2014-08-29, 07:53
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Massa idioter med iaf

Hejar på bruden som ser ut som angelina jolie

Hon såg ju ut som ett missfoster.

Nää kollade slutet av programmet, och kollar inte igen
Citera
2014-08-29, 09:00
Medlem
Flinta82s avatar
Hur funkar detta egentligen? Mannerströms program är ju i princip identiskt. Har TV4 köpt in samma program som Kanal5?

Tycker Arga snickaren passar bättre i byggmiljö och tycker detta mest blev en taskig blandning av Gordon Ramsey, Kniven mot strupen, Arga snickaren och nybyggarna.

Men sjukt att två program från två olika kanaler har exakt samma upplägg.
Citera
2014-08-29, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Lustigt att det inom 14 dagar börjar två nästan exakt likadana program på olika tv-kanaler, tänker alltså på Mannerströms program och det här.

Man undrar ju lite vad den där Klas har för bakgrund eftersom han är 26 år gammal, fulltatuerad överallt inkl ansiktet och aldrig haft ett jobb...

Klas är en urmysig kille men trodde vår utveckling gått fram så mkt mer än att man endast väljer att se utseende istället för personlighet..
Citera
2014-08-29, 13:36
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedu
Klas är en urmysig kille men trodde vår utveckling gått fram så mkt mer än att man endast väljer att se utseende istället för personlighet..
"- Jag har aldrig haft ett jobb. Det är väl på grund av mitt liv. Jag har haft mycket problem med lagen och sådant. Jag har ingen utbildning heller. Det är ingen idé att söka jobb, det är bara att kolla på mitt utseende. Det är ingen som vill anställa mig, säger han."
Citera
2014-08-29, 17:04
Medlem
dayweeds avatar
Tyckte synd om Benedikt men gillade hon den söta Linn bättre, hon gjorde dock inte så mycket ljud ifrån sig.. Klas är rätt cool
Citera
2014-08-29, 17:17
Medlem
Isnatts avatar
Klart det blir kaos om dom bara 'slängs in' i en restaurang och en Anders som säger 'KÖR!'. Det funkar ju inte, och var väl inte meningen att det skulle göra det heller.
Och att Benedikt inte visste vad som ingick i rätterna är ju inte så konstigt.
Vem som helst hade fått problem.
Citera
2014-08-29, 17:25
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Nej, man har ju lite uppförsbacke när man kommer till anställningsintervjun med halvmeterlångt flätat skägg och hela ansiktet inkl halsen tatuerat. Sen är det säkert lite fördomsfullt men så funkar ju folk, till och med jag själv blir rätt misstänksam mot personer med tatueringar i ansiktet.
Du har som vanligt rätt käre lille Oddis. Även om snubben får jobb, tror jag knappast Märta 86 år litar på honom angående sina fondplaceringar. Möjligen kan han jobba på dagis, då ungar oftast är coola och fördomsfria.
Men "vanliga" arbetslivet? Nää..
Nu blev det jävligt OT här sorry
Citera
2014-08-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erattat
Drog du bara till med det eller har han haft egna restauranger, 12st, som han kört i botten?

Varför "kåta" snickarn, är han lite mer sexuellt aktiv än gemene man? Utveckla

Nej, han säger ju i början av avsnittet att han haft ett antal restauranger (kanske inte var 12?). Då antar jag att eftersom han inte längre har de, att de har gått åt helvete eftersom han inte ligger under en palm och dricker kokosmjölk.

Kåta Snickaren är min benämning. Ger mig fan på att han dunkat både den ena och andra han varit och spikat hos!
Citera
2014-08-29, 20:01
Medlem
https://maps.google.se/maps?q=Timmermansgatan+24,+118+55+Stockholm,+Stock holms+l%C3%A4n&hl=sv&ie=UTF8&ll=59.317535,18.06040 8&spn=0.007851,0.026157&geocode=FRwdiQMd2ZMTAQ&hne ar=Timmermansgatan+24,+118+55+Stockholm&t=h&z=16&l ayer=c&cbll=59.317626,18.060361&panoid=MXxbuypRuMa UaSXUFBSewg&cbp=12,206.5,,0,8.38

där är Anders utanför Angry diner! Lite roligt bara.

Men för att vara lite ont, finns det nån som han valt ut som någonsin haft ett jobb? Verkar inte finnas en enda ledartyp.. Ser bara en massa bortskämda ungar.
Senast redigerad av Moffisen 2014-08-29 kl. 20:31.
Citera
2014-08-29, 20:06
Medlem
Han spelar väl bara arg verkar löjligt att de kan veta iförväg att han ska bli arg annars?
Citera
2014-08-29, 23:46
Medlem
Någon som vet vart man kan se namn/info om de som är med?
Känner igen tjejen som hade långt ljust lockigt hår och såg lite utländsk ut?
Antingen har hon varit med i något annat tv-program eller så har jag träffat henne irl.
Citera
2014-08-30, 02:31
Medlem
RagGAnoFs avatar
Måste säga att det här var det mest tragiska jag någonsin sett, brukar inte klaga på "trash" tv.

Men herr "arga snickare" är ingen kock, och alla dessa "uttagna" är ju bara en bunt nollor.
Skulle inte änns ta i dessa personer med en tång, dom är enbart med för att dom är nån sorts paradise hotel wannabe.
Skulle inte änns förvåna mig om nån av dom mördat sin mormor för lite tid i tv5. Detta gör att hela program serien känns för på tok krystad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in