2014-08-18, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fozzie6666
Hej,

Såg att en salong i Norrort har bytat namn & med det ägare. Var där i förra veckan och försökte att ta reda på mer vad som hade hänt men fick inget svar. Varför jag var intresserad var för att senast jag var där (cirka 1 månad sedan) så hade jag en mycket trevlig och fin tjej men hon var ej kvar , all personal utbytt.
Så min fråga är, är det någon som känner igen vilken salong jag menar utan att jag nämner namnet och i sådana fall kan kan ge mig en hint om den flyttat?
Stället har bytt namn
men
Samma mammsan kvar och jag såg inga andra kvinnor där.
Sen hittade jag nytt ställe ännu längre norrut. Åkte dit o fick massage. När jag jag var på väg ut såg jag mega-snygg tjej i soffan. Frågade efter hennes namn. Idag så ringade jag o frågade efter henne. Hon var sjuk o hade slutat o skulle inte komma tillbaka. Satans vilken otur. Ja jag hoppas att hon inte var sjuk på DET sättet!
Citera
2014-08-20, 01:26
Medlem
Hej!
Jag tycker det ser ut som att allt fler TM salonger skaffar bubbelbad och lägger till ordet "spa" i sina namn, iallafall på västkusten. Jag har sökt på FB och jag har sett att frågan har ställts tidigare, men jag kunde inte hitta några svar. Är det någon som vet av erfarenhet att det förekommer extratjänster på sådana salonger som har med badet att göra? Jag har provat "soapy" utomlands några gånger och tycker det var helt oslagbart! Om det är så att den servicen börjar krypa fram här i kyska gamla Svea så hade det varit fantasmogastiskt!
Citera
2014-08-20, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarmaChameleon
Hej!
Jag tycker det ser ut som att allt fler TM salonger skaffar bubbelbad och lägger till ordet "spa" i sina namn, iallafall på västkusten. Jag har sökt på FB och jag har sett att frågan har ställts tidigare, men jag kunde inte hitta några svar. Är det någon som vet av erfarenhet att det förekommer extratjänster på sådana salonger som har med badet att göra? Jag har provat "soapy" utomlands några gånger och tycker det var helt oslagbart! Om det är så att den servicen börjar krypa fram här i kyska gamla Svea så hade det varit fantasmogastiskt!

Rullaner till Malmö..minst två av salongerna har detta på menyn...och haft det ett tag...
Själv får jag ståpäls fortvarande när jag tänker på detta... för det blev så djävla kallt efter ett tag...var väl inte varmt nog i källarlokalen....ingen höjdare
Citera
2014-08-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Rullaner till Malmö..minst två av salongerna har detta på menyn...och haft det ett tag...
Själv får jag ståpäls fortvarande när jag tänker på detta... för det blev så djävla kallt efter ett tag...var väl inte varmt nog i källarlokalen....ingen höjdare

Det låter ju otroligt lovande! Fast Malmö... då kan jag nästan lika gärna skutta över ån till kph. Men finns det i Malmö kan det kanske vara värt att utforska möjligheterna lite närmare också. Jag sätter upp det på min att-göra lista! (Som börjar bli ganska lång nu!
Citera
2014-08-20, 18:20
Bannlyst
Det finns ju en del salonger som i sitt salongsnamn har tillägget spa. I dom flesta fall innebär det, att det finns ett tvättställ och i bästa fall en dusch... Tror jag...
Citera
2014-08-20, 22:54
Medlem
Ingen som vet om det finns badmöjligheter på någon massage salong i Stockholm? Att ligga i ett varmt bad är ju underbart. Kan man samtidigt få massage så vore det ju oslagbart.
Citera
2014-08-21, 11:33
Medlem
Liebes avatar
Hur ska man tolka recensionerna på TMG?
Citera
2014-08-21, 13:55
Medlem
thaimans avatar
Man ska tolka det som 50 procent " intressenter " och de resterande skrivna av kunder
Alla värderar olika saker och erbjudanden högre än andra
Fem stjärnor betyder i princip att det erbjuds minst en handtralla
Så läs mellan raderna, är det ett ständigt återkommande nick som ger fem stjärnor till en viss salong så är det med största säkerhet någon som är inblandad i rörelsen
Citera
2014-08-22, 11:40
Medlem
catos avatar
Har nu provat två ställen i centrala Stockholm, båda gav inga erbjudande om extra. Har dessa erbjudande minskat eller hade jag bara otur? Tjejerna där var också äldre än de ställen jag varit på tidigare.
Citera
2014-08-23, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Man ska tolka det som 50 procent " intressenter " och de resterande skrivna av kunder
Alla värderar olika saker och erbjudanden högre än andra
Fem stjärnor betyder i princip att det erbjuds minst en handtralla
Så läs mellan raderna, är det ett ständigt återkommande nick som ger fem stjärnor till en viss salong så är det med största säkerhet någon som är inblandad i rörelsen

Oj, oj. Väldigt cyniskt av dig.
Citera
2014-08-23, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Oj, oj. Väldigt cyniskt av dig.

Cyniskt realistiskt. Ooops - spoiler. Jo det ligger mycket sanning i thaimans inlägg. Men vad vet jag?
Citera
2014-08-23, 20:52
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Cyniskt realistiskt. Ooops - spoiler. Jo det ligger mycket sanning i thaimans inlägg. Men vad vet jag?

Ja det ligger väldigt mycket i det. Extra tydligt blir det ju när man varit på en "bordellsalong" och sen läser recensioner i TMG som berömmer den goda "massagen".
Det är onekligen komiskt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in