2014-08-27, 22:25
  #86953
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
På vilket sätt är en anonym bloggare att ta som intäkt för ditt tvärsäkra påstående?

Låtsasutredningar har ingen relevans för sakfaktan i fallet. Bloggar, telefoner, kontakter, vittne. Ja, du känner säkerligen igen svamlet sedan innan. Och hur synd det är om mördartyperna. Han som inte kan knyta sina skor och är förståndshandikappad. Nåväl han är i alla fall dömd precis som den andra haschtomten trots ivrigt påpekande och tyckande.

'Den förståndshandikappade KJ högg Vatchareeya med vasst föremål ett x antal gånger och försökte strypa henne innan hon fick somna in från sin plågoande. Sen karvade han av båda benen och händerna innan han packade ner henne för att lägga i bagageutrymmet på sin bil. Sen åkte han till sina lekområde som han väl kände till och dumpade delarna. Den förståndshandikappade va förslagen och låtsasringde till VB. Han sökte efter henne också för att inte verka skyldig. Så synd är det om KJ ungefär. Inte alls skulle jag vilja säga.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-08-27 kl. 22:34.
Citera
2014-08-27, 22:34
  #86954
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Det har jag inte skrivit att hon anser heller.
Men hen kan ju knappast ha undgått att lägga märke till hur man gång efter annan
antyder att någon eller båda rentav av "B*rgarna" har med mordet på Vatchareeya att göra.
Och när man då registrerar uttryck hos användaren ifråga för ett månande om den dömdes
familj - att man ska lämna familjen ifred helt enkelt härstädes - så är det väl nära
till hands att man då också tycker att en annan i fallet berörd familj blir föremål för
samma visade hänsynstaganden.
Det kanske hen tycker också. Det var det jag ville ha reda på.


Nähä, det hade du alltså inte skrivit men nog fan antydde du en djävla massa i stället, du får nog sortera upp lite bättre vad som vissa användare opponerar sig emot och framförallt sluta med att placera användare i diverse fack.

Det är fan rent bedrövligt hur det ska delas in i grupper och annat djävla trams, vi sitter på ett forum och diskuterar eller käbblar om ett brott och det gynnar inte diskussionen om man som vissa hela tiden ska fösa in användare i vissa förutbestämda fack, du får läsa lite mer och fundera på vad det är inlägget vill förmedla.
Citera
2014-08-27, 22:36
  #86955
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oswin
Varför sa dom inte emot då? Det hade väl varit ett gyllene tillfälle att sätta EMF på pottkanten, avslöja henne som lögnare inför sittande rätt och på sätt beröva henne sitt yrke. Nej du försöker bara smutskasta henne, ljuga och vinkla precis som här.
Du missförstod. De är troligen inte iPhonekunniga tillräckligt för att kunna sätta emot.
Citera
2014-08-27, 22:38
  #86956
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Det har jag inte skrivit att hon anser heller.
Men hen kan ju knappast ha undgått att lägga märke till hur man gång efter annan
antyder att någon eller båda rentav av "B*rgarna" har med mordet på Vatchareeya att göra.
Och när man då registrerar uttryck hos användaren ifråga för ett månande om den dömdes
familj - att man ska lämna familjen ifred helt enkelt härstädes - så är det väl nära
till hands att man då också tycker att en annan i fallet berörd familj blir föremål för
samma visade hänsynstaganden.
Det kanske hen tycker också. Det var det jag ville ha reda på.


Det är inget att bry sig om utan dom flesta kan läsa. Och hatet mot Massi är ju ett förtäckt kvinnohat. Vad som är relevant är ju att studera olika hypoteser om varför dom här männen dödar sina fd partners. Den ena har en mor som är kass, så det är moderns fel och offrets givetvis.
Den här då har ju epitet säregen och VB manipulativ, så det är väl en slags ursäkt och hennes eget fel även här. Vems fel är det egentligen?
Citera
2014-08-27, 22:40
  #86957
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Låtsasutredningar har ingen relevans för sakfaktan i fallet. Bloggar, telefoner, kontakter, vittne. Ja, du känner säkerligen igen svamlet sedan innan. Och hur synd det är om mördartyperna. Han som inte kan knyta sina skor och är förståndshandikappad. Nåväl han är i alla fall dömd precis som den andra haschtomten trots ivrigt påpekande och tyckande.

