Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Hur var det nu, vill de anställa dig eller mig? Skärp dig, ska du nödvändigtvis vara barnslig och mäta penis på internet, se till att åtminstone ha stor penis. Det är en bra heuristik.
Jag tvivlar naturligtvis inte på dig när du säger att du blir anställd. Men jag skulle dock rekommendera att du håller inne med prat om penislängd på anställningsintervjun.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Nej, och du har inte tillåtelse att vara hur mongoloid som helst.
Det är väl inte så att man direkt imponeras över med vilken stringens och saklighet du redogör för dina resonemang.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
En typisk hygien-regel (även på internet) är exempelvis att du åtminstone alltid ska hålla koll på din egen dialog. Här har du din dialog:
Tja, jag är väl en av de få på Flashback som faktiskt håller rätt på vad jag skrivit, och även vad andra skrivit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Jag vill förklara för dig att det inte är bra att du går in och låtsas att du kan saker du inte ens har allmänbildnings-förståelse för. Det är vad jag vill.
Tråden har rubriken "Bostadsbubbla i Sverige?", och där diskuterade jag vad som behövde hända för att vi skulle få fallande bostadspriser. Och även att priserna inte skulle falla hur mycket som helst under nyproduktion.
Om du nu har haft något av värde att tillföra där så hade väl det varit välkommet. Men jag kan inte se något sådant.
Det gällde nyproduktion av bostäder. Du invände då, men när jag pekar på vad diskussionen handlar om verkar du ha fått för dig att det gällde en diskussion om prissättning i allmänhet. Så som att ica kan ha lockvaror och sälja enstaka varar till förlust. Det är som jag skrev tidigare men inte speciellt relevant här. Och att det inte var en generell diskussion i största allmänhet om prissättning verkar du inte klara av att ta in.
Du avfärdar tom att byggföretaget peab skulle ha med frågan att göra. Vilket väl får sägas vara tämligen extremt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trillske
Om vi nu låtsas att du är dum i huvudet nog (föga troligt) att hittills inte ha förstått vad du har gjort fel hoppas jag du åtminstone har kommit ett steg längre på vägen nu.
Om du nu menar att något var fel borde du kunna redogöra för det. Jag har inte sett någon sådan redogörelse. Jag har efterfrågat det tidigare. Men du kan ju se vad du producerat efter det. Mest bara patetiska personangrepp. Och en total oförmåga att ens efter klara påpekanden hålla dig till ämnet.
Ta och begrunda det jag skriver och undvik detta i fortsättningen.