Citat:
Okej. för mig är det fullt naturligt att människor begår misstag. För mig är det mer naturligt, oändligt mycket mer naturligt, att en människa begår ett misstag, än att en människa inte blöder när man skär av halsen av nämnde person.
Har du någonsin skurit dig? Blödde du då? Tror du att det finns folk som inte blöder när man skär halsen av dem? Är du lite blind? Korkad? Bara envis?
Gör nu så här:
Tag ett rakblad. Skär dig på valfri del av kroppen. Undersök om du blöder? Sedan kan du inbilla mig att Foley var en marsian som saknade blodådror i halsen.
Har du någonsin skurit dig? Blödde du då? Tror du att det finns folk som inte blöder när man skär halsen av dem? Är du lite blind? Korkad? Bara envis?
Gör nu så här:
Tag ett rakblad. Skär dig på valfri del av kroppen. Undersök om du blöder? Sedan kan du inbilla mig att Foley var en marsian som saknade blodådror i halsen.
Så här skriver en spekulant:
Citat:
The trachea is the first anatomical spot that is being sliced, that is skin and cartilage. The main vessels are a little deeper and slightly to the side. You could hear him grunting which tells me that they were causing trauma to the trachea. The vessels, once hit, would bleed like crazy, but I saw no indication of a vessel being hit as most of the trauma was done superficially, and anterior. What I didn't see, however, was skin trauma bleeding which may or may not have been apparent. The knife may have been slightly dull which would explain the number of attempts to get through the anterior part of the throat. Either way, it is brutal.
Trolig förklaring? Jag vet inte, men det låter mer sannolikt än att fejkaren skulle glömma bort att folk förväntar sig blod.