'Den förståndshandikappade KJ högg Vatchareeya med vasst föremål ett x antal gånger och försökte strypa henne innan hon fick somna in från sin plågoande. Sen karvade han av båda benen och händerna innan han packade ner henne för att lägga i bagageutrymmet på sin bil. Sen åkte han till sina lekområde som han väl kände till och dumpade delarna. Den förståndshandikappade va förslagen och låtsasringde till VB. Han sökte efter henne också för att inte verka skyldig. Så synd är det om KJ ungefär. Inte alls skulle jag vilja säga.
Så lät det inte om mannen i Spekeröd. Han uppförde sig som karatetränaren i Sävast.
Citera
2014-08-27, 22:41
  #86958
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Du missförstod. De är troligen inte iPhonekunniga tillräckligt för att kunna sätta emot.

Nej jag missförstod inte. Ingen av dom äger eller brukar en iphone då. Bra då vet vi.
Citera
2014-08-27, 22:43
  #86959
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oswin
Vem har sagt att hon ljuger? (förutom du) Det var kanske det hon fick fram vid genomgången av en iphone? Sen hade väl Forsberg och co chans att hugga på felaktigheterna men gjorde inte det. Inte heller TO uppmärksammade det? Men det är klart, han hade ju inte hunnit läsa in sej på fallet

Är det ännu en trådsanning? Har man inte belagt detta påståendet? Hur är det då med familjen B*rg? Vad finns det för bevisning att någon annan mördat VB ?
Forsberg va väl inte direkt den seriösaste advokaten man kan hitta trots sina tappra försök att dra in fd kriminaltekniker som va duktiga under den tiden dom va verksamma. Här fann dom i alla fall inget som pekade på någon annan än just den dömde förståndshandikappade, säregna KJ.
Kan han knyta sina skor själv?
Citera
2014-08-27, 22:44
  #86960
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oswin
Nej jag missförstod inte. Ingen av dom äger eller brukar en iphone då. Bra då vet vi.
Nej, det vet vi inte. Jag har en mobil av annat märke och jag vet inte hur man raderar en konversation. Har aldrig behövt.
Citera
2014-08-27, 23:04
  #86961
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, det vet vi inte. Jag har en mobil av annat märke och jag vet inte hur man raderar en konversation. Har aldrig behövt.

Och en verksam advokat, och framför allt en advokat av TO:s dignitet använder sin mobil lika lite som dig? Även om vi nu tror vad vi vill om dina kunskaper beträffande din egen mobil så vill du med den visa att din så kallade "okunskap" även gäller dessa herrar. Lögn som blir trådsanning.
Citera
2014-08-27, 23:11
  #86962
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oswin
Och en verksam advokat, och framför allt en advokat av TO:s dignitet använder sin mobil lika lite som dig? Även om vi nu tror vad vi vill om dina kunskaper beträffande din egen mobil så vill du med den visa att din så kallade "okunskap" även gäller dessa herrar. Lögn som blir trådsanning.
Man kan använda sin mobil mycket utan att behöva radera en konversation, och dessutom vet vi inte vilket märke TO har. Han kanske har samma märke som jag och är specialist på att radera konversationer. Använder du din mobil mycket? Hur ofta raderar du konversationer i den?
Citera
2014-08-27, 23:19
  #86963
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Man kan använda sin mobil mycket utan att behöva radera en konversation, och dessutom vet vi inte vilket märke TO har. Han kanske har samma märke som jag och är specialist på att radera konversationer. Använder du din mobil mycket? Hur ofta raderar du konversationer i den?

Ja kan och kanske ja men nu var det så här.
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
De är troligen inte iPhonekunniga tillräckligt för att kunna sätta emot.
Citera
2014-08-27, 23:21
  #86964
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oswin
Ja kan och kanske ja men nu var det så här.
Ja, jag har mitt märke och är inte iPhonekunnig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in