2014-06-13, 11:52
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggeliten
Har du något annat förslag på hur man blir kvitt, vad jag tror är maran eller satans boxande?
Ropa efter Jesus är ju standard. Annars brukar det hjälpa att be extra länge, hänga upp kors över ens säng(Kanske du redan gjort) och eventuellt t.o.m sova med ett kors.

Det finns ingen metod som fungerar för alla, för dels handlar det olika fenomen som beskrivs på samma sätt, och dels handlar det om något/någon med fri vilja, därför kan botemedlet precis som attackerna vara lite slumpmässiga. Med det sagt brukar de grejer jag listat ovan hjälpa de flesta jag känner som har/haft liknande problem.
Citera
2014-06-27, 00:37
Avslutad
Vart kan man "åka" någonstans när man astralprojicerar? Har ni någonsin sett något som kan tänkas hända efter att man dör? Typ att man hamnar i astralplanet efter döden?
Citera
2014-06-27, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tramspuss
Vart kan man "åka" någonstans när man astralprojicerar? Har ni någonsin sett något som kan tänkas hända efter att man dör? Typ att man hamnar i astralplanet efter döden?
Varför skulle en forumists dröm tyda på vad som händer i efterlivet?

Om det finns flera olika, hur ska du kunna bedöma vilken som är rätt? Borde inte de flesta vara fel?
Citera
2014-07-02, 09:09
Bannlyst
Kan man ha täcke på sig när man ska göra detta? Eller ska man ha kroppen så fri som möjligt precis som vid meditation?
Citera
2014-07-03, 01:07
Medlem
LilithSkovdes avatar
Kan man få någon information om efterlivet när man astralprojicerar? Hamnar man i samma dimension/himmel/helvete/värld som de döda, eller kan man inte beträda såna plan? Förklara för mig nu, ni som är insatta, är ni snälla.

Det vore roligt att försöka sig på astralprojektion, men jag har ingen aning om hur man gör.
Citera
2014-08-23, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Kan man få någon information om efterlivet när man astralprojicerar? Hamnar man i samma dimension/himmel/helvete/värld som de döda, eller kan man inte beträda såna plan? Förklara för mig nu, ni som är insatta, är ni snälla.

Det vore roligt att försöka sig på astralprojektion, men jag har ingen aning om hur man gör.
Den astrala världen tror jag man kan flyga runt i hur länge man vill efter döden, nu när du "sitter fast" i din fysiska kropp så kan du bara vara där en kort stund innan du måste tillbaka till kroppen. De som säger att de har hållit på länge med astralresor säger att de har blivit visare och inte rädda för döden längre. Man kan även träffa avancerade andar som man kan få information och hjälp av. I det astrala så sägs det att man "är" sitt tredje öga och kan se alla varelser och utomjordingar lever i olika dimensioner.

Om du vill prova på det så googla bara på "Astral projection", det finns massa guider
Citera
2014-08-23, 20:12
Medlem
Det finns ganska mycket om man googlar märker jag, här är en av de instruktioner hur det kan gå till.
http://www.wikihow.com/Perform-Astral-Projection
Intressant
Citera
2014-08-24, 10:27
Bannlyst
Jag behöver fan hjälp med detta

Har försökt i flera månader och det verkar bara gå sämre med tiden. Finns det några droger som gör saken enklare? Har provat cannabis men det hjälper bara kroppen att somna och själva seperationen är omöjlig. Hur är det med att ta en låg dos svamp?
Citera
2014-08-24, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrutte-fjutte
Jag behöver fan hjälp med detta

Har försökt i flera månader och det verkar bara gå sämre med tiden. Finns det några droger som gör saken enklare? Har provat cannabis men det hjälper bara kroppen att somna och själva seperationen är omöjlig. Hur är det med att ta en låg dos svamp?
Vill du ha en utomkroppslig upplevelse i vår dimension eller vill du utforska andra dimensioner?
Citera
2014-08-24, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnAvDem
Vill du ha en utomkroppslig upplevelse i vår dimension eller vill du utforska andra dimensioner?
I "våran" dimension. alltså jag vill flyga runt i våran värld och flyga runt i min stad och ha roligt
Citera
2014-08-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrutte-fjutte
I "våran" dimension. alltså jag vill flyga runt i våran värld och flyga runt i min stad och ha roligt
Utomkroppsliga upplevelser går hand i hand med spirituell utveckling. Om du förstår att världen är din lekplats, dynamisk och subjektiv, så kan du innan du somnar prata högt med "universum". Berätta att du vill ha en utomkroppslig upplevelse.

Du kan också testa andra tekniker. Det finns många, använd google. Om inget fungerar så vet jag några meditationstekniker som garanterat kommer ge resultat.
Citera
2014-08-24, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAvDem
Om inget fungerar så vet jag några meditationstekniker som garanterat kommer ge resultat.
Dela gärna med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in