Rochdale sex trafficking gang was a group of men who preyed on under-age teenage girls in Rochdale, Greater Manchester, England. They were convicted of sex trafficking on 8 May 2012; other offences included rape, trafficking girls for sex and conspiracy to engage in sexual activity with a child.47 girls were identified as victims of child sexual exploitation during the police investigation.The men were all British Pakistanis (except for one from Afghanistan) and from Muslim backgrounds, and the girls were White; this has led to national discussion of whether the crimes were racially motivated, or, conversely, whether the early failure to investigate them was linked to the authorities' fear of being accused of racism.

http://en.wikipedia.org/wiki/Derby_sex_gang

The Derby sex gang was a group of men who sexually abused up to a hundred girls in Derby, England, in one of the most severe cases of sexual abuse in recent times.[3] In 2010, after an undercover investigation by Derbyshire police, members of the group were charged with 75 offences relating to 26 girls.
The gang of thirteen men, most of whom were from South Asian backgrounds, lived throughout Derby and the police believed they met through a shared attraction for young girls.

http://en.wikipedia.org/wiki/Oxford_sex_gang

The Oxford sex gang was a group of seven men who preyed extensively on pre-teen and under-age teenage girls in Oxford, England, from 2006 before their belated arrest and prosecution. In May 2013, they were convicted of sexual offences including rape, conspiracy to commit rape, arranging or facilitating child prostitution, trafficking for sexual exploitation, and procuring a miscarriage.
The gang comprised two sets of brothers, Mohammed Karrar, 38, and Bassam Karrar, 33, and Akhtar Dogar, 32, and Anjum Dogar, 31, with Kamar Jamil, 27, Assad Hussain, 32, and Zeeshan Ahmed, 27. Five were of Pakistani Muslim heritage and two, the Karrar brothers, of Eritrean Muslim heritage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Telford_sex_gang
The Telford Sex Gang was a group of seven men who preyed extensively on pre-teen and under-age teenage girls in Telford, England before their arrest and prosecution. In cases stretching over two years to late 2012, they were convicted of sexual offences including rape, controlling child prostitution, causing child prostitution and trafficking for the purpose of prostitution.
Gang members
Ahdel Ali, 25, was given a 26-year sentence including 18 years in prison.
His brother Mubarek Ali, 29, received a 22-year sentence including 14 years in prison.
The two brothers were put on the sex offenders register for life.
Mohammed Ali Sultan, 26
Tanveer Ahmed, 40
Mohammed Islam Choudhrey, 53
Mahroof Khan, 35
Mohammed Younis, 60.

Pakistannier är 1.9% av befolkningen i Storbritannien men verkar stå för en väldig stor del av sörgen.

Finns det liknande kultur här i Sverige ? där unga vita tjejer ses som Vitt kött som är lätt byte?

Detta är en jävla varningssignal utan dess like - Jag kan säga även bland mina vänsterkramare kompisar har dom haft nog nu. Polisen och Politiker har försvarat och gömt undan alldeles för länge. Jag tror inte detta handlar endast om Pakistannier, men det verkar vara en viss muslimsk del i detta.

http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...claims.html?=1

Lyssnar på detta (farfar för en 13årig tjej som blev grovt våldtagen flera gånger, blev gravid, inte trott m.m) och försöka inte gråter

http://www.bbc.com/news/uk-28983105
Citera
2014-08-31, 12:16
Medlem
rex144s avatar
Sverige har fått en massa araber, Norge däremot har en massa pakistanier,
pakistanier är ännu värre än araber,

i fjärran östern finns en pedofilikult,

1. genom att fucka unga flickor får man leva länge och man får del av deras ungdomlighet,
2. profeten Mohammed var pedofil och hade en 9 årig fru, därför har man låg giftasålder i Iran, och andra muslimska länder,
3. indier,pakistanier påminner lite om zigenare i sin hänsynslöshet, man mördar sina fruar eller häller varm olja i deras ansikten,

så tacka Allah för att Sverige nu bebos av araber och inte pakisar, hehe
Citera
2014-08-31, 14:24
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Sverige har fått en massa araber, Norge däremot har en massa pakistanier,
pakistanier är ännu värre än araber,

i fjärran östern finns en pedofilikult,

1. genom att fucka unga flickor får man leva länge och man får del av deras ungdomlighet,
2. profeten Mohammed var pedofil och hade en 9 årig fru, därför har man låg giftasålder i Iran, och andra muslimska länder,
3. indier,pakistanier påminner lite om zigenare i sin hänsynslöshet, man mördar sina fruar eller häller varm olja i deras ansikten,

så tacka Allah för att Sverige nu bebos av araber och inte pakisar, hehe

Jag hade varit mer tacksam om vi slapp dessa våldtäktskulturer helt.
Citera
2014-08-31, 19:23
Medlem
dajevlars avatar
Jag tror nog att det förekommer en del konstigheter i Sverige också, som inte kommit fram än. (Kanske inte av denna magnitud, men ändå liknande "kulturellt" betingade saker).
Citera
2014-08-31, 19:48
Medlem
White Christmass avatar
Finns det muslimska pedofilgrupper som våldtar vita barn även i Sverige?

