Är det någon som märkt av någon ilska eller ens kunskap över politiska frågor, debatter och/eller utspelen och sanningarna (efter år av lögner) som uppdagats det senaste??
Förutom här på Flashback där flertalet håller sig uppdaterade politiskt, så märker jag inte ett smack i fikarummet eller någon annanstans heller för den delen..
Ingen som verkar ha sett presskonferensen (som iof sändes under arbetstid), eller något efter det heller, enbart Aftonblasktramset med "Humanitär stormakt" bjäfset, framfört av PK-orkestern möjligtvis.
Jag börjar tro att ni (vi) överskattar Svenska folket, ingen av de jag stöter på har inte en aning om vad som sagts, gjorts eller har några intressen politiskt alls- Facebook, senaste Idol och fredagsmys är viktigare.
Folk kommer att "
rösta som vi alltid gjort", utan eftertanke alls- bara för att sedan gnälla över asylboendet intill knuten, och de hemska kostnaderna för migrationspolitiken...
Är det någon annan som har en lite mer ljus bild över läget? Vill ju helst att min erfarenhet är ett undantag....
PS- Min valprognos för SD är 17% - baserat på "smygröstare" och alla de som inte vill uppge sina sympatier, alltså de som lägger i röstsedeln först i valbåset där inte censurkommissionen når in med sina odemokratiska tentakler!! (under 15% bekräftar mina ord ovan, och är en katastrof för Sverige)