2014-08-22, 07:40
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Hur var det med publiksiffror (och biljettpriser) igår gentemot en vanlig match i elitserien?
Citera
2014-08-22, 08:24
Medlem
Jaq kollade på SVT Play och det var fan lågupplöst och laggigt! Ljudstörningar osv. Det där får dom skärpa upp ordentligt. Precis så man orkade med att kolla..

Var det någon annan som hade bra bild?

.
Citera
2014-08-22, 08:32
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Jaq kollade på SVT Play och det var fan lågupplöst och laggigt! Ljudstörningar osv. Det där får dom skärpa upp ordentligt. Precis så man orkade med att kolla..

.
Jag hade inte sämre än det brukar vara på csports.

Kollade dock i efterhand.
Citera
2014-08-22, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
Hur var det med publiksiffror (och biljettpriser) igår gentemot en vanlig match i elitserien?

Hos oss var det bara 290o pers på plats. Att matchen spelades vid 20.05 gjorde väl sitt förstås. Samtidigt så var biljettpriserna som vanligt höga, 130 för ståplats och 250 för sittplats, galet...
Citera
2014-08-22, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitbrick
Hos oss var det bara 290o pers på plats. Att matchen spelades vid 20.05 gjorde väl sitt förstås. Samtidigt så var biljettpriserna som vanligt höga, 130 för ståplats och 250 för sittplats, galet...
Om det är tiden eller priserna låter jag vara osagt men det är fullt förståeligt att publiken inte kommer när det är så snuskigt dyra biljettpriser.
Citera
2014-08-22, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner

.
Jag titade på play via mobilen och där var det grym bild utan några som helst störningar, lika bra kvalité som tvn.
Citera
2014-08-22, 12:36
Medlem
cirkulationsplatss avatar
Eurosport hade tydligen stora problem med sina sändningar av CHL i Sverige. Istället för Växjö Lakers - Adler Mannheim sändes Armbrytning på grund av något rättighetsbekymmer.
Citera
2014-08-22, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitbrick

Oj, det kändes dyrt.
Kvällens match mellan HV - Kloten kostar ståplats 50:- och sittplats 100:-, 150:- för långsida.
Citera
2014-08-22, 16:08
Medlem
Hamburg Freezers ikväll då för Luleå. Lagen har möts ett par gånger de senaste åren och då har det blivit vinster för Luleå. Läste att Hamburg har över 1000 NHL-matcher i laget, Matt Pettinger står väl för ungefär hälften skulle jag tro.

Laguppställning för Luleå: http://www.luleahockey.se/artikel/56615/

Ska bli kul att kolla nyförvärven då jag inte sett någon av träningsmatcherna. Daniel Larsson i målet, backparet Näkyvä/Nagander som är nya båda två även om den senare har spelat i Luleå tidigare. En handfull nya forwards också, t.ex. hela andrakedjan med Petrell-Dixon-Granström där jag tycker Dixon ska bli intressant att följa. Gjorde mycket poäng i Ässät och även Brynäs innan dess, gick till KHL i två omgångar och där gick det trögare. Hoppas det lossnar i Luleå igen.

Och är Johan Forsberg i balans efter sitt twitterhaveri, tro?
Citera
2014-08-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenkeJansson
Jag titade på play via mobilen och där var det grym bild utan några som helst störningar, lika bra kvalité som tvn.

Märkligt!? Frågade andra idag och dom hade samma skitbilder..

.
Citera
2014-08-22, 17:08
Medlem
Mikojans avatar
Luleå borta mot Hamburg i kväll. Hoppas radikalfeministen Johan Forsberg visar kulorna Se kändisskvaller...
Citera
2014-08-22, 17:31
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkulationsplats
Eurosport hade tydligen stora problem med sina sändningar av CHL i Sverige. Istället för Växjö Lakers - Adler Mannheim sändes Armbrytning på grund av något rättighetsbekymmer.

Det är inte bara i Sverige de har problem. Det är flera länder som drabbats av samma. Obegripligt egentligen. Här skulle man sätta sig för att se Växjö - Adler Mannheim, men bjuds i stället på armbrytning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in