Kanske den största pedofilskandalen i världshistorien, muslimer våldtar minst 1300 vita britiska barn. Media och politiker kände till gruppvåldtäkterna på barnen men vägrade informera folket då det kunde spä på främlingsfientlighet. Resultatet förödande ännu fler brittiska barn föll offer.

Vissa av barnen våldtogs av muslimerna, sen mördades de och minst en har sen blivit kebabkött som sålts till kunder.

(FB) Media mörkar Storbritanniens största pedofilmål, 47 muslimska pedofiler åtalade

Är inte sannolikheten stor att dessa invandrande pedofilgrupper även finns i andra länder som Sverige?

Vi har faktiskt ett antal svenska barn som är spårlöst försvunna.

Finns det något som talar för detta?

Har vi många muslimska pedofiler i Sverige? Organiserar de sig?

Har du någon information, glöm inte att det kan handla om liv eller död. Posta all relevant info i tråden.
I UK talar man nu om toppen på ett isberg, det sprider sig för varje dag som går dröjer inte länge innan vi ser förgreningar in i Sverige.
Citera
2014-08-31, 20:01
Medlem
6st muslimer våldtog en 15 årig tjej en hel natt
http://www.swedenconfidential.info/2...a-en-hel-natt/
Citera
2014-08-31, 20:10
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Jag funderar på hur utbrett det här är med "Orrar" i nykulturgängen?
Det är unga brudar som är en vandringspokal i blattegängen och sätts på kors och tvärs.
Här om kvällen så stannade jag för ett kort ärende i ett av de mer sjukt blattefierade och subSaharaområden i byhålan.
När jag går tillbaka till bilen så är det en liten halvsnygg blondin i åtsittande kläder som skall åka med i en muslimbil, två blattar och en neger var de som tog med henne.
Hade jag varit lite snabbare och utanför uppfattat situationen så hade jag nog gått fram till bruden och frågat om hon verkligen hade tänkt igenom situationen och förstod vad hon höll på med?

FyFan vilken trasig liten brud det där blir efter några vändor i blatte/ negergängen.

Men, men, det kallas ju för mångkultur och skall inte ifrågasättas för då är man rasist.
Jag tror det här är den svenska varianten av muslimska pedofilligor i Sverige.

Man håller sig med "Orrar", knullvandringspokaler i gängen. Svenska unga till riktigt unga brudar alltså.
Citera
2014-08-31, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Kanske den största pedofilskandalen i världshistorien, muslimer våldtar minst 1300 vita britiska barn. Media och politiker kände till gruppvåldtäkterna på barnen men vägrade informera folket då det kunde spä på främlingsfientlighet. Resultatet förödande ännu fler brittiska barn föll offer.

Vissa av barnen våldtogs av muslimerna, sen mördades de och minst en har sen blivit kebabkött som sålts till kunder.

(FB) Media mörkar Storbritanniens största pedofilmål, 47 muslimska pedofiler åtalade

Är inte sannolikheten stor att dessa invandrande pedofilgrupper även finns i andra länder som Sverige?

Vi har faktiskt ett antal svenska barn som är spårlöst försvunna.

Finns det något som talar för detta?

Har vi många muslimska pedofiler i Sverige? Organiserar de sig?

Har du någon information, glöm inte att det kan handla om liv eller död. Posta all relevant info i tråden.
I UK talar man nu om toppen på ett isberg, det sprider sig för varje dag som går dröjer inte länge innan vi ser förgreningar in i Sverige.
Vafan, det var väl inte någon som mördades och blev sen såld som kebab? låter otroligt.
Citera
2014-08-31, 22:01
Medlem
Har folk redan glömt pedofil-ligan i södertälje för några år sedan som groomade tjejer på pizzerior?
Sånt lär ju hända hela tiden.
Citera
2014-08-31, 22:07
Moderator
manamanahs avatar
Trådar sammanfogade.

Mod.
Citera
2014-08-31, 22:08
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
(FB) Nytt "assyriskt" spännande kulturuttryck: "våldtäktsliga"

http://www.dn.se/sthlm/upp-till-fyra...valdtaktsgang/

Den våldtäktliga jag hört om består av kristna syrianer och inte muslimer. Det sitter inte i religionen utan i generna. Benägenheten att begå våldtäkter och övergrepp är större och mer vanligt förekommande bland semiter. Just sådana som vi importerar i stora mängder. Därför kommer vi se mer och mer av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in