2014-08-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paewlle
"Han tycker att vi ska ha bilder på maten i menyn.. Vad gulligt"

hahhahaha underbart!!

Ja vem är grafitti målaren?

haha ja det sämsta man kan ha i en meny är bilder
Citera
2014-08-19, 21:46
Medlem
Tycker Edy bara är jobbig, går bara och garvar samt man hör inte vad han säger.
Citera
2014-08-19, 21:48
Medlem
Tillbakablickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Men vilken tur att de fick med en förtryckt invandrarkvinna i programmet också!

Ska hon ligga och be bakom fritösen på lunchen eller?

Du ska nog se att det blir halal på för hela slanten lite senare i programmet då menyn inte är tillräckligt mångkulturell och rent utav kränkande.

Mera mångfald på menyn
Citera
2014-08-19, 22:03
Medlem
MrHippies avatar
Tycker faktiskt de är lite modigt att ta in massa före detta knarkare och dylikt i en sådan miljö.
Citera
2014-08-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHippie
Tycker faktiskt de är lite modigt att ta in massa före detta knarkare och dylikt i en sådan miljö.
Du ska bara veta hur många fd missbrukare och kriminella det är som jobbar i kök. Du anar inte!
Dessa är perfekta kandidater om man ser på vilka typer av människor som ofta jobbar i kök.

Sedan undrar jag hur det kan skilja sig mellan dessa typer av människor och "normala"?
Det som man kan kalla för modigt är inte pga deras bakgrund utan att de inte har utbildning eller erfarenhet av det yrket.
Senast redigerad av HmmVadSkaJagHeta 2014-08-19 kl. 22:17.
Citera
2014-08-19, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paewlle
"Han tycker att vi ska ha bilder på maten i menyn.. Vad gulligt"

hahhahaha underbart!!

Ja vem är grafitti målaren?
jävla kärring o håna folk.
Citera
2014-08-19, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Du ska bara veta hur många fd missbrukare och kriminella det är som jobbar i kök. Du anar inte!
Dessa är perfekta kandidater om man ser på vilka typer av människor som ofta jobbar i kök.

Sedan undrar jag hur det kan skilja sig mellan dessa typer av människor och "normala"?
Det som man kan kalla för modigt är inte pga deras bakgrund utan att de inte har utbildning eller erfarenhet av det yrket.
du kan ju drömma vidare.
Citera
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHippie

Modigt? Det stavas TV. Vem vill ha massa anständiga ungdomar med tidigare arbetslivserfarenhet som samarbetar bra och lagar god mat? INGEN!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -nimda-
du kan ju drömma vidare.
Utveckla. Drömma vidare?
Citera
2014-08-19, 22:27
Medlem
donaukinds avatar
Hur kommer de här tölparna sköta bland annat hygien och livsmedel? Jag skulle då inte vilja käka mat som någon av dessa petat i....
Citera
2014-08-19, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Hur kommer de här tölparna sköta bland annat hygien och livsmedel? Jag skulle då inte vilja käka mat som någon av dessa petat i....
Tro mig, du har käkat på värre ställen med personal och praktikanter som skiter i vilket. Kolla på en random pizzeria, sjukt snuskigt.
Restaurangen drivs av en av Sveriges främsta kockar, är en nyöppnad finkrog mitt i centrala gbg och visas på tv, så det kontrolleras nog en hel del ang den punkten.
Citera
2014-08-19, 22:48
Medlem
Blattar i köket och låg arbetsmoral...

Ingen restaurang jag skulle gå till. Satan vilka idioter, och Edy fattade jag knappt ett ord av...

Efter ett tag visste jag inte om jag skulle ta en shot varje gång han skrattade (som ett spel), eller om man borde ömka honom - då han verkar direkt efterbliven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in