Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Borde inte någon meningsmotståndare eller rödmärkt tidning smällt upp det här vid det här laget om det fanns minsta sanning i det?
Varför skulle alla (inkl motståndare) skydda denna "offentliga hemlighet"?
Varför har man inte rapportrat om Gudrun Spymans alkoholproblem som nådde sin topp när hon urinerade på golvet
(?) i en biograf?
Det finns många allmänna hemligheter man inte rapporterar för att det kan bli lite super tråkigt om man släpper fasaden att Sverige är ett fungerande land. Att en
statsministro skall skyddas ser jag som givet för hur kommer folket att ställa sig till regeringen om det visar sig att
chefen inte kan hantera spriten. Det är endast ett rykte jag går på, ett rykte jag fått sagt till mig men det uppstår onekligen ett par frågor om man hävdar att Fredrik Reinfeldt inte har någon form av
'personligt problem'. Han försvinner spårlöst i ett par dagar i stöten och dyker upp lite småseg i media för att sedan ett par dagar senare vara den kvicka Reinfeldt vi såg när alliansen tog makten 2006. Oavsett hur folk ställer sig till hans alkoholproblem så kan ni inte förneka att han stundtals verkar vara helt borta när man ser han i TV.