Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Nej, man har ju lite uppförsbacke när man kommer till anställningsintervjun med halvmeterlångt flätat skägg och hela ansiktet inkl halsen tatuerat. Sen är det säkert lite fördomsfullt men så funkar ju folk, till och med jag själv blir rätt misstänksam mot personer med tatueringar i ansiktet.
Du har som vanligt rätt käre lille Oddis. Även om snubben får jobb, tror jag knappast Märta 86 år litar på honom angående sina fondplaceringar. Möjligen kan han jobba på dagis, då ungar oftast är coola och fördomsfria.
Men "vanliga" arbetslivet? Nää..
Nu blev det jävligt OT här sorry