2014-08-25, 23:29
Medlem
Aviarts avatar
Jag ger fan snart upp. Har gått upp i promo tre gånger nu från Silver 1 och V-A-R-E-N-D-A jävla gång så åker jag på premade-polacker i mina promo´s som bara traggar en massa gibberish i chatten, vägrar prata engelska och kan inte göra något annat än att roama med sin pissluffar-vän. Kan inte polacksvinen få en egen server där dom kan härja och skrika kurwa till varandra?! Dom duger fan ingenting till, dom kan inte kriga, deras mat är förjävla äcklig, deras kvinnor ser ut som om dom brunnit och blivit släckta med en skyffel och allt i Polen är i färgen mintgrön eller beige.

Det är totalt omöjligt att ta ett spel seriöst när det är uppbyggt på laganda och dom vägrar ens att kommunicera med en. Totalt omöjligt att gå upp i rank med sådana blockmongon. Snälla Riot, gör en egen server till dom...
Citera
2014-08-25, 23:30
Medlem
Om man lämnar i champion select när man spelar sina placements, kommer det räknas som en förlust då?
Citera
2014-08-25, 23:31
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Om man lämnar i champion select när man spelar sina placements, kommer det räknas som en förlust då?

Yes threshult
Citera
2014-08-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Yes threshult

Göttans

Hur funkar det med timeout när man lämnar, vad är max?
Citera
2014-08-25, 23:52
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Göttans

Hur funkar det med timeout när man lämnar, vad är max?

Vetifan, det går nog 6 minuter -> 15 minuter -> 30 minuter. Antingen så eller direkt från 6 min till 30 min. Är inget jag brukar testa, tyvärr.
Citera
2014-08-26, 17:17
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Jag ger fan snart upp. Har gått upp i promo tre gånger nu från Silver 1 och V-A-R-E-N-D-A jävla gång så åker jag på premade-polacker i mina promo´s som bara traggar en massa gibberish i chatten, vägrar prata engelska och kan inte göra något annat än att roama med sin pissluffar-vän. Kan inte polacksvinen få en egen server där dom kan härja och skrika kurwa till varandra?! Dom duger fan ingenting till, dom kan inte kriga, deras mat är förjävla äcklig, deras kvinnor ser ut som om dom brunnit och blivit släckta med en skyffel och allt i Polen är i färgen mintgrön eller beige.

Det är totalt omöjligt att ta ett spel seriöst när det är uppbyggt på laganda och dom vägrar ens att kommunicera med en. Totalt omöjligt att gå upp i rank med sådana blockmongon. Snälla Riot, gör en egen server till dom...

Russia Server finns
Citera
2014-08-26, 19:01
Medlem
Vem är den bästa att counterjungla med och vem är bäst 1v1 i jungeln?
Citera
2014-08-26, 19:04
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snejider
Beror väl lite på hur du har tänkt att counter-jungla, men nunu med smite är ju en utav dem bättre junglarna på att göra camps fort på grund utav hans Q. Dock så är han ju så där superbra i ett 1v1 läge, utan där är väl snarare lee sin & Kha'zix dem starkare. Shaco är ju också okej, bra escape, hyffsad waveclear och okej early-game damage.
Citera
2014-08-26, 19:36
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snejider

Lee Sin, Rengar, Pantheon och Khazix är bra val om du är ute efter att döda motståndarnas junglare, starka duellister allihop.

Vem som är starkast 1 vs 1 är helt omöjligt att säga det beror helt på situationen. Det är för mycket skicklighet och tillfälligheter inblandat för att någon champ ska vara helt överlägsen. Överlag är counterjungling riskabelt. Har motståndaren något innanför pannbenet så wardar han sin egen djungel, och blir du upptäckt så kommer du antingen slösa din tid på ingenting eller bli dödad av motståndar-junglarens lagkamrater.
Citera
2014-08-26, 21:01
Medlem
Kombinations avatar
Är det någon som har koll på hur Master tiern kommer att fungera?
Citera
2014-08-26, 21:04
Medlem
4-Gotts avatar
Var jag helt pantad i huvudet som valde Tryndamere vs Malphite? Piskade mig så hårt i trades och de få gångerna jag hade han on the ropes så kunde han fly med sin ult.
Citera
2014-08-26, 21:54
Medlem
vipbros avatar
Jag är inte hemma just nu så jag sitter på mobilt nätverk och eftersom att jag har begränsad datamängd så tänkte jag höra om någon vet hur stor senaste patchen är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in