2014-08-23, 22:40
Medlem
Agamantums avatar
Bara totala dumskallar är kvar i kyrkan och betalar skatt för skitet. Vi andra sparar flera tusen kronor varje år på att inte vara med i satans synagoga.
Citera
2014-08-23, 22:40
Medlem
zz01s avatar
Har varit för mycket tveksamheter kring kyrkan under lång tid vilket tyvärr gjort att jag tappat förtroendet totalt. Började med när jag konfirmerades och kom på prästen med handen "innanför" på en av medarbetarna som var 16 år. Sedan har det varit lite för mycket och nu gick topplocket. Trisst

Skriver under i veckan...
Citera
2014-08-23, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Ang. varför inga invandrade tjejer finns med så är väl svaret att invandrade tjejer inte kommer hit ensamma?
I många, om inte de flesta, MENA länder kan ju inte kvinnor gå ensamma på gatan utan att riskera våldtäkt. Blir de sedan våldtagna så är det deras eget fel eftersom de gick ensamma på gatan. Jag snackade med en kvinna från Filippinerna som jobbat i Saudiarabien i tre år och fick höra en hel del om hur städernas gator nästa bara har män som är ute och går (enligt henne ett paradis för bögar). De enda kvinnor som går på stan är de som har sin make eller annan manlig släkting med sig. Dessutom måste de även ha ett dokument som bevisar att mannen hon går med är en släkting. Går en kvinna ut ensam och blir våldtagen så är det hon som blir tagen av polisen därför att hon var ute och gick ensam. Mannen som våldtog kan säga att hon ljuger och anses tala sanning. Så jag fattar att en del invandrarföräldrar inte vill ha sina döttrar på dessa läger eftersom de har denna syn på kvinnor i länderna de kommer ifrån.
Citera
2014-08-23, 23:57
Bannlyst
Citat:
Tack för bild. I och med att det faktiskt finns en kille som ser ut och vara svensk så är det rimligt att anta att även svenska killar erbjöds denna möjlighet men att det nästan bara var tjejer som var intresserade. Man kan nog utesluta hypotesen att detta var ett "sexläger för invandrade män och svenska flickor".

Ang. varför inga invandrade tjejer finns med så är väl svaret att invandrade tjejer inte kommer hit ensamma? Så som jag förstår det så är detta läger för ensamkommande invandrare och då är de alltid, av naturliga skäl, av det manliga könet.

Kan man be om en teori om varför det förhåller sig som detta?
Citera
2014-08-24, 00:14
Medlem
Roger.Wilcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Det var bara fula brudar. Där lade sig min ilska

Misogyn! Kanske de är vackra på insidan istället Har du tänkt på det va?
Citera
2014-08-24, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Kan man be om en teori om varför det förhåller sig som detta?

För att det antagligen är jävligt tufft att ta sig till Sverige och det är helt enkelt mer praktiskt att låta en man utföra en sådan uppgift.
Citera
2014-08-24, 00:55
Medlem
menfrassedås avatar
Citat:
För att det antagligen är jävligt tufft att ta sig till Sverige och det är helt enkelt mer praktiskt att låta en man utföra en sådan uppgift.

Va faan..är det för tufft för en tjej att flyga, åka båt eller bil..det visste jag inte.

Uppgift?...vilken uppgift då, och på uppdrag av vem?
Citera
2014-08-24, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av menfrassedå
Va faan..är det för tufft för en tjej att flyga, åka båt eller bil..det visste jag inte.

Uppgift?...vilken uppgift då, och på uppdrag av vem?

Ja, det är tuffare för en tjej. Det är inte bara att sätta sig på ett flygplan och landa på Arlanda.

Uppgiften som dessa män har är väl att etablera sig i Sverige och ta hit resten av familjen? Är inte det solklart för dig vid detta laget?
Citera
2014-08-24, 01:16
Medlem
daddy-biroris avatar
hehe Var ligger denna Läger e den for alla Foreign people eller just Indian people ??
Citera
2014-08-24, 04:19
Medlem
Simeon3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Sen kan man väl som vanligt undra över var alla invandrartjejer är någonstans? De verkar aldrig behöva fly på samma sätt som de unga männen? De lyser med sin frånvaro på det här Svenska Kyrkan lägret också.

Döttrar och systrar är tyvärr inte så viktiga där. vänligen konsultera närmaste regering.

-edit åhå, glapp i kommunikationen nu igen.
Citera
2014-08-24, 04:30
Medlem
Europes avatar
Hade den äldre kvinnan på fotot varit en vanlig batikhäxa, så hade jag gissat att var de två gossar hon hade huggit tag i som var orsak till hennes sprudlande glädje. Men om hon nu är kristen och kysk, så antar jag att hon bara är kristet käck?

Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Det var bara fula brudar. Där lade sig min ilska

Möjligtvis ser den mörka längst ut till vänster okej ut.

Citat:
Ursprungligen postat av bugulu
Precis, två möjligtvis svenskar (killarna dök även upp på videoklippet som juholt länkade).
Finns absolut inga invandrartjejer och svenska killarna är i en rejäl minoritet, däremot en hel del svenska flickor.
Hade en person som länkade mig tidigare och sa att i kommentatorsfältet så var det en som skreva tt det inte finns en enda flykting med invandrarbakgrund med på lägret.

Tack för bilderna. Som man säger, en bild säger mer än tusen ord.

Jo, jag gissar att det är två svenska killar (speciellt han med långt hår). Den enas sura min kanske beror på den nya insikten om hur könsfördelningen ser ut bland de ensamkommande?
Citera
2014-08-24, 04:34
Medlem
hansl77s avatar
Citat:
Tack för bild. I och med att det faktiskt finns en kille som ser ut och vara svensk så är det rimligt att anta att även svenska killar erbjöds denna möjlighet men att det nästan bara var tjejer som var intresserade. Man kan nog utesluta hypotesen att detta var ett "sexläger för invandrade män och svenska flickor".

Klart att det finns sjuka svenska killar. Fridolin är ett exempel.

Citat:
Ang. varför inga invandrade tjejer finns med så är väl svaret att invandrade tjejer inte kommer hit ensamma? Så som jag förstår det så är detta läger för ensamkommande invandrare och då är de alltid, av naturliga skäl, av det manliga könet.

Taskigt. Gäller inte kvinnor kan i invandrarnas hemländer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in