Citat:
Ursprungligen postat av
RingRing2014
Ja, ni som är proffs på Twitter och läser den bisarra Ullenhags flöde där, vad svarar han angående att han medvetet ljugit för det svenska folket om kostnaderna för massinvandringen? Han måste ju fått rejält med frågor angående detta.
Kan någon twitterfantom publicera några utdrag därifrån så vore det fint.
Någon som vet och kan...? Jag har inget Twitterkonto eftersom jag inte hör till södermalmseliten.
Detta vore ju ytterst intressant att få reda på med tanke på att Reinfeldt & Borg har en syn och vår egen Dr Göbbels i form av Ullenhag har en annan "kreativ" redovisning av kostnaderna för massinvandringen. De sitter ju faktiskt i samma regering.
Helgar ändamålet medlet, Ullenhag? Att medvetet ljuga för den svenska väljarkåren? Bara man ljuger för en "god" sak? - Ullenhag, har din chef och Borg fel?
Har moderaterna varit gisslan i regering p g a kostnaderna och hur kan detta påverka opinionen mellan dessa två regeringsbärande partier..? Kan dessa herrar Reinfeldt & Ullenhag regera tillsammans i regeringen efter detta? Eller har Reinfeldt nu inför valet äntligen sagt sanningen trots att det förnedrar Ullenhag? Detta eftersom han insett att han ändå lär få avgå på valnatten?
Kan Reinfeldt sitta kvar som partiledare efter valet eller mullrar det i moderaternas led? Jag tänker på de M-politiker som tvingas ta notan på den kommunala nivån?
Är Reinfeldt rökt och hur påverkar detta opinionen utifall alltfler tror att regeringen tvingas avgå på valnatten.?