2014-08-20, 17:02
Medlem
Real behöver ju få in lite pengar också efter alla värvningar och skära ner på lönebudgeten så det är ganska logiskt att Di Maria lämnar, vilket fall som. Men det är ju så jävla sjukt att Real inte uppskattar honom. Han är mycket bättre än James och Isco.

Khedira borde lämna också, hans kontrakt går ut nästa sommar och jag tror inte han är så sugen på att förlänga när det är ganska givet att han kommer få nöta bänk. De skulle inte förvåna mig om Khedira och Di Maria lämnar sista transferdagen samtidigt som Real köper in Falcao.
2014-08-20, 17:11
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Han borde sökt sig till nåt "mellanalternativ" som Atletico, Athletic Club, Sevilla eller Valenica.

"Får" han ens spela där?
2014-08-20, 17:15
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
"Får" han ens spela där?

Nej, han är andalusier.
Senast redigerad av snillet_1 2014-08-20 kl. 17:22. Anledning: fel ord
2014-08-20, 17:24
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Real behöver ju få in lite pengar också efter alla värvningar och skära ner på lönebudgeten så det är ganska logiskt att Di Maria lämnar, vilket fall som. Men det är ju så jävla sjukt att Real inte uppskattar honom. Han är mycket bättre än James och Isco.

Khedira borde lämna också, hans kontrakt går ut nästa sommar och jag tror inte han är så sugen på att förlänga när det är ganska givet att han kommer få nöta bänk. De skulle inte förvåna mig om Khedira och Di Maria lämnar sista transferdagen samtidigt som Real köper in Falcao.
James och Isco ar bada satsningar for framtiden, orattvis jamforelse da det tog Di Maria mer an 1 ar att finna sin plats i RM. Ingen vill bli av med Di Maria for att han inte skulle platsa, snarare for att han ar lite lynnig. RM uppskattar inte att man tar punggrepp emot publik och tranare nar man blir utbytt och tjatade om lonehojning varje sommar. Samtidigt tror jag inte RM ar i bradska da han har kontrakt till 2018.
2014-08-20, 17:55
Medlem
TKD_1337s avatar
Ancelotti vill ha kvar di Maria men argentinaren vill ha högre lön. Khedira ser man ut att försöka göra sig av med.

Citat:
Real Madrid are looking to offload the German before the transfer window closes, as he only has one more year left on his contact. His continued omission from the matchday squad is a way of pressurising the player to quit the club.

http://www.marca.com/2014/08/20/en/football/real_madrid/1408489507.html
2014-08-20, 19:10
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Ancelotti vill ha kvar di Maria men argentinaren vill ha högre lön. Khedira ser man ut att försöka göra sig av med.

Frågan är vart Khedira ska gå i så fall. Han verkar ju ha lite väl höga tankar om sig själv och sin lön, åtminstone enligt vad som sägs i media. Personligen skulle jag inte bli alldeles förvånad om han väntar ut kontraktet och går gratis nästa år istället med en stor sign on-bonus för att kompensera en något lägre lön än han tänkt sig.
2014-08-20, 19:10
Medlem
hakansukkurs avatar
http://sportbild.bild.de/bundesliga/vereine/bundesliga/beckenbauer-khedira-beim-fc-bayern-waere-perfekt-37319666.sport.html
Beckenbauer vill se Khedira i Bayern.
2014-08-20, 19:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
http://sportbild.bild.de/bundesliga/vereine/bundesliga/beckenbauer-khedira-beim-fc-bayern-waere-perfekt-37319666.sport.html
Beckenbauer vill se Khedira i Bayern.
Lär ju sluta med att hela die mannschaft spelar i Bayern
2014-08-20, 19:19
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
I det stora hela är det väl Sir Alexs fel. Han visste vad han lämnade åt Moyes. Han visste att United skulle kollapsa utan honom, därav uteblev de bra värvningar under hans sista tid i United. Istället köpte han 200miljonerspelarna Zaha och Jones.

Sen vet jag inte om United hade lyckas övertalat Bale eller Kroos faktiskt.

Det känns lite magstarkt att klaga på den gamle mannen som ju faktiskt vann liga överlägset med det lag han lämnade över, och därtill en rejäl kasse pengar. Att han däremot inte orkade bygga om laget själv står väl klart.
De spelare jag listade var mest för att visa vad man kan få för samma pengar. Jag tror nog även Kroos hade kunnat gå att få om man jobbat lite på det vilket mig veterligen inte har gjorts.
2014-08-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
James och Isco ar bada satsningar for framtiden, orattvis jamforelse da det tog Di Maria mer an 1 ar att finna sin plats i RM. Ingen vill bli av med Di Maria for att han inte skulle platsa, snarare for att han ar lite lynnig. RM uppskattar inte att man tar punggrepp emot publik och tranare nar man blir utbytt och tjatade om lonehojning varje sommar. Samtidigt tror jag inte RM ar i bradska da han har kontrakt till 2018.

Di Maria är fortfarande relativt ung (26) och har många fina år kvar på toppen. Alla klubbar i världen förutom Real hade fördubblat hans lön och satsat på honom fullt ut. Det gör man ju inte när man vägrar förbättra hans kontrakt och samtidigt köper in James för 80 M euro.

Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Frågan är vart Khedira ska gå i så fall. Han verkar ju ha lite väl höga tankar om sig själv och sin lön, åtminstone enligt vad som sägs i media. Personligen skulle jag inte bli alldeles förvånad om han väntar ut kontraktet och går gratis nästa år istället med en stor sign on-bonus för att kompensera en något lägre lön än han tänkt sig.

Mycket möjligt. Men vill han verkligen ruttna bort ett år på en bänk? då finns risken att ingen av de stora klubbarna som Arsenal och Bayern exempelvis är intresserade längre. Utan det blir klubbar som Juventus, Napoli, Liverpool o.s.v.
2014-08-20, 20:08
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Balotelli ska vara nära Liverpool enligt italiensk TV.

Marcos Rojo har skrivit på ett femårskontrakt.
Senast redigerad av IfIWereAGirl 2014-08-20 kl. 20:19.
2014-08-20, 20:24
Medlem
Ingen koll på Rojo förutom det lilla jag såg i VM och han imponerade inte direkt i ett oerhört svagt Argentina.

Antar att han är tänkt som en av de tre i mittbackslåset då man redan har Shaw som left wing back. Iofs skadad nu men ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in