2014-08-28, 03:49
Medlem
Jag är så jävla taggad på ladder nu Ska bli #1 HC monk.

Någon som vet vilken tid på fredag som ladder startar? Som jag fattat så är det 12 på dagen här i sverige, men hittar itne infon igen och vill verkligen inte missa en minut Har ledigt 7 dagar från fredag så kommer bli sjukt jävla lir!
Citera
2014-08-28, 04:03
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Sitter och laddar inför i morgon när jag är hemma igen.
Men tänkte bara höra med er som lirat nya patchen. Är det några nya set som blivit buffade och är värda att köra? Ser att många tankat på sig Firebird. Rullar det bra nu?
Är lite sugen på att kötta en fire-wiz med fullt firebird plus tal rasha eller vyr.
Men slår en sån build Jade Harvester till WDn?
Såg också att du Reagge skillat om helt och kör på Reakors istället för Earth. Nöjd med bytet?

Man vill ju bara maxa och plöja så långt ner i GRiftsen som möjligt, så fort som möjligt.

Jag började spela på min wizard igen, dom har blivit rejält buffade och firebirds 6setbonus är sjukt nice. Har tyvärr bara 1 del, och ingen royal ring of grandeur
Citera
2014-08-28, 07:27
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitan
Jag är så jävla taggad på ladder nu Ska bli #1 HC monk.

Någon som vet vilken tid på fredag som ladder startar? Som jag fattat så är det 12 på dagen här i sverige, men hittar itne infon igen och vill verkligen inte missa en minut Har ledigt 7 dagar från fredag så kommer bli sjukt jävla lir!
Det öppnar kloclan 21 här.
Citera
2014-08-28, 08:17
Moderator
^Eazs avatar
Fan, har de hotpatchat goblins i Agony 2 redan?
Citera
2014-08-28, 08:32
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz

Amen va!
Iofs jag körde igår. Tog 2x 42 goblins T4 i HA lvl2, fick 1 <-- EN! vault. Helt sjukt!
Citera
2014-08-28, 08:35
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Amen va!
Iofs jag körde igår. Tog 2x 42 goblins T4 i HA lvl2, fick 1 <-- EN! vault. Helt sjukt!
Varför skulle det vara sjukt? Mindre än 1/100 tycker jag låter mer tur än rimligt ofta.
Citera
2014-08-28, 08:39
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
Varför skulle det vara sjukt? Mindre än 1/100 tycker jag låter mer tur än rimligt ofta.

Jag tycker det var låg rate, men kanske bara för att jag var så frustrerad igår
Men nu i efterhand så är det en klart rolig "bonus" och en anledning till att göra bountys på högre T. Eftersom inte goblin-portalen finns i rift eller GR.
Citera
2014-08-28, 08:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Amen va!

Körde 4 agony 2, ingen goblin alls.

Läste på reddit och fler som rapporterar det

Men men, har nu full uppgraderade gems på min wizard (alltså på alla mina chars eftersom det bara var wizarden som saknade maxade gems) och gått från 171 M (när jag fick första goblin realmen) till 491M

Edit: Bytt över från 2 spenders till 3 spenders och Kridershot nu när de fixat den.

körde lite T6 random mobs och de smälte fint, ska testa i GR i afton efter jobbet.

Build/Gear: http://www.diabloprogress.com/hero/eaz-2218/Sengrelle/14749006
Senast redigerad av ^Eaz 2014-08-28 kl. 09:39.
Citera
2014-08-28, 10:05
Medlem
Citat:
Körde 4 agony 2, ingen goblin alls.

Läste på reddit och fler som rapporterar det

Men men, har nu full uppgraderade gems på min wizard (alltså på alla mina chars eftersom det bara var wizarden som saknade maxade gems) och gått från 171 M (när jag fick första goblin realmen) till 491M

Edit: Bytt över från 2 spenders till 3 spenders och Kridershot nu när de fixat den.

körde lite T6 random mobs och de smälte fint, ska testa i GR i afton efter jobbet.

Build/Gear: http://www.diabloprogress.com/hero/eaz-2218/Sengrelle/14749006

Hur fn har du hunnit maxa gems redan? Jag har inte hunnit få rank 25 på något av mina ännu och då kör jag ändå bara 25+ GR.
Citera
2014-08-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Hur fn har du hunnit maxa gems redan? Jag har inte hunnit få rank 25 på något av mina ännu och då kör jag ändå bara 25+ GR.

Han menar väl de vanliga gemsen som kostar guld? inte legendary gemsen
Citera
2014-08-28, 10:40
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik

Citat:
Ursprungligen postat av flandie
Han menar väl de vanliga gemsen som kostar guld? inte legendary gemsen

Precis så

Menade att alla mina chars fått högsta typen av vanliga statgems

Edit: Har inte ens equippat något gem ännu, känns..inte värt det... tror dock jag har en av varje för jag körde ett par GR imorse och fick inte en enda gem och jag har för mig att de slutar droppa när du har alla (du kan bara ha en av varje i banken).
Citera
2014-08-28, 10:40
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:

De finns ju andra ställen där Goblins finns =). Act3, Act4 har många bra ställen där utdelningen blir The vault varje gång , typ.

The Keep Depths Level 1/2 har alltid levererat goblins, =)

Northern Highlands Finns alltid en goblin vid vattenfallet och vid borgen på vänstersida.
Senast redigerad av Opilus5500 2014-08-28 kl. 10:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in