Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Lustigt att det inom 14 dagar börjar två nästan exakt likadana program på olika tv-kanaler, tänker alltså på Mannerströms program och det här.
Man undrar ju lite vad den där Klas har för bakgrund eftersom han är 26 år gammal, fulltatuerad överallt inkl ansiktet och aldrig haft ett jobb...
Tror faktiskt det kan vara en av anledningarna till att karln aldrig haft ett jobb!
Inget toppenprogram direkt, branschen för matprogram blev mättade (see what I did there?) för typ 5 år sedan, men visst, ska ge det några chanser. Vad var det för fel på killen som började gråta? Benedikt! Hoppas han får bli chef!
Citat:
Ursprungligen postat av
erattat
Drog du bara till med det eller har han haft egna restauranger, 12st, som han kört i botten?
Varför "kåta" snickarn, är han lite mer sexuellt aktiv än gemene man? Utveckla

Nu var det ju inte mig du citerade, men jag får också en känsla av att Anders är en riktig snuskgubbe. Han är så närgången och ska kramas osv. Inget fel med det, men hela hans aura skriker efter fitta.