2014-08-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Hur länge är man positiv om man röker cannabis 4-5 gånger på en dag tror ni?

Jag rökte 5 ggr om dagen i några månader. Va positiv i 1,5 vecka efter de kanske, men man kunde lätt spä ut det så att de inte syntes så vet inte riktigt..
2014-08-28, 23:57
Medlem
padddans avatar
Någon som prövat skicka iväg detta till analys istället för sitt human piss?

http://www.quickfixurine.com/

Efter att ha varvat nätet har jag bara sett positiva erfarenheter, skulle mer än gärna höra om någon prövat det i ett Svenskt labb.
2014-08-30, 02:51
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padddan
Någon som prövat skicka iväg detta till analys istället för sitt human piss?

http://www.quickfixurine.com/

Efter att ha varvat nätet har jag bara sett positiva erfarenheter, skulle mer än gärna höra om någon prövat det i ett Svenskt labb.
De flesta urinprov är bevakade idag. Lite vågat att ta med sig en sån med andra ord.
2014-08-30, 13:42
Medlem
padddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
De flesta urinprov är bevakade idag. Lite vågat att ta med sig en sån med andra ord.
Finns exklusiva låtsas kukar numera med inbyggda värmeslingor som ska ge urinet den rätta tempen.
2014-08-30, 16:32
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Finns exklusiva låtsas kukar numera med inbyggda värmeslingor som ska ge urinet den rätta tempen.
Det får vara en jävligt exklusiv kuk. Du kan inte bara hala ut den ur gylfen, du måste oftast dra ner byxorna eller sitta.
2014-08-30, 16:38
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Möjligen om du pissar precis innan provet sen fyller upp blåsan utifrån med låtsaspisset skulle det kanske fungera. Värt ett försök åtminstone.
2014-08-30, 17:14
Medlem
padddans avatar
Citat:
Möjligen om du pissar precis innan provet sen fyller upp blåsan utifrån med låtsaspisset skulle det kanske fungera. Värt ett försök åtminstone.
Det lät bökig och smärtsamt, vad du behöver är en kuklektion.

http://cleanu.de/en/fake-penis/

Då det görs i labb av erfarna kemister torde det funka, för om det inte gör det så finns inte marknaden för det och produkten skulle inte kunna säljas. Finns ju dock inga svenska reviews tyvvär.
2014-08-30, 17:28
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Det lät bökig och smärtsamt, vad du behöver är en kuklektion.

http://cleanu.de/en/fake-penis/

Då det görs i labb av erfarna kemister torde det funka, för om det inte gör det så finns inte marknaden för det och produkten skulle inte kunna säljas. Finns ju dock inga svenska reviews tyvvär.
Hur ska du dölja det för sköterskan?

Vad du behöver är alltså en drogscreeninglektion.
Senast redigerad av SeMeNoMore 2014-08-30 kl. 17:41.
2014-08-30, 19:54
Medlem
padddans avatar
Citat:
Hur ska du dölja det för sköterskan?

Vad du behöver är alltså en drogscreeninglektion.
Passar på den då jag vet hur rutinen går till, det jag behöver är svar på den ursprungliga frågan..
2014-08-30, 22:32
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Passar på den då jag vet hur rutinen går till, det jag behöver är svar på den ursprungliga frågan..
Som sagt, det är sällan sköterskan går med på att du bara halar ut petterniklas ur gylfen just för att de vet om att det finns fejkpenisar som används. Alltså är inte första frågan särskilt relevant.
2014-08-31, 01:00
Medlem
padddans avatar
Citat:
Som sagt, det är sällan sköterskan går med på att du bara halar ut petterniklas ur gylfen just för att de vet om att det finns fejkpenisar som används. Alltså är inte första frågan särskilt relevant.
Som jag sa så vet jag hur det går till på mottagningen jag besöker då jag varit där förut, hade aldrig gått dit som en joker med en penis i silikon annars, tackar dock ödmjukt för omtanken

Tar på mig jobbet och återkommer med en recension så kanske det hjälper någon
2014-08-31, 01:50
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Som jag sa så vet jag hur det går till på mottagningen jag besöker då jag varit där förut, hade aldrig gått dit som en joker med en penis i silikon annars, tackar dock ödmjukt för omtanken

Tar på mig jobbet och återkommer med en recension så kanske det hjälper någon
Intressant, hur går det till på din mottagning?

ja återkom gärna, min idé om påfyllning utifrån blåsan kan ju annars användas av de som har strängare sköterskor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in