2014-08-25, 23:45
Medlem
Är det bara jag som väntar på att...
Citera
2014-08-25, 23:45
Medlem
Hoppas han med hästtänderna kommer tillbaka till hotellet snart haha
Citera
2014-08-25, 23:46
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Fröidh var dock lite retard. Däremot var Niklas 29 år och han var betydligt mer mentalt utvecklad än många andra där inne. Undrar varför han lockades att söka till ett sånt program? Äldre snubbe, inte stendum, får inte ihop det.

Han var väl "sexmissbrukare" (reggad på bodycontact o alla andra liknande sidor vill jag minnas) så han såg väl programmet som en möjlighet till mer knull helt enkelt.

3 tjejer från Helsingborgstrakten f.ö - ph är grejen som gäller där antar jag...
Citera
2014-08-25, 23:49
Medlem
Ferry31s avatar
Någon var inne på att detta är året deltagarna varit absolut dummast. Har ni redan glömt förra året? Samir var med och drog nog ner genomsnittet på intelligensnivån ganska rejält på egen hand
Citera
2014-08-25, 23:50
Medlem
FJLGs avatar
Bara jag som tycker hotellet ser likadant ut som det förra? Det enda som ser annorlunda ut är poolen.
Citera
2014-08-25, 23:57
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Någon var inne på att detta är året deltagarna varit absolut dummast. Har ni redan glömt förra året? Samir var med och drog nog ner genomsnittet på intelligensnivån ganska rejält på egen hand

Samir var ju ändå ganska härlig på sitt sätt. Årets deltagare är bara dumma och tar sig själva på för stort allvar.
Citera
2014-08-25, 23:57
Medlem
harems avatar
Hoppas fanimej att Eric knullade nya bruden efter att hon drog ner handen mot hans kuk i slutet.
Inte för att hon är snygg, men något behöver ju hända. Tråkigaste jävla inledningen av PH någonsin.
Citera
2014-08-26, 00:09
Medlem
adolfitlers avatar
Castingen i år är under all kritik. Det är bara att dra ut på "slutskivorna" i valfritt stockholmsgymnasium så får man roligare fest & middagar.
Vad tänker man när man låter några nyblivna studenter som ljugit och kryddat sig igenom intervjuerna? Det enda jag hörde från alla var "jag är definitivt alfahanen" fast pojkarna inte ens skulle kunna styra tant Agda 95 år med rullator.

Och det känns som att tjejerna fått kalla fötter och insett att det finns ett liv utanför PH där detta kommer följa med dem i bagaget. Därav anledningen att knappt någon släpper till.
Citera
2014-08-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Bara jag som tycker hotellet ser likadant ut som det förra? Det enda som ser annorlunda ut är poolen.

du är den enda som bryr sig.
Citera
2014-08-26, 00:23
Medlem
Lorenzis avatar
Är det bara jag som tror att bland det värsta som kunde hända var att de första killarna åkte ut?
Citera
2014-08-26, 00:28
Medlem
Håller med om att det är uruselt och under all kritik. Känns som att problemet är att man castat för ungt folk. Alla är ju liksom 18-20. Klart brudar i den åldern inte släpper till, och killarna är en samlig osäkra fjortisar. INGENTING händer och alla är extremt stela och tråkiga.

Den som skött castingen borde släpas ut och skjutas.
Citera
2014-08-26, 00:29
Medlem
s_jimmies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han var väl "sexmissbrukare" (reggad på bodycontact o alla andra liknande sidor vill jag minnas) så han såg väl programmet som en möjlighet till mer knull helt enkelt.

3 tjejer från Helsingborgstrakten f.ö - ph är grejen som gäller där antar jag...

Vem är den 3:e? Saga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in