2014-08-23, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Aha okej ja det va ju skönt att höra o slippa bitch tits.

Lång tid att återhämta sig? Hur då menar du?

Du kommer känna dig som en Somalie en tid efter du är klar. Psyket måste vara tillräckligt tufft så du inte bryter ihop.
Citera
2014-08-23, 20:50
Medlem
masterior26s avatar
Satte galenika teso i benet för några timmar sedan och det börjar redan göra lite ont och det har inte hänt dom andra gångerna då kommer det dagen efter och det är knappt någon smärta, kan det bero på att jag träffade en nerv eller något?
Citera
2014-08-23, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Satte galenika teso i benet för några timmar sedan och det börjar redan göra lite ont och det har inte hänt dom andra gångerna då kommer det dagen efter och det är knappt någon smärta, kan det bero på att jag träffade en nerv eller något?

Vissa stick gör mer ont än andra och det kan bero på att du skjutit nära/träffat en nerv eller kanske vispat i muskeln. Har du inga symptom tycker jag inte du ska oroa dig.
Citera
2014-08-23, 21:25
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Vissa stick gör mer ont än andra och det kan bero på att du skjutit nära/träffat en nerv eller kanske vispat i muskeln. Har du inga symptom tycker jag inte du ska oroa dig.

Okej men vad för slags symptom menar du?
Citera
2014-08-23, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Okej men vad för slags symptom menar du?

Det är nog ingen fara. Jag tänkte på infektion symptom, du får googla så kommer dem upp för dig. Men med största sannolikhet är det bara en liten injektion smärta, du klarar väl av att gå?
Citera
2014-08-24, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du får inte bitch tits så lätt av deca. Lite testo ihop med det så inga problem med kuken. Däremot upplevde jag att det tog rätt lång tid att återhämta sig efter deca.

Det håller jag inte med om! Så fort jag slänger in deca eller tren får jag problem med tuttarna. Med en bas på testo.

Mvh
Citera
2014-08-24, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Aha okej ja det va ju skönt att höra o slippa bitch tits.

Lång tid att återhämta sig? Hur då menar du?

Enligt mig är det större risk för gyno om du slänger in deca. I min erfarenhet får jag gyno väldigt lätt av just deca eller tren.

Mvh
Citera
2014-08-24, 10:48
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Enligt mig är det större risk för gyno om du slänger in deca. I min erfarenhet får jag gyno väldigt lätt av just deca eller tren.

Mvh

Nandrolone Decanoate

Medicinskt Namn: Nandrolone eller 19-nortestosteron
Kemisk struktur (IUPAC): 17ß-Hydroxyestra-4-en-3-one
Deff / Bulkmedel: Perfekt på bulk och bra på deff
Halveringstid: 10 dagar
Vanlig nybörjardosering: --- (rekommenderas inte för nybörjare)
Acne: Ovanligt
Anabol aktivitet: Ja
Vattenbindande: Lite
Högt blodtryck: Nej
Aromatisering: Mycket låg
Risk för gynekomasti: Låg
Levervärden: Påverkas inte (endast marginellt på väldigt höga doser)
Blodfetter: Positivt
Högandrogen aktivitet: Nej, låg
Minskar HPGA funktion: Ja, extremt mycket
Påverkar välmåendet: Aningen negativt

Och tren är det ännu mindre risk för bitch tits. Mycket konstigt om du inte får det av testo eller dboll men av deca och tren. Är det inte så att du höjer veckodosen rejält när du lägger in dessa prepp och det är därför?
Citera
2014-08-24, 10:59
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Det är nog ingen fara. Jag tänkte på infektion symptom, du får googla så kommer dem upp för dig. Men med största sannolikhet är det bara en liten injektion smärta, du klarar väl av att gå?

Okej tack för hjälpen! Idag är smärtan lite mera men inte så det gör ont att gå.
Citera
2014-08-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andraaccount
+Stora frågan är, kan jag köra clomid tro?
Vad ska du ha Clomid till?, du ska ju smälla igång med din monster kur alá winstrol 350mg/ed bla. Clomid är bara överflödig då, den belastar dig bara mer. Se så sluta fjanta och smäll igång din monsterkur i stället.
Citera
2014-08-24, 11:52
Medlem
Jag vill också se att du kommer igång med monsterkuren.

Vit avföring är tecken på kondylom för övrigt. Har du använt kondom under sex den senaste tiden? Då kan du ligga i riskzonen.
Citera
2014-08-24, 12:07
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det håller jag inte med om! Så fort jag slänger in deca eller tren får jag problem med tuttarna. Med en bas på testo.

Mvh

Jag har kört flera kurer med tren och aldrig fått problem med tuttarna. har iof inte kört så stora doser men ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in