2014-08-18, 23:45
Medlem
Axezzs avatar
Det har säkert varit uppe i tråden innan men iallafall, kommer avsnitten att komma upp på viaplay innan det sänds på tv3 på kvällen?
Citera
2014-08-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Okej, ja det var ju väldigt likt i alla fall.

Tror ni att vi får se någon med Carpe Diem tatuering? Eller kanske Veni Vidi Vici?

Kommer det att komma in någon Zandra, Johnny, Tindra, eller möjligtvis en Liam?

Hahaha fy fan vad du fångade ph-sunket på två rader.

Hoppas!
Citera
2014-08-18, 23:46
Medlem
Oboros avatar
Då kommer hunkarna imorgon.

Jag tycker synd om killarna. Deras självkänsla kommer förstöras när dom ser programmet hemma. Speciellt Joakim när han ser den där salivbubblan som spricker när han ler.

Fyfan. Dom tog dom värsta nollorna med flit.

Tjejerna är sig lika. Falska som fan. Lär er jävla flashbackarrassar hur man är hunk imorron så kanske ni äntligen får fitta.

Blir ju fan rädd att bli ihop med en tjej. Dom öppnar fittan så fort dom ser en hunk ju. Det här bevisar bara att tjejer är falska och vi är djur.

Som sagt, dregelbubblan är ju fan historisk.
Citera
2014-08-18, 23:49
Medlem
Mr.Maazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Okej, ja det var ju väldigt likt i alla fall.

Tror ni att vi får se någon med Carpe Diem tatuering? Eller kanske Veni Vidi Vici?

Kommer det att komma in någon Zandra, Johnny, Tindra, eller möjligtvis en Liam?
Tror nog inte att någon med de namnen kan vara mer än max 10 år gamla, men i Paradise 2022 får vi nog se många Tindra och Liam! Om de inte söker sig till Big Brother förstås
Citera
2014-08-18, 23:53
Medlem
belieberns avatar
Nu är vi äntligen igång igen. Som jag längtat!

Ganska trist första avsnitt, saknas någon riktig alfahane. Joakim försöker axla den rollen men lever inte riktigt upp.
För tidigt att säga hur det här kommer att sluta men en som ryker ganska snabbt är nog David. Han har inte någon kropp eller framtoning som får det att rinna mellan bena direkt. En tjej som ryker snabbt är nog Ylva. Hon tror att hon är mycket snyggare än vad hon i själva verket är. Sen verkar hon vara en riktigt satmara, och hennes jävla brytning hade fått mig att börja krypa på väggarna efter någon timme.

Vilka JÄVLA TUTTAR PÅ ULRIKA!!
Senast redigerad av beliebern 2014-08-18 kl. 23:57.
Citera
2014-08-19, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Nu är vi äntligen igång igen. Som jag längtat!

Ganska trist första avsnitt, saknas någon riktig alfahane. Joakim försöker axla den rollen men lever inte riktigt upp.
För tidigt att säga hur det här kommer att sluta men en som ryker ganska snabbt är nog David. Han har inte någon kropp eller framtoning som får det att rinna mellan bena direkt. En tjej som ryker snabbt är nog Ylva. Hon tror att hon är mycket snyggare än vad hon i själva verket är. Sen verkar hon vara en riktigt satmara, och hennes jävla brytning hade fått mig att börja krypa på väggarna efter någon timme.

Vilka JÄVLA TUTTAR PÅ ULRIKA!!
Bara du och jag som reagerat på hennes tuttar, dom är fan gigantiska! Hon påminner lite om Aina i förra säsongen
Citera
2014-08-19, 00:02
Medlem
CarlGutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro

Tjejerna är sig lika. Falska som fan. Lär er jävla flashbackarrassar hur man är hunk imorron så kanske ni äntligen får fitta.

Blir ju fan rädd att bli ihop med en tjej. Dom öppnar fittan så fort dom ser en hunk ju. Det här bevisar bara att tjejer är falska och vi är djur.

Som sagt, dregelbubblan är ju fan historisk.

Dessa tjejer och killar är dock inte direkt tjejerna man väljer att träffa på riktigt, det är mer roliga att kolla på som underhållning, lite som att kolla på något Steve Irwing-program på Animal Planet, man studerar hur andra arter fungerar.

När kan man se dregelbubblan?
Citera
2014-08-19, 00:09
Medlem
belieberns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Bara du och jag som reagerat på hennes tuttar, dom är fan gigantiska! Hon påminner lite om Aina i förra säsongen
Scenen där hon åker bak på en bil eller vad fan det nu är och man ser hur brösten studsar omkring
Citera
2014-08-19, 00:12
Medlem
Hahah fyfan vad synd om killarna i början. De grillas verkligen och allt visar på hur tjejerna tycker i kontrast. Smart drag av tv teamet
Citera
2014-08-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fransucken
Brpsa.se har ju redan gått ut med vilka av grabbarna som åker och vilka dem nya "hunkarna" är.
Det är iof rätt kul att läsa allas spekulationer.
Tror dem kommer sända om avsnittet imorgon med alla namn osv innan PH startar.

Vilka?? Lägg gärna dom duvet i en sån spoiler grejj
Citera
2014-08-19, 00:15
Medlem
Hade jag vart med där o träffat Ylva hade jag fått flipp alla dar i veckan! Hade slutat med att jag gått bakom henne o skrikit "Du har en fogel, fogel, fogel, fogel, kom titta, kom titta!" hela tiden
Citera
2014-08-19, 00:19
Bannlyst
Har blandat ihop David och Kristian, inser jag nu. Hade inte spanat in deltagarna innan, men kollar man på Davids presentation så inser man ju att hunkarna redan är på väg.

Nåja, den där Ylva har ju elektrisk potential att bli precis lika störig som skåningen från förra säsongen, "top-notch".

Bra castat, bara gold-diggers förutom Ulrika ev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in