2014-08-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Det kan ju knappast ses som fiasko om Malmö nu inte tar sig dit.
Nej fiasko kommer nog ingen prata om, men detta är ju MFF:s största chans någonsin att nå CL så skulle man misslyckas med det i år igen så lär snarare snackas om hur ett svenskt lag ska göra för att nå Champions League.
Citera
2014-08-27, 20:42
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nej fiasko kommer nog ingen prata om, men detta är ju MFF:s största chans någonsin att nå CL så skulle man misslyckas med det i år igen så lär snarare snackas om hur ett svenskt lag ska göra för att nå Champions League.
Precis som dom sa i sändningen Allvenskan är en liga med cementerad kalle anka status inte bara i Europa utan även i Skandinavien.
Citera
2014-08-27, 21:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Så Brasilien gjorde inte fiasko i VM på hemmaplan då eller? Klart det är ett misslyckande om Red Bull vinner stort och förnedrar MFF.
Jämför du MFF med Brasilien?
Tycker du inte att den jämförelsen haltar betänkligt?
Citera
2014-08-27, 21:44
Medlem
gulaLejonets avatar
om Malmö går vidare, jag säger OM, kommer det bli omöjligt att få tag på hemma biljetter? vore grymt att få se europas storlag på nära håll och i champions league, inte i pajas träningsmatcher där halva laget byts i halvlek...

vågar man drömma...? malmö vs Paris SG
Citera
2014-08-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
om Malmö går vidare, jag säger OM, kommer det bli omöjligt att få tag på hemma biljetter? vore grymt att få se europas storlag på nära håll och i champions league, inte i pajas träningsmatcher där halva laget byts i halvlek...

vågar man drömma...? malmö vs Paris SG
Jag tror och hoppas, med hela mitt hjärta, att MFF i första hand kommer sälja sina biljetter till egna supportrar och inte sådana som du som bara vill se storlag.
Citera
2014-08-27, 22:31
Medlem
svulles avatar
Vet på riktigt inte vad jag ska säga. Kanske är det något magiskt med Swedbank. Jag menar, Malmö gör det riktigt bra och har maskat bort halva matchen, men Salzburg spelar som ett mittenlag i allsvenskan och har skämt ut sig fullständigt i afton. Minns vad jag skrev för ett par dagar sedan, att Malmö kommer ta hem det men tanke på att allting går stolpe in.

Jag tror Malmö går vidare från gruppen i CL också. Precis allting studsar lagets väg. Förmodligen kan man nå över 70 poäng i Allsvenskan också.

Hatten av eller något. Helt surrealistiskt.
Citera
2014-08-27, 22:37
Medlem
Shuyins avatar
Jag är inte alltför förvånad. Red Bull är ett jävla skitlag på flera sätt, de förlorade för något år sedan mot Dudelange från Luxemburg. I dag spelar de sämre än Gefle.

Men hatten av till MFF för en bra insats.
Citera
2014-08-27, 22:42
Medlem
Det mesta imponerande är att MFF nollade Salzburg med tanke på deras grymma statistik.
Citera
2014-08-27, 22:43
Bannlyst
Även jag var lite skeptisk mot Salzburg. Att vinna varje ligamatch med 5-0 låter som att de möter amatörlag eller liknande.
Citera
2014-08-27, 22:44
Medlem
gulaLejonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolostofoff
Jag tror och hoppas, med hela mitt hjärta, att MFF i första hand kommer sälja sina biljetter till egna supportrar och inte sådana som du som bara vill se storlag.

varför ska inte jag få se mina favoritlag? finns ju bortasektioner
Citera
2014-08-27, 22:46
Medlem
chran508s avatar
Kommer Malmö kunna rusta upp truppen inför CL? Transferfönstret har ju stängt.
Citera
2014-08-27, 22:49
Medlem
Kommer Molins att ha någon chans att hinna bli spelklar för någon match, sista omgångarna spelas väl December? Jäkligt trist för honom annars.

Grattis också Malmö, hatten av!
Senast redigerad av Dworek 2014-08-27 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in