Citat:
Ursprungligen postat av
Siccature
Jag tror att min kropp skulle kasta in handduken snabbare än mitt psyke. Att du tycker att det är pinsamt att tro någonting får stå för dig. Det handlar inte om vem som är häftigast, det handlar om att jag lever efter en moralkod som du aldrig någonsin haft i ditt liv, och det är just därför du skulle kunna sälja din morsa för rätt summa pengar.
Du är förmodligen den mest pinsamma skribenten på hela forumet.
Du skulle gråtit, skitit på dig, svimmat och levt rövare om du visste att någon skulle såga av ditt huvud med en kniv.
Självklart har han utsatts för obeskrivlig tortyr under åren i fångenskap. De har förmodligen utsatt honom för flertal skenavrättningar tidigare Där proceduren varit densamma som i den aktuella filmen.
Om han nekat så är det bara tillbaka till grottan, sticka nålar i hans penis, köra upp glödgade järnrör i rumpan, stoppa in nålar under tånaglarna och så vidare, människans uppfinningsrikedom är oändlig.
Och så håller det på tills han går med på deras krav. Han (och även du) skulle utan tvekan "erkänna" att han är en pedofil som legat med sina barn, att han har sitt anus placerat i nacken och åt månen till frukost. Det skulle räcka med några timmar för att få vilken människa som helst att påstå precis vad som begärs av dom.
Men du hävdar att du med din uppfostran och dina uppväxtförhållanden gjort dig så tuff att ingen tortyr skulle knäcka dig.
Genom historien finns det människor bra mycket hårdare än dig som gått med att säga och göra vad som helst för att slippa den fruktansvärda smärta, skräck och psykisk kollaps som tortyr innebär.
Att hävda något annat visar bara vilken löjlig liten fjant du är som sitter vid tangentbordet och spelar allan.
Om du är så obeveklig och principfast så kan man fråga sig varför du och din familj flytt till Sverige och gömmer sig i våran trygghet likt fega råttor.
Du förstår väl att vi svenskar inser att de invandrare som kommer hit är skräpet, dom fegaste av de fega, som inte ens vågar stanna kvar i sitt land och kämpa för sin frihet och sina landsmän.
Så när du hävdar att du minsann inte skulle gått med på att läsa upp IS krav så visar du vilken slags person du är, en patetisk efterbliven sådan.
Mvh TBP