2014-08-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Jaha läste bara ovan och inte föregående med spoiler.

Eftersom du har citerat: (FB) Paradise Hotel 2014 // Den svenska versionen! så borde du ha sett spoilern.

Obs spoilern innehåller namn på det vinnande paret enligt den som skrivit spoilern.
Citera
2014-08-23, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rbz
Jag har precis börjat kolla på den danska versionen av PH, från detta året. Och jag måste bara säga WOW, fyfan vad mycket bättre det är!

Jag har också sett några avsnitt och håller med om att den är bättre. Roligare twister, och istället för en freak-show har man mer vanligt folk.
Citera
2014-08-23, 08:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetinternet
Hur kan alla tycka Saga är så snygg? Tycker visserligen inte att hon är särskilt ful men vidare snygg är damen verkligen inte.
.
Håller med tycker hon är lik Mia från förra säsongen med! Mia är däremot ful

Det är underhållande att se blåsta människor man känner sig nöjd med sig själv

Fyfan vad ful Jasmine är och Ylva är så jävla korkad och äcklig som tror hon är snygg
Senast redigerad av ATG2015 2014-08-23 kl. 09:01.
Citera
2014-08-23, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Stor intervju med Eric Hagberg i lokal tidningen idag. Han har jobbat med att bygga upp kroppen länge för medverkandet i PH och det är främst hans kompisar som pushat han till att söka. Eric säger dock att han alltid velat bli en kändis, men planerna var att bli det genom fotboll men de sket sig snabbt. Han poängterar att detta inte är det sista programmet vi får se han i och att han är stolt över sin medverkan.
Vilken kropp?? Han har tränat lite armar o bröst.... Inte direkt bra resultat heller
Citera
2014-08-23, 11:13
Bannlyst
Alla som tjatar om att danska pH är bra måste väl driva? Eller från vilken säsong menar ni? Kollade precis 1 avsnitt från danska pH från 2014... Fyfan vad tråkigt det var o hela programmet verkar. Var bara tråkiga o pinsamma personer där! Inte pinsamma på ett underhållande sätt alltså. Man vill se horiga tjejer, blåsta människor och killar som playar slampor!
Senast redigerad av ATG2015 2014-08-23 kl. 11:15.
Citera
2014-08-23, 11:27
Medlem
SheiiZus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015
Alla som tjatar om att danska pH är bra måste väl driva? Eller från vilken säsong menar ni? Kollade precis 1 avsnitt från danska pH från 2014... Fyfan vad tråkigt det var o hela programmet verkar. Var bara tråkiga o pinsamma personer där! Inte pinsamma på ett underhållande sätt alltså. Man vill se horiga tjejer, blåsta människor och killar som playar slampor!

Kolla förra årets säsong
Citera
2014-08-23, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SheiiZu
Kolla förra årets säsong
Var kan man c det?
Citera
2014-08-23, 13:38
Medlem
Citat:
Var kan man c det?

Var man kan "c" det?

Citera
2014-08-23, 14:09
Medlem
Citat:

Du kanske ska kolla mer än ett avsnitt. Hur mycket hände i första avsnittet på svenska PH?
Citera
2014-08-23, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Eftersom du har citerat: (FB) Paradise Hotel 2014 // Den svenska versionen! så borde du ha sett spoilern.

Obs spoilern innehåller namn på det vinnande paret enligt den som skrivit spoilern.
Läste inte det som stod om bilden. Enkelt.
Citera
2014-08-23, 15:51
Medlem
Ja men det är väl klart att vinnarna som läckt ut stämmer, precis som förra året när Jesper Fröidh och "Samantha" vann
Citera
2014-08-23, 16:19
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Oj, vad annorlunda man kan tycka. Bortsett Smail tycker jag Kian verkar oskönast. Märkligt beteende att vilja kontrollera sin partner trots att han samtidigt medgav att han inte alls gillade henne.

Kian ger mig våldtäktsman-vibbar. "Jag vill ha en brud man kan knulla när man vill, är det för mycket på fucking paradise?!"

Att se honom tända till och bli så aggressiv över hans tjej ointresse skrämde mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in