Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Jo det var det faktiskt.
Varför skulle någon betala ut en lön i förskott till någon som inte ens är journalist? Hur leker man viktig i Bagdad (som staden stavas)?
Det var ju för övrigt i Syrien Foyle befann sig när han kidnappades. Bagdad ligger som bekant i Irak.
Ordet 'säkert' i ditt inlägg vittnar också om ett argumenterande på mellanstadienivå.
Jag argumenterade inte?. Jag sa bara vad jag tyckte om situationen.
Han är journalist eller ja vågar man kalla dem det nu förtiden. Varför måste du kritisera mitt sätt att skriva på?. Måste jag utrycka mig på ett flashback sätt för att du ska bli imponerad av min intelligens eller vad är det frågan om?. Tänk om min intelligenskvot ligger på under medel (vilket jag tycks göra). Mår du då bra av att kritisera andra folk då.
Känner du dig som en av "flashback" gruppen då?, Och hacka ner på någon som inte framställer sig på ett ytligt sätt?.
Allt jag ser är någon som får pengar för att dra ner till lett and när han kommer från landet som startade kriget från början. Så man undrar ju vad han ska rapportera där nere förutom dagsläget vilket vi inte behöver ett fån för att förstå situationens innebörd för resten av världen. Förstår du nu eller ska jag tänka åt dig också?.