2014-08-24, 12:29
Avslutad
Tänk på att ALLA reagerar olika på preparaten. En del får gyno bara av att hålla i en ampull samtidigt som andra inte märker något över grammet. Glöm för guds skull inte bort AI's positiva egenskaper i denna fråga.
Citera
2014-08-24, 16:22
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Nandrolone Decanoate

Medicinskt Namn: Nandrolone eller 19-nortestosteron
Kemisk struktur (IUPAC): 17ß-Hydroxyestra-4-en-3-one
Deff / Bulkmedel: Perfekt på bulk och bra på deff
Halveringstid: 10 dagar
Vanlig nybörjardosering: --- (rekommenderas inte för nybörjare)
Acne: Ovanligt
Anabol aktivitet: Ja
Vattenbindande: Lite
Högt blodtryck: Nej
Aromatisering: Mycket låg
Risk för gynekomasti: Låg
Levervärden: Påverkas inte (endast marginellt på väldigt höga doser)
Blodfetter: Positivt
Högandrogen aktivitet: Nej, låg
Minskar HPGA funktion: Ja, extremt mycket
Påverkar välmåendet: Aningen negativt

Och tren är det ännu mindre risk för bitch tits. Mycket konstigt om du inte får det av testo eller dboll men av deca och tren. Är det inte så att du höjer veckodosen rejält när du lägger in dessa prepp och det är därför?

För en relativt stor amatör i det här området måste jag fråga är gynekomasti dom kvinnliga prylarna? Östrogen o hela den biten.
Och vad menas med aromatisering och HPGA? hoppas du har överseende med mina frågor men har bara läst om effekter och ev bieffekter när jag körde igång med första tren kuren. Så alla såna där förkortningar och termer är jag helt noll på.

Är du erfaren inom deca o tren? Tänkte jag har ju kört tren o Winnare förut o nu fick jag tips om Decan för att gå upp i vikt och fortsätta med tren för styrkan. Sen Winnare mot slutet för o få kroppen hård o fin. Är det är shyst combo eller är jag ute o cyklar? Sen pct burk efter kuren för o stabilisera kroppen?
Citera
2014-08-24, 16:44
Medlem
Fireballzzzs avatar
Hur snabbt tappar man massa etc efter man hoppat av? Låg hemma sjuk med halsont i tio dagar utan träning och med dålig kost, detta ett par dagar efter jag satt mitt sista stick med Testo P. Än så länge har jag knappt tappat något nämligen.
Citera
2014-08-24, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fireballzzz
Hur snabbt tappar man massa etc efter man hoppat av? Låg hemma sjuk med halsont i tio dagar utan träning och med dålig kost, detta ett par dagar efter jag satt mitt sista stick med Testo P. Än så länge har jag knappt tappat något nämligen.
Propp binder inte vätska i samma andel som ex ena/cyp gör, därför tappar du inte lika mycket vikt på propp mot ex dom båda andra nämnda.
Citera
2014-08-24, 19:10
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
För en relativt stor amatör i det här området måste jag fråga är gynekomasti dom kvinnliga prylarna? Östrogen o hela den biten.
Och vad menas med aromatisering och HPGA? hoppas du har överseende med mina frågor men har bara läst om effekter och ev bieffekter när jag körde igång med första tren kuren. Så alla såna där förkortningar och termer är jag helt noll på.

Är du erfaren inom deca o tren? Tänkte jag har ju kört tren o Winnare förut o nu fick jag tips om Decan för att gå upp i vikt och fortsätta med tren för styrkan. Sen Winnare mot slutet för o få kroppen hård o fin. Är det är shyst combo eller är jag ute o cyklar? Sen pct burk efter kuren för o stabilisera kroppen?

Läs nybörjartråden, där står det mesta. Men ja, det är det. Du vill inte ha för hög aromatisering, och HPGA är det som har med din egenproduktion att göra. Och nej, har aldrig kört tren o deca ihop, men jag tror inte på prepp för att bli hård. Det är bättre att sköta det med kosten, och köra prepp för att behålla massan på dieten.
Citera
2014-08-24, 21:04
Bannlyst
Är inte en person som brukar gnälla men.. stack mig nyss och det kändes fan som en kniv gick in i mig när jag aspirerade och tryckte in oljan. Brukar ni sticka om när ni får sånna stick? Stuckit på precis samma ställe tidigare och då gjorde de lika ont, fattar inte varför jag valde samma igen haha.. Det som gör ont är att man passerar en nerv eller kan de göra ont att punktera ett större blodkärl med? Gör redan ont som fan hoppas jag kan gå normal imorgon.
Citera
2014-08-25, 06:57
Medlem
Ni som har erfarenhet utav tren hex och enanthate, under en längre bulk kur med testo e och eq eller deca vad föredrar ni? Är enda skillnaden på preppen estrarna?
Citera
2014-08-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Är inte en person som brukar gnälla men.. stack mig nyss och det kändes fan som en kniv gick in i mig när jag aspirerade och tryckte in oljan. Brukar ni sticka om när ni får sånna stick? Stuckit på precis samma ställe tidigare och då gjorde de lika ont, fattar inte varför jag valde samma igen haha.. Det som gör ont är att man passerar en nerv eller kan de göra ont att punktera ett större blodkärl med? Gör redan ont som fan hoppas jag kan gå normal imorgon.

Gjorde samma sak igår. Haltar som en träbent neger nu. Men ja jag brukar dra ut och sticka om när sånt händer igår hade jag bråttom och körde på. Det får man käka upp så att säga.
Citera
2014-08-25, 23:09
Medlem
En lågdoskur på dianabol sen efter några veckor winz elr anavar. Nån som kört nåt liknande, och vad fick ni för resultat/bivärkningar?
Citera
2014-08-26, 02:51
Medlem
MrMadoffs avatar
Krymper kuken?

Hej, jag har aldrig någonsin varit inne på den här forumavdelningen, gjorde dock några sökningar utan det resultat jag ville ha på min fråga.
Därför lägger jag nu frågan här och värt att tillägga är att jag har absolut ingen som helst erfarenhet om dopning.

Har ju hört att ryktas om att kuken krymper då man går på anabola/testosteron höjande preparat, finns det någon som helst sanning i detta?
Citera
2014-08-26, 02:55
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Hej, jag har aldrig någonsin varit inne på den här forumavdelningen, gjorde dock några sökningar utan det resultat jag ville ha på min fråga.
Därför lägger jag nu frågan här och värt att tillägga är att jag har absolut ingen som helst erfarenhet om dopning.

Har ju hört att ryktas om att kuken krymper då man går på anabola/testosteron höjande preparat, finns det någon som helst sanning i detta?

Nej.

Testiklarna krymper under kur, återgår till normal storlek en tid efter kur.
Citera
2014-08-26, 03:19
Medlem
Hallonrems avatar
Nej kuken krymper inte men bollarna gör det, dock så om du håller på med anabola under en längre tid så återgår aldrig bollarